Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren over politiek
Advertisements

Duurzame mobiliteit in Leeuwarden, hoofdstad van Fryslân Ferd Crone 4 december 2009.
Jong MKB Working Dinners® Continuïteit en Groei. Introductie •Jong MKB Working Dinners is een nieuw landelijk initiatief dat wordt ontwikkeld, met het.
Het Ondernemersfonds ? Voorwaarts, een glanzende toekomst tegemoet Ton Roozen voorzitter Stichting Ondernemersfonds Binnenstad Haarlem 1.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Beroepsonderwijs tijdens de energie transitie Vergroten uitstroom naar (top)sector energie dankzij unieke samenwerking. : HAN.
Prokkelen Professionele kracht, vrijwillige kracht, eigen kracht: samen voor jeugd.
De Overijsselse energiebesparingsaanpak 2
Algemene Ouderavond van de RK Antoniusschool
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
D1570 Waterplatform -Resultaten 2012/2013 -Wat te doen in 2013/2015.
Toekomstige ontwikkelingen ten aanzien van de dienstverlening naar onze inwoners; Antwoord© en een klantcontactcentrum Jan Westen (afdelingsmanager) Annemarieke.
Info Support Max Cornelisse
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Hoofdsponsor Werven en behouden Zaterdag 21 januari 2012.
Uitrol van implementatieplan taal en rekenen
Communicatie en draagvlakontwikkeling intern
Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
Leren omgaan met geld Olaf Simonse
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
De Bibliotheek onder vuur E-Books Tablets Internet Social Media Bezuinigingen Heeft de bibliotheek nog toekomst?
Grensoverschrijdende samenwerking tussen Kortrijk, Rijsel en Bergen
1. 2 De ontwikkeling van creatieve concepten t.b.v. mediacampagnes. Peter van Kessel Creatief Directeur, Headland Interactive.
Koepelproject woninginbraken
Pietje heeft op 1 januari 2008 een bedrag van € 400 op een spaarrekening gezet. De rente is 3,5%. Hij laat de rente op de rekening staan. Op 1 januari.
Klimaatneutraal ’s-Hertogenbosch
Social media versterkt eigen kracht ouders! Astrid van Lieshout.
GLOW 2011 Eindhoven, november GLOW 2011 Eindhoven is de “lichtstad”. Eindhoven is “design”. Die twee komen samen in het jaarlijkse GLOW festival.
De waarde van Cultuureducatie of De avonturen van een econoom in Subsidieland.
Hoe ga ik er in de les mee om?
1 Project “volkstuinen” bij VLM 2010 Behoeftebepaling buiten de steden 2010 Handleiding voor gemeenten 2011 Prefinanciering grondaankoop 2012 Projectsubsidies.
Openbaar Vervoer Agenda DS
Kinderen en hun sociale talenten
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
23 april 2013 Brabant in-car III Bram Hendrix. Wat ging vooraf Subsidieprogramma als vervolg op BIC1 en BIC2 Brabant in-car I – –testen nieuwe.
Beter Benutten-aanpak
Belangrijkste veranderingen in de beleidsregel onderwijs Rotterdam ROF 19 januari 2012.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
wonen in the White Gilbert Deley Managing Director
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Herinneringseducatie, in een samenwerking van Katho-Reno, DPB, Eekhoutcentrum, Provincie West-Vlaanderen.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Opvolgend vervoer: een nuttig instrument
Afbeeldingen op je webpagina
Herinneringseducatie, in een samenwerking van Katho-Reno, DPB, Eekhoutcentrum, Provincie West-Vlaanderen.
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Stap 3; Constant of Variabel?
Conferentie Werkgeversdienstverlening 6 maart 2015
Sectorplan ICT 500 extra BBL-trajecten Desirée Frissen 29 januari 2015.
Centrumvisie Presentatie winkeliers/ eigenaren 15 September 2014.
B6 B5.
Fondsen- werving. Hoeveel halen we op? 2012:€ Voor het eerste raakte de economische tegenwind onze organisatie. We haalden een miljoen minder.
Word kapitein van je project Doe ook mee !
Het seizoen van eenzaamheid de seizoenen in je leven
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Communicatie is de basis
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Doel 4 NACL: Minder jongeren roken ALV 10 januari 2014.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Landelijke raad 11 juni 2016 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Informatiebijeenkomst
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Transcript van de presentatie:

Wie kent niet?

Partners

Na 2011

Focus op doelgroepen

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

Filmpje Start

Ruim bezoekers & blaastesten Ruim bezoekers & blaastesten

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

Ruim 7 miljoen mensen bereikt Ruim 7 miljoen mensen bereikt

leden % groei begin 2012 begin leden

Onderzoek Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

Filmpje Start

Op ruim 200 locaties alcoholcontroles ondersteund contactmomenten

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek

Gedragsbeïnvloeding GEDRAG KENNIS HOUDING INTENTIE

succesfactoren 7 7

HET GEVEN VAN EEN BELONING HET GEVEN VAN EEN BELONING Wederkerigheid

˙Œ 2 Consistent BOODSCHAP IS AL 13 JAAR HETZELFDE

Sociale bewijskracht ANDEREN ZIJN BOB DUS IK OOK

Wederkerigheid Sympathie Mensen praten graag over dat ze Bob zijn

Schaars SLEUTELHANGER IS NIET EENVOUDIG TE BEMACHTIGEN

Na 2014

2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor 2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor