ALMYS Vruchten uit het « Belgische Terroir » binnen het bereik van de stedelingen
inhoud Presentatie van het concept Doelstelling van het initiatief « Diversity for corporate » als middel tot bewustwording Onze offerte Tarieven
Presentatie van het Concept Levering aan bedrijven van verse fruitmanden of fruit assortimenten Originaliteit : Wekelijkse ontdekking van oude fruitsoorten
Waarom oude fruitsoorten van onze streek kiezen ? Verdwijning van oude fruitsoorten beperken Duizenden oude fruitsoorten verdwijnen elke jaar van onze streken Veroorzaakt door grootwinkelbedrijven Een belgisch paradox De belg wenst de lokale landbouw te steunen als deze strijd vlakbij gebeurt Belgische consumenten zijn op zoek naar diversiteit in hun consumptiekeuzes maar weten vaak niet dat deze diversiteit in onze streken te vinden is.
Waarom oude fruitsoorten van onze streek kiezen ? Onbekende geuren en smaken Sterke weerstandsvermogen biologische productie Bevatten 3 tot 4 maal meer vezelgehalte en vitamines
Initiatief « Diversity For Corporate » Diversity for Corporate ( in samenwerking met de Walloon Agricultural Research Center en de Bioforum ) Doelstelling van de iniatief Streekproducten aan de stedelingen laten kennen Een regelmatige consumptie van streekvruchten aanwakkert het bewustzijn van de belgische consumenten Nieuwe geuren en smaken ontdekken Duurzame consumptie van streekproducten
BEDANKT VOOR UW AANDACHT