Wie kent niet?
Partners
Na 2011
Focus op doelgroepen
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD (alcoholcontroles) Collega Bob Onderzoek
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
Filmpje Start
Ruim bezoekers & blaastesten Ruim bezoekers & blaastesten
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
Ruim 7 miljoen mensen bereikt Ruim 7 miljoen mensen bereikt
leden % groei begin 2012 begin leden
Onderzoek Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken Respons onder de leden is 67% Facebook leden zijn meer intrinsiek betrokken
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
Filmpje Start
Op ruim 200 locaties alcoholcontroles ondersteund contactmomenten
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
Doelgroepsegmentatie Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek Evenementen Facebook KLPD Collega Bob Onderzoek
Gedragsbeïnvloeding GEDRAG KENNIS HOUDING INTENTIE
succesfactoren 7 7
HET GEVEN VAN EEN BELONING HET GEVEN VAN EEN BELONING Wederkerigheid
˙Œ 2 Consistent BOODSCHAP IS AL 13 JAAR HETZELFDE
Sociale bewijskracht ANDEREN ZIJN BOB DUS IK OOK
Wederkerigheid Sympathie Mensen praten graag over dat ze Bob zijn
Schaars SLEUTELHANGER IS NIET EENVOUDIG TE BEMACHTIGEN
Na 2014
2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor 2015 – 2017 Bob blijft op het goede spoor