Bavaria | Radler Doel Doel van de campagne was om een boost te geven op het product Bavaria Radler en op de herkenbaarheid in het schap. Strategie & uitvoer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie doelstellingen
Advertisements

Waterketen / Rioolgebruik Landelijke en regionale aanpak
Leader+ Project: Schaapjes op de Meetjes Coördinator: An Van Herck Promotor: Geert Storme, Vlaamse Schapenhouderij vzw.
Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen ACTUELE SITUATIE OMTRENT BLUETONGUE Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Conclusie (1) 1.Klanten zijn zeer positief over de dienstverlening van de WZSW 2.Uit analyse van de file ‘telefonische nabel actie’ blijkt dat personen.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
Geld verdienen met trends
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
COMMUNICATIEMIX van een onderneming
Auteurs artikel: Leontien M. van der Knaap & Stefan Bogaerts.
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Strategie en Indelingsprincipes
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Brederoschool 3D-Duurzaam
Basisboek marketingcommunicatie
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
De toegangspagina van het SIER spel. Hier kom je via www. siergame
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
De kracht van informatie voor beleidsontwikkeling
Wie zijn wij?. Visie: 3d printen zal onze wereld veranderen op gebied van product design, ontwikkeling en produceren. Door de steeds vernieuwende technologie.
Met taal versta je elkaar
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
OW GENT in Nieuw Gent - 10 juni INTRO 1.INCLUSIEF = toegankelijk voor iedereen: ---- maatwerk ---- centraal én decentraal 2. SAMEN MET LOKALE.
SECTORPLAN AGRARISCH & GROEN Maatregel 5 & Maatregel 6 Liesbeth van der Vegt Projecten LTO Noord SEB 27 augustus 2014.
Commercieel beleid 1 H4 Vestigingsplaatsonderzoek
Stagebegeleiding Bijeenkomst 6, Blok 2.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
Privacy Eigendom Toegankelijkheid & Censuur Programmeur Systeemanalist Systeemontwikkelaar Netwerkbeheerder Webdesigner Webmaster Database-administrator.
Ingelmunster 5 Groep 5. Ingelmunster DoelstellingenMiddelenBudgetPlanning.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
De kwaliteit van het basisonderwijs in het Noorden
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Letterlijk door én voor patiënten uit deze doelgroep.
Welkom op de ALV van het CDA Brabant 14 november 2015
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Stip op de horizon Mitros in 2020 Bespreking met HNM.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
wijk Sluizeken-Tolhuis-Ham Hoe gezond wordt de wijk ervaren ?
t/m diverse toeristische platforms
BRENG KLEUR IN DE GRIJZE GEBIEDEN VAN ONZE SAMENLEVING
Progressief universalisme
Co-creatie kan plaatsvinden met: Publiek Andere culturele organisaties
Les 2: Van productie tot verkoop
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Eenzaamheid NHN Doelgroep Jongeren Volwassenen Ouderen - 48%
Examen SPL kerntaak 3 Periode 7 Marketing.
De supermarktmedewerker
Manufacturing A3; Reduceren van de levertijd
Les 2: Van productie tot verkoop
Transcript van de presentatie:

Bavaria | Radler Doel Doel van de campagne was om een boost te geven op het product Bavaria Radler en op de herkenbaarheid in het schap. Strategie & uitvoer Om zo goed en effectief mogelijk de doelgroep te bereiken heeft Kinetic met behulp van de NOM Print- en Doelgroepmonitor een analyse gemaakt van de plekken waar Bavaria-drinkers wonen. Vervolgens hebben we zwaarder ingezet qua aanwezigheid Out of Home in de gebieden waar Bavaria het meeste gedronken wordt. Resultaten Bavaria was met deze campagne goed zichtbaar in de gewenste gebieden wat resulteerde in een stijging in productbekendheid en herkenbaarheid in het schap. Ook was er een significante stijging in de verkoop.