WELKOM OP HET
DALTON IN THEORIE kiezen in verantwoordelijkheid zelfstandigheid samenwerking
Van leunen op docenten naar KERN DALTONONDERWIJS MAURICK initiatief nemen voor de eigen ontwikkeling met hulp van docenten & leerling
vaklessendaltonurenmentorlessen instructiezelfstandig werken samenwerken hulp vragen planning & begeleiding LESSEN VERBINDEN DOOR DALTON
DE DALTONAGENDA… gebruik je bij noteren van opdrachten gebruik je bij het plannen van daltonuren gebruik je om verlof te vragen DE AGENDA ALS COMMUNICATIEMIDDEL
VAK:DAG/UUR:LOKAAL: Naam:Klas:Doel: 1 Toets inzien W?LH 2 Toets inzien W?LH 3 Toets inzien W?LH 4 Toets inzien W?LH 5 Toets inzien W?LH 6 Toets inzien W?LH 7 Toets inzien W?LH 8 Toets inzien W?LH RESERVEREN VOOR DALTONUREN Leerlingen schrijven zelf in bij docent.
HET DALTONROOSTER Te gebruiken bij het plannen.
DAGINDELING 18.30instructieles 29.20instructieles daltonuur 10.55pauze instructieles daltonuur 12.50pauze instructieles instructieles – instructieles afwisseling “sociale mix”
INDELING GEBOUW & DALTON SAMENWERKING IN LEERGEBIEDEN