Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Newton - HAVO Golven Samenvatting.
Advertisements

WORKSHOP. EEN CPU MAKEN VAN UW COMPUTER. Dinsdag 05 / 04 / Door; Tom Roef, bestuurslid. Sodipa Computerclub.
Gelijkmatige toename en afname
Kracht en beweging.
Netwerkbijeenkomst ICT en onderwijs Digitale leslokaal van de toekomst : een goed idee? Rotterdam, 8 maart 2013 Caspar Ewals en Marie-José Lampe.
7.2 Hebben we baat bij de EU? In deze PowerPoint-presentatie leer je over: • Europese interne markt • Harmonisatie • Monetaire Unie © Noordhoff Uitgevers.
Bruikbaarheid van kennistechnologieen voor de planningspraktijk Dr. Marco te Brömmelstroet Universiteit van Amsterdam (AISSR) Nijmegen, 17 oktober.
De Toegevoegde Waarde van digitale kaarttafels Geo-informatie op Tafel, 17 oktober 2013 Peter Pelzer.
Werkelijk en schijnbaar vermogen
Uitwerkingen blok 4 hoofdstuk 3 versie 2
Newton - VWO Golven Samenvatting.
Natuurkunde V6: M.Prickaerts
Arbeidsfactor Arbeidsfactor.
How to avoid being a code monkey ? Peter Vantieghem 18/6/2013.
fotosynthese Invloed van licht op planten
Inleiding: De bepaalde integraal
Newton - VWO Arbeid en warmte Samenvatting.
Kist (massa 20 kg) staat op de grond.
Het Uitdijend Heelal Prof.dr. Paul Groot Afdeling Sterrenkunde, IMAPP
Harmonische trillingen
LED’s.
Halfgeleider.
(Kern4,Hoofdstuk6,nrs2.4en2.5)
Oefentoets Hoofdstuk 4 geluid
GELUID – FREQUENTIE EN TRILLINGSTIJD
Relativiteitstheorie (4)
Trillingen (oscillaties)
Enkelvoudige harmonische trillingen
Optellen en aftrekken tot 100 TE + E = TE mb
Harmonische beweging, H.9
2.6 Het gebruik van formules en diagrammen
Als je een veer wilt uitrekken dan zul je daar een kracht op
Newton - HAVO Trillingen Samenvatting.
Geluid Een beknopt overzicht.
Geluid Een beknopt overzicht.
Blok 7: netwerken Les 1 Christian Bokhove
Luidspreker of stemvork trilt. Lucht trilt mee.
3T Nask1 Hoofdstuk 4 Bewegen
Straling en het elektromagnetisch spectrum
Stopafstand = reactieafstand + remweg
De bordjes methode 8 x a Het bordje
De weegschaal methode Een goede methode om vergelijkingen mee op te lossen Klik linksonder op deze knop om presentatie te starten. volgende VMBO - Wiskunde.
Quiz Start.
Herhaling opgave 1 a) b) c) d) e) f) g) h) i)
Het toepassen v/d theorie Lekker “De LINDA”
Schaalberekeningen Hoofdstuk 1 Australië.
Digitaal stemmen in de klas
1.2 Binnenkomst Nakijken herhaling 1.1 Uitleg 1.2 Lezen 1.2
Samenvatting Conceptversie.
Energie De lading van een atoom.
Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak plug-in.
Onderwijs op maat met ICT Bertjan Verbeek (hoogleraar Politicologie en docent van het jaar 2014) Jos in den Bosch (programmanager vernieuwingen ICT in.
INGRID VAARTMANS TEAMLEIDER BJZ DAGMAR AMBACHTSHEER TEAMMANAGER MEE Samen meer dan de som der delen.
WAT VOND JE VAN DEZE BIJEENKOMST? A.Van toegevoegde waarde B.Neutraal C.Hoeft van mij niet zo SMSDit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende.
SynerTrade Inspirational workshopsession at Nevi Inkoopdag 2016 by Huib Kruger – Pre Sales Manager Benelux SynerTrade 5 ways towards digital procurement.
Ariana Need, Magda Boere-Boonekamp Versterking van zorg voor kwetsbare kinderen Workshop Kinderen in Armoede.
Instructie Shakespeak Powerpoint
havo: hoofdstuk 9 (natuurkunde overal)
Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In.
Licht Wat is licht?. Licht Wat is licht? Licht Wat is licht? Christiaan Huygens Golven Isaac Newton Deeltjes.
Nanotechnologie Eef Delfosse.
Prostin ‘Wegverbreding’ i.
Vernieuwen wijkparticipatie
§13.2 Het foto-elektrisch effect
Hoe doet de Bibliotheek het op (social) media
40 jaar Bestuurskunde in Twente Grenzeloos Bestuur
OP ZOEK NAAR DE X-FACTOR BIJ DEMOCRATISCHE EXPERIMENTEN
Obstakels voor diffusie van circulaire innovaties
5 ways towards digital procurement
Transcript van de presentatie:

Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. www.shakespeak.com We gaan stemmen Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet 1 2 SMS 1 2 Twitter 1 2 Stemmen is anoniem

What is the color of money? red green De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

What is the color of money? B. red green 50,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner De trillingstijd blijft gelijk De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

De trillingstijd wordt groter C1.1: Ik heb een slinger van lengte L met frequentie 1Hz. Vervolgens maak ik de slinger 2x zo lang --> 2L. Wat gebeurt er met de trillingstijd? A. B. C. De trillingstijd wordt groter De trillingstijd wordt kleiner De trillingstijd blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner De frequentie blijft gelijk De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

De frequentie wordt groter C1.2: Een slinger slingert met frequentie 1Hz en amplitude A. Ik maak de amplitude 2x zo groot. Wat gebeurt er met de frequentie. A. B. C. De frequentie wordt groter De frequentie wordt kleiner De frequentie blijft gelijk 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is? Buis met zuiger in bv. olie die alle beweging tegenwerkt m Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

C1.3: Hoe rijdt de met een schokdemper waarvan de demper-zuiger verwijderd is? B. C. Ieder gat in de weg zal direct hard voelbaar zijn, daarom moet je een goede schokbreker hebben! Ieder gat in de weg is pas na hele lange tijd niet meer voelbaar, vergeleken met goede schokbreker. Een gat in de weg zal in eerste instantie niet anders aanvoelen dan met goede schokbreker. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

C2.1: Welke bewering is waar? De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de frequentie van de vrije trilling. Een gedempte trilling, trilt met de frequentie van de vrije trilling. De frequentie van een vrije trilling hangt van de Amplitude af. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

C2.1: Welke bewering is waar? De resonantiefrequentie van een gedwongen trilling is bij kleine demping de... Een gedempte trilling,... De frequentie van een... 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring? Alle hoogfrequente signalen Alle laagfrequente signalen Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

2.2 Welke Spanning laat een condensator C door in een LCR kring? B. C. Alle hoogfrequente signalen Alle laagfrequente signalen Dat hangt helemaal af van C in verhouding met L en R. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

2. 3 Een ongedempte, gedwongen trilling 2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? B C A grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

A. B. C. D. grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C 25,0% 50,0% 2.3 Een ongedempte, gedwongen trilling. Welke uitwijkingen zijn mogelijk? A. B. C. D. grafiek A grafiek B grafiek C grafiek A,B en C 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

Welke stelling is FOUT? m K Er zijn twee massa’s dus twee mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. massa a en massa b trillen met gelijke maximale uitwijking (niet noodzakelijk op hetzelfde moment). Er zijn drie veren en dus drie mogelijke eigentrillingen met eigenfrequenties. Deze stelling is goed. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

Welke stelling is FOUT? 33,3% 66,7% 100,0% Gesloten A. B. C. De mogelijke trillingsfrequenties van massa a en massa b zijn gelijk. massa a en massa b trillen met gelijke Amplitudes. massa a en massa b trillen in fase of in tegenfase. 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf? II III IV I II III IV Ter inspiratie: Cirkelvormige golf De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

