Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Advertisements

Les 33 Dit wordt mijn spreekbeurt
E NTOURAGE Studiecoaching Item 2 Sarah Bartholomé CO2B.
Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Waar kijk ik naar? Identiteit.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Mijn Intake Kevin Lutgert Matchpoint. De Voorbereiding naar mijn opleiding Onderzoeken Beslissingen nemen Praten met Matchpoint Gesprek op.
Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Mayte Lesley kinderarbeid Raiko Noah Nina.
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 5.
handvaardgheid / techniek
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Naam: krushenka Mijn hobby : curacao Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Les 2: Het verleden van het Apeldoorns Kanaal. Wat gaan we doen: Terugblik vorige les Filmpje bekijken Foto’s van vroeger bekijken Verder met de presentaties.
Vraag de leerlingen om tijdens de lessen aantekeningen te maken.
Helden… … en heldinnen Voor al deze vrouwelijke superhelden geldt dat ze in een behoorlijk stereotype jasje worden gegoten.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 5 – Goed doen 2.0.
Les 2 – Jouw media.
Les 3 – Zullen we delen?.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Helden… … en heldinnen Voor al deze vrouwelijke superhelden geldt dat ze in een behoorlijk stereotype jasje worden gegoten.
Beoordelen leermiddelen
Vraag de leerlingen om tijdens de lessen aantekeningen te maken.
Welkom bij les 06 van de training Internet & Commercie.
Helden… … en heldinnen Voor al deze vrouwelijke superhelden geldt dat ze in een behoorlijk stereotype jasje worden gegoten.
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
Superhelden, we kennen ze allemaal
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Techniek en handvaardigheid op de Viaan
4.2: De geschiedenis van de NL democratie
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Altijd online!.
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Presentatie Theresialyceum.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Codekloppers Leren coderen. WAT GAAN WE DOEN? 4 oefen opdrachten 1 eindopdracht.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
VIDEOCLIP MAKEN. Stapje voor stapje een film van een minuut.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Wat is stoom? wat kun je ermee doen? hoe stoom de wereld veranderde. presentatie gemaakt door Martha Heeling les bovenbouw basisschool of eerste klas vervolgonderwijs.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
BURGERSCHAP SOCIAAL MAATSCHAPPELIJKE DIMENSIE Les 3.
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Visie en strategie Les 4: strategie.
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Schrijven Zakelijke brief.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 2.
ADL Les 1.
Social media Wat deel je wel en niet?.
Observeren rapporteren
ALS-DAN-plan. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN-plan.
ADL Les 1.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Les 4 – Kan ik meer met media?

Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties

Lex heeft een (goed) doel Bekijk het filmpje: LiVXTOA-Q LiVXTOA-Q Vraag: Wat was het doel van Lex en met welke media wil hij zijn doel bereiken? Maak daarna opdracht 1 en 2 op het werkblad.

Doelen bereiken met media Met media kun je je doelen bereiken. Bijvoorbeeld: Een (bij)baan vinden Een vakantie uitzoeken Vrienden vinden Een afspraak maken Succes op school Je geloof belijden Gezonder eten Gelukkig zijn

Media challenge Kies een doel en bedenk hoe je kunt scoren met media! Bekijk het werkblad ‘Media challenge’.

Aan de slag Wat:Maak een Media challenge Tijd:Je hebt 25 minuten Het beste plan van aanpak wint! Beoordeling:[docent, in groepjes]

Afsluiting Presenteer de tekeningen / plan van aanpak. Criteria voor de beoordeling: Het plan is realistisch (kan ook echt uitgevoerd worden). Er is een grote kans dat het doel behaald wordt. Er is slim gebruik gemaakt van media.

Terugblik Wat heb je van deze les geleerd? Wat kun je morgen meteen gebruiken? Vul de checklist ‘Ben ik mediawijs’ in!