Registratie Arbeidsmatigedagbesteding in

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
VZVZ-informatiedag 13 juni 2013 Hans Erik van Helsdingen
Advertisements

Maatschappelijke Baten van Basisregistraties Project van de Stuurgroep Werkend Stelsel Serious Ambtenaar 2014 Ambassadeur worden van hergebruik.
Programma van deze avond
de noodzaak: werken naar vermogen Yvonne Bieshaar
Inkomenstarief en kindcode voor ouders en opvang 22 november 2013
Les L4TC 14 november. Boek Team Maatschappijleer I • 14 november 2012 • Hoofdstuk 5.
Terugkoppeling bekostigingsgegevens VO
decentralisaties Midden Holland
NEWCASH 2007 PRESENTATIE Versie 2007.R3 PRESENTATIE © 2007 NEWTRONICS AUOTMATISERING MEER INFO: Hét complete kassa.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Nieuwe regelgeving geattesteerde kadervorming
Gebiedsplan Hillesluis
Spelen(d) leren!. Visie Onderwijs en Opvang samen (5 + 7 = 12 uur) in één organisatie die hierin de regie voert! – Dezelfde identiteit – Dezelfde waarden.
Project Overdracht van cliëntgegevens AWBZ naar Wmo
SBR op de kaart Terugblik maar vooral vooruit kijken
VERORDENING 669/2009 Stand van zaken De laatste vragen Implementatie
Pilot Wmo-Wwb Amsterdam Conferentie Werk maken van ondersteuning: relatie Wmo-Wwb 5 oktober 2006.
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
Een blik op de toekomst Niels van Buren Hogeschool Rotterdam 4 februari 2011.
Inleiding SBR, doelstelling en verplichtstelling SBR SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
De ogen en oren krijgen nu ook handen en voeten
Osiris Presentatie Klantenmiddag UCI, 13 januari 2011 Thomas Dessing, Dienst Studentenzaken - Radboud Universiteit Nijmegen.
Template Status Voortgang rapportage
Leerbedrijf partner in opleiden Jan Fleer 15 november 2004
XBRL / SBR Train de Trainer sessie Deel 2 A (van 3) 28 november 2012 SBR-Team Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
Kennistafel buisleidingen 1 december 2009 Anjo Travaille, Simone van Dijk, Van harte welkom bij de werksessie buisleidingen!
RepLab Landelijk Lesmateriaal Lab
Sectorproject Detailhandel MKB t/m
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Afstuderen CDM Studiejaar Rotterdam, oktober 2011.
Informatieavond VO groep 8A, 8B en 8C
Kwaliteit in examens, borgen en stimuleren. Kwaliteitsborging EVC-procedures EVC in het MBO 22 mei 2007 Henk van Leeuwen Manager externe betrekkingen KCE.
13.15 uur Introductie uur Start 1 e Workshop ronde uur Pauze uur Start 2 e Workshop ronde uur Start 3 e Workshop ronde uur.
Samenwerkende Zorgboeren Zuid Het wordt mooi in het zuiden! FPG Jubileumstudiedag
(door Pauline van Zundert)
Bijpraten over de Wmo
Beveiligde online polikliniek
Het agrarisch natuur- en landschapsbeheer vanaf 2016
Mobiele Telefonie Informatiseringscentrum Renée Janse-de Vries.
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
INTRODUCTIE Hoog en laag IQ Thuis situatie Externe locatie(s) Intensief begeleidingstraject Kortdurend en langdurend Nazorg Coaching Voorlichting.
Traject schooladvies Overzicht groep 7:
Cmd / Pt Inwoner/client Inwoner met hulpvraag Organisatie Formulier
Registratie en facturatie
Implementatie Wmo 2015 De Wolden en Hoogeveen
Agenda Opening/ kennismaking/ doel 13.30
Waar terecht met welke vragen / wie doet wat binnen nieuwe Wmo?
Gemeente Ede Bedrijfsvoering Wmo 14 januari 2015.
Optimaliseren BPV keten
Inkoop Jeugdhulp 2015 Vóór 1 januari 2015 Inkoop 2015: proces
RIS Wijkzorg Laurens Conijn Gemeente Amsterdam/WZS 1 december 2014
18 maart sessie Decanenbijeenkomst 8 januari 2015 Aanmelding en terugkoppeling plaatsing via Intergrip 1 Frans Bergmans
Nelleke Flick Directeur
Informatiebijeenkomst Openbare Aanbesteding Kleine Aanbieders
Kwaliteitsregistratie CVAB
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân Wat is de rol van Sociaal Domein Fryslân? Dinsdag 16 juni 2015.
Inkoop Jeugdhulp 2017 Contractering (regionale) jeugdzorg per 1 januari 2017.
Informatiebijeenkomst Pilot Zorgvraagzwaarte Geriatrische Revalidatiezorg Patricia Geerts, beleidsmedewerker ActiZ Emi van Galen, beleidsmedewerker ActiZ.
Doorontwikkelen BRON in vogelvlucht Wiebe Buising, ministerie van OCW Tonny Plas, saMBO-ICT.
Landelijke raad 16 juni 2012 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
WOG Opening Verslag vorige keer
Programma ISD voor gemeenten en aanbieders
Welkom.
ZIVVER introductie implementatieaanpak
FINANCIËLE DUURZAAMHEID Derde werksessie - 5 juli 2018
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Informatie Inkoop Langdurige Zorg Volwassenen in Rotterdam
OUTCOME-INDICATOREN WMO
Referentiedomeinenmodel GGZ versie 1.00
Update Wmo Raad Twents ondersteuningsmodel woensdag 24 oktober 2018
Transcript van de presentatie:

