Outdoorpark Reusel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

Marketingplanning en -strategie
De marketing-omgeving
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Bedrijfspresentatie Promavise
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Glow Eindhoven.
Commercialisatie Fietsen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Arteveldehogeschool Office management
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Dag van de CultuurCommunicatie De marketingaanpak van het In Flanders Fields Museum in Ieper.
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Basisboek marketingcommunicatie
Marketingplanning en strategie
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Pleased to meet you… in Stadsbibliotheek Zottegem.
Zwembadcomplex De Bosselaar naar een hoger niveau
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Fietsen en supermarktbezoek: kansen voor kleine supermarkten - resultaten SOAB-Benchmark 6 gemeenten - Fiets in de Versnelling 10 november 2010 Ineke Spapé.
Van ICT-tool naar ICT-leerlijn.  : invoering leergebied overschrijdende eindtermen  : ICT-tool in onze SG met jaarlijkse ‘check-up’
Natural mineral water.
Billboard.com EMEG Music Iris Post. muziekplatform entertainment eigen magazine + website muziektrends, -nieuws, -informatie, interviews, video’s 10 miljoen.
Leerplan BSc 6 Real Estate & Housing Chrissy Brom, Jolanda de Schiffart De Poptahof, Delft.
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Communicatie & Educatie Samen! Werkgroep Communicatie & Educatie.
Casebespreking startups Groep 7; Jehan van Iersel Dennis de Bruyn Erwin van Helden.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Minor Digital Marketing
Fietsen en supermarktbezoek: kansen voor kleine supermarkten - resultaten SOAB-Benchmark 6 gemeenten - Fiets in de Versnelling 10 november 2010 Ineke.
Doepakket "Kinderopvang voor iedereen"
Karpata Restaurant-Hotel
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Outdoorpark Reusel

Overzicht Sectoranalyse SWOT-analyse Probleemstelling Doelgroep Strategie Budget

Sectoranalyse

Belangrijkste concurrenten Reuselhoeve 24,5 km Kanovaren, WC-race, badkuiprace, paintball, laser veld-duel, zeskamp, boogschieten, kleiduifschieten, touwenparcours, … Goede website Veel Facebook check-ins

Belangrijkste concurrenten Centerparcs Kempervennen 23,2 km Klimmuur, subtropisch zwembad, watersporten, zip wire, big swing, touwenparcours, boogschieten, … Onoverzichtelijke website, geen uniformiteit Veel bezoekers en naambekendheid

SWOT-analyse: Sterktes Unieke locatie (26m hoge brandtoren, gezellige hut, rustige ligging) Goede website Veel Facebook posts Gedifferentieerd aanbod

Zwaktes Kort hoog touwenparcours Korte en lage deathride Slechte communicatie naar Belgen toe

Kansen Groot bos om eventueel meer activiteiten in te doen + touwenparcours uitbreiden Wedstrijden doen via sociale media Samenwerken met kleinere vakantieparken

Bedreigingen Veel concurrentie in de buurt (zowel België als Nederland) Geen samenwerking mogelijk met grote vakantieparken Bij slecht weer weinig bezoekers Taalgebruik

Probleemstelling Te weinig Belgische klanten

Doelgroep Algemeen: mensen die opzoek zijn naar een avontuurlijke uitstap Specifiek: Belgen, scholen, bedrijven, sportorganisaties

Strategie Sportdagen (lagere en hogere scholen) TEAM-building aanbieden Park duidelijker afbakenen (welkomstboog) Verjaardags-pakket samenstellen CONCRETE ACTIES VOOR BELGEN + MEDIAGEBRUIK + BUDGET

Mediagebruik Kranten: 1x/maand adverteren in regionale kranten in de zone rond Turnhout en Lommel

Budget Park afbakenen  €500 - €1000 kostprijs Turnhout: €573 (1/4p) kostprijs Limburgse Kempen: €532 (1/4p)