NAH wat nahdien?. NAH kort en bondig Niet aangeboren Persoonlijkheidsveranderingen Motorische veranderingen Aanpassing omgeving Niet het einde! Maar…

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
sociale media: de nieuwe realiteit
Ik ben dankbaar ....
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
verenigings- communicatie
De regen Celine Dion ‘Prayer’.
Gemaakt door Odessa koorevaar
Verborgen vormen van pesten
Woorden en tijd.....
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Het lijdensverhaal van Jezus
De verdeling van zorg en arbeid in Nederlandse gezinnen.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Michael Bosker.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
mijn Presentatie gaat over orka’s
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Gezichtsbedrog? Klik voor vervolg..
Naam:linda Mijn hobby:Grad Damen Klik op “Naam”. Vul je naam in .
Lezing door Kick de Wolff
Ik doe mijn presentatie over het spel halo 3,omdat ik het zelf heb en ik ken er veel van.
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Een Antilliaanse vrouw komt binnen om een uitkering aan te vragen
Media en de massa.
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Welkom…...
Even wachten…………………………………………………….. de krokodillen speurtocht door Sneek.
Het seizoen van eenzaamheid de seizoenen in je leven
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
Wat een oude haan deed om niet vervangen te worden door een jongere...
Online filmpjes maken. (
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Altijd online!.
Online filmpjes maken. (
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #4 EEN GRIEZELIG VOORBEELD.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
donderdag 16 april 2015 Thursday, 16 April 2015 Click on picture Klik op beeld Click on picture IN /OUT English Klik op beeld IN/UIT Nederlands Eerst.
Duurzame Energie Dinant Bauer.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Beste vriend(in) Muziek : Francis Goya “Blue Moon”
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Wat? De nightshophop is een app (voor iphone en/of Android) waar jongeren een route langs verschillende nachtwinkels moeten volgennachtwinkels Per nachtwinkel.
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Online gaan? Let’s keep it safe… and fun! Katrijn Van den Abeele - Projectmanager.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Het Roze Strikje Hoeveel hou je van haar... ? hou je van haar... ?
Welkom Ouderavond: “Filosoferen met ouders”
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Mijn gemeente Ons gemeentebestuur Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
TERUGBLIK De koppeling naar de praktijk. Flipping the classroom.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Er zal altijd iemand... REM: Everybody Hurts..
De bijbel geeft je vleugels
Les 4 Mensenhandel B E L O V E D.
H1 Media en communicatie
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoe bereiken we jongeren?
Minor Digital Marketing
ClupApp van HTV Berg & Dal
Transcript van de presentatie:

NAH wat nahdien?

NAH kort en bondig Niet aangeboren Persoonlijkheidsveranderingen Motorische veranderingen Aanpassing omgeving Niet het einde! Maar… wat nahdien?

Campagne onderverdeling 1. Het sociale luik 2. Het startmoment 3. Het online luik 4. Het offline luik

Het sociale luik Doelgroep: Vlaanderen en alledaagse werkende mensen (+20 jaar)

NAH in beeld: Helm NAH kan elke werkende mens overkomen Bewustzijn creëren Symbool voor ‘kwetsbaarheid’ en tegelijk ‘breindankbaarheid’ In geen geval angst-boodschap overbrengen Omkering van gewoonten: Helm in dagdagelijkse situaties Doodgewone beroepen, doodgewone mensen, maar mét helm

Het startmoment Persconferentie: lancering app en website bekend maken Persbericht

Het online luik 1. Digitale applicatie (App) 2. Website: 3. Sociale media : Facebook –

App Picture jezelf en je vriendin met een zotte helm Werking: 1. Trek een foto van je hoofd 2. Gebruik de App om een helm erop te photoshoppen 3. Gebruik de tools in de App om van kleur en motief te veranderen

Website OF stuur een foto van jou en je vrienden naar Uitzicht: thematische tabbladen: nahbestaanden nahpraten nahbijheid nahzinderen

Sociale media Facebook: De foto’s van de App zullen hier net als op de website gepost worden Dit is gemakkelijk te delen en heeft een groot bereik ROI: gemakkelijk te bekijken hoeveel likes er zijn behaald, hoeveel bezoeken de pagina heeft gehad en schetst een beeld van de reacties

Het offline luik Crossmediale campagne 1. Affiches 2. Televisie 3. Radio

Affiches Affichage in Vlaanderen Op 200 bussen euro vier weken

Affiche

Televisie Boegbeeld Clara Cleymans Campagne-opening via persconferentie en voor het grote publiek via Café Corsari Ideale gelegenheid om helm te introduceren Mogelijke zenders: één VTM

Radio Mogelijke zender: Radio 2: 30 seconden spot door de week voor vier weken Kost: minstens euro per week

Radiospot voorstel Radio-optreden Clara Cleymans - Ornelis & Rogiers ochtendshow - Wim Oosterlinck Showtime - De ochtend radio 1 - De madammen radio 2 (reportage) Radioclip. Zelfde situatie als filmpje op de webite. ‘gelukkig gezin, veel kabaal van lachende kinderen, mama roept kinderen om te eten, kinderen zagen ‘roep papa mama, waar is papa, papaaa’. Vrouw roept man die boven zit te werken. Plots stil op de achtergrond en vrouw getuigt met serene stem ‘daar vond ik mijn man. Uitgeschoven in de badkamer. Verkeerd neergekomen met zijn hoofd. NAH was de diagnose. Een niet aangeboren hersenaandoening. Verlamd vanaf zijn middel. Onze kinderen hebben nu een andere papa. Voetballen met hem zullen ze nooit nog. Dat was lange tijd onaanvaardbaar. Maar ondertussen zijn we weer zijn gelukkig. We focussen op wat wel nog kan. En dat is veel. Heel veel.’ “Herken je dit verhaal, of wil je meer weten over NAH. Surf dan naar www. watnahdien.be. Doe mee met onze prijsvraag en win een dag achter de schermen van ‘de ridder’

Onze campagne Wat nahdien? Helm Crossmediaal Televisie Website Affiches Radio facebook

Website thematische tabbladen: nahbestaanden nahpraten nahbijheid nahzinderen Filmpje Rumour about the brand = prijsvraag aan filmpje koppelen prijs: dag achter de schermen bij ‘de ridder’ kans maken op prijs = delen op facebook

Affiches Doodgewone beroepen, doodgewone mensen, maar mét helm. Cliché beelden - norse boekhouder - heel oud, schattig wc-vrouwtje - bekende acteur op een set - beenhouwer in witte schort

WAT NAHDIEN? Is nu een bekende campagne. Dankzij de app is er een modern aspect voor de digitale wereld Onze cross-mediale campagne bereikt de volledige doelgroep. Opdracht geslaagd!