4.1 Welke uitdrukking is correct voor een bolvormige golf? A. B. C. D. I II III IV 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat? grafiek A grafiek B grafiek C x B C A De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

4.2 Tel de groene en rode golf op. Wat is het resultaat? B. C. grafiek A grafiek B grafiek C 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

4.3 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

5. 1: Bekijk een gewone golf in diep open water 5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. I & II zijn beide waar I & II zijn beide niet waar I is waar, II is niet waar I is niet waar, II is waar. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

5. 1: Bekijk een gewone golf in diep open water 5.1: Bekijk een gewone golf in diep open water. Bewering I: er wordt water getransporteerd. Bewering II: er wordt energie getransporteerd. A. B. C. D. I & II zijn beide waar I & II zijn beide niet waar I is waar, II is niet waar I is niet waar, II is waar. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

5.2 Hoe weerkaatst een golf respectievelijk bij gesloten en open einde. positief en negatief positief en positief negatief en negatief negatief en positief 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar 5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar I en II zijn raar, maar waar! De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

5.3 Stellingen, I: De fasesnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. II De groepssnelheid kan groter zijn dan de lichtsnelheid. A. B. C. D. I en II zijn klinkklare onzin! I waar, II onwaar I onwaar, II waar I en II zijn raar, maar waar! 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen? Ja Nee Ik twijfel De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

6.1 Is ieder periodieke vorm te schrijven als som van sinussen en cosinussen? B. C. Ja Nee Ik twijfel 33,3% 66,7% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje? 1 10 100 1000 1000000000 De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

6.2 Hoeveel termen zijn er nodig voor dit plaatje? B. C. D. E. 1 10 100 1000 1000000000 20,0% 40,0% 60,0% 80,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi Geen van allen Periodiek Alleen h is NIET periodiek Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. Alleen f is periodiek met periode 2pi. g h De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

6.3 Zijn f(x),g(x), h(x) periodieke functies met periode 2pi A. B. C. D. Geen van allen Periodiek Alleen h is NIET periodiek Alleen f, g zijn periodiek met periode 2pi. Alleen f is periodiek met periode 2pi. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

6.4 Wat was het originele signaal? B Plaatje A Plaatje B Plaatje C Signaal? ik zie alleen ruis C De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

6.4 Wat was het originele signaal? B. C. D. Plaatje A Plaatje B Plaatje C Signaal? ik zie alleen ruis 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten

Waarom loopt licht langzamer in materie? Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. De atomen veroorzaken een fase-achterstand Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

Waarom loopt licht langzamer in materie? B. C. D. Licht legt in materie geen rechte weg af, dus langzamer. De atomen veroorzaken een fase-achterstand Licht plant zich helemaal niet voort. De materie zelf golft. Dus langzamer. Licht past met moeite tussen de atomen door, dus langzamer. 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen. Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/

Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd De berg is blauw gekleurd De berg is onzichtbaar De vraag gaat open zodra u een sessie en diavoorstelling start. Stemmen: 0 Gesloten Deze presentatie is geladen zonder de Shakespeak Add-In. Add-In gratis downloaden? Ga naar http://shakespeak.com/en/free-download/ Internet Dit tekstvak wordt gebruikt om de verschillende stemmethodes uit te leggen. SMS De juiste uitleg wordt hier ingevuld nadat u een sessie heeft gestart. Twitter Het is mogelijk om dit tekstvak aan te passen en te verplaatsen.

Stel dat Rayleigh scattering een grote rol speelt in de lage luchtlagen. Hoe zou een berg op 10km er dan uitzien? A. B. C. D. Zoals we de berg altijd al zien. De berg is rood gekleurd De berg is blauw gekleurd De berg is onzichtbaar 25,0% 50,0% 75,0% 100,0% Deze voorbeeld resultaten zullen op 0 gezet worden zodra een sessie en diavoorstelling gestart zijn. Voel u vrij om ondertussen de layout van de resultaten te veranderen (bv. de kleur) Gesloten