Registratie Arbeidsmatigedagbesteding in www.iedereenwerktmee.nl M2000-structuur, 6 april 2006 Registratie Arbeidsmatigedagbesteding in www.iedereenwerktmee.nl 1 december 2014 Veronique van Schaick Inkoop & Contractbeheer (DWI) Dienst Werk en Inkomen 8 april 2017

Programma Introductie webapplicatie Doel webapplicatie M2000-structuur, 6 april 2006 Programma Introductie webapplicatie Doel webapplicatie Contracten en producten arbeidsmatige dagbesteding Interactie RAAK <> Webapplicatie Instructie Vragen? Dienst Werk en Inkomen 8 april 2017

Introductie Webapplicatie Uitwisseling van gegevens tussen aanbieder en “RAAK” en vice versa Uitwisseling online Veiligheid: los van RAAK Autorisatieprocedure – per aanbieder Benaderbaar via: www.iedereenwerktmee.nl Handleiding

Doel Webapplicatie Dagelijkse uitwisseling van aanmeld- en deelnamegegevens tussen DWI en externe partijen (inclusief rapportages) Registratie vormt basis voor facturatie Lager foutrisico door eenmalige vastlegging gegevens Tonen van de re-integratieladder

Contracten en producten arbeidsmatige dagbesteding 15 Wmo contracten met 15 verschillende aanbieders. 3 Producten: Startbevestiging (bij start van traject) Voortgangsrapportage (na 4 maanden) Eindrapportage met advies over vervolgtraject (na 11 maanden)

Wat moet er geregistreerd worden? Registratie per product Geaccepteerd ja/nee Gestart ja/nee Start- en einddatum van elk product Resultaat (wel of niet succesvol) Rapportage uploaden Klaarzetten vervolgactiviteit

Interactie RAAK <> Webappl. Aanmelding op contract met activiteit in RAAK (Klantmanager) Synchronisatie naar web (> ‘bevriezing’ in RAAK) Verwerking in web door aanbieder arbeidsmatige dagbesteding Deelname compleet? (> ‘bevriezing’ in web) Controle door administratie van team Inkoop&Contractbeheer Terugkoppeling naar Web over geconstateerde resultaat

Instructie Eerste twee weken van januari Op locatie of bij RVA Inkoop en Contractmanagement (Jan van Galenstraat) Afspraak maken met: Nadine Groenveld 020 - 25 27874 Veronique van Schaick 020 - 25 26379 Vragen: inkoop@dwi.amsterdam.nl