1 Zelf weer aan het digitale stuur! aa a. 2 Eerst even dit ………

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Dierproeven. Leg dat maar eens uit!
Analyse van incidenten
Cloud Computing Seminar 28 juni Automatisering Systeembeheer Bekabelde netwerken Draadloze netwerken ICT beveiliging Zakelijk internet Online back-up.
Innoveren voor gezondheid
Maak een scan van uw organisatie met de Toolkit Duurzame Inzetbaarheid
De zin en onzin van escrow
Symbaloo is de leukste en makkelijkste start op internet
Doublet deel 1 – de basis.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters.
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
De eerste 10 Nederlandse grondrechten (bron: Schooltv)
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Hoe is jouw verhaal ? 31 mei Scenario: stilstand (geen inflatiecorrectie) 2.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Electronic Resource Management (ERM) Els Schaerlaekens Anet Gebruikersdag 15 juni 2011.
Workshop Nieuwe begroting
Weddeschalen & Weddebijslagen
Mailoplossingen voor het onderwijs
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Mr. Marleen van Berkom-Lindhout (Berenschot) Drs. Robert Capel (KplusV) 1 Benchmark Milieustraten Afvalconferentie ASL 16 juni 2011.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
prNBN D addendum 1 Deel 2: PLT
Van Nul naar Drie Normaliseren.
Nieuwe data voor (nieuwe) OV modellen
Aan de slag met Evernote Documenteer je leven, overal en altijd 1.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
WISKUNDIGE FORMULES.
eHerkenning Richard Blad Werksessie eHerkenning, 17 januari 2012
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
Workshop contentstrategie
Visibility-based Probabilistic Roadmaps for Motion Planning Tim Schlechter 13 februari 2003.
Deze les wordt verzorgd door de Kansrekening en statistiekgroep Faculteit W&I TU/e.
Sneeuwschuivers en leren sneeuwschuiven myResearch Portal en het belang van workflow data analyse Richard L. Zijdeman DAI: info:eu-repo/dai/nl/
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
14-1 Copyright © 2005 Prentice-Hall Hoofdstuk 15 Een machtsbasis creëren Managementvaardigheden, 2/e editie door Phillip L. Hunsaker Copyright © 2005 Prentice-Hall.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
1 juni 2010 Verdiepingsdag Toezicht Integraal Toezicht nu en in de toekomst.
User management voor ondernemingen en organisaties
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
ribwis1 Toegepaste wiskunde Lesweek 01 – Deel B
nieuwe toepassingen 2008 Schoolbib 2.0 / VVBAD Mechelen, 5 november 2008 Rosemie Callewaert - Project Manager VCOB.
aanvallen moeten ten allen tijden worden weerstaan
Wouter Jansweijer, 16 September, Literatuur zoeken Project informatiewetenschappen october 2002.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Voorlichting fysieke belasting
Herbalife Outer Nutrition
GIS-coördinator in Westerlo
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Van papier naar digitaal Casus Digital born materiaal
Digitaal mei 2014.
E-Government binnen de sociale zekerheid
Toets 1 Examen Reinder Reen.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Strijd tegen de zonde?.
Facet De beveiligde site en de beheerder Facet.
Zo zit dat met uw pensioen!
Zo zit dat met uw pensioen!
Financiering en inkoop H5 Exploitatiebegroting Certificeerbare Eenheid Ondernemerschap.
ZijActief Koningslust
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
Transcript van de presentatie:

1 Zelf weer aan het digitale stuur! aa a

2 Eerst even dit ………

3 Wie ben ik?

4 Even voorstellen Marius van Vlijmen Adres: Straat van Ormoes KA Delft Telnr: Mobnr: CEO VIPcode B.V LinkedIn: nl.linkedin.com/pub/marius-van-vlijmen/0/715/89

5 Dit ben ik ook ……

6 Wist u dit? Klik op de foto!

7 De goeie oude tijd

8 En nu ……..

9 ….. is dit een oplossing?

10 ….. of dit?

11 Ja, maar dan altijd up-2-date Klik op het plaatje!

12 Schematische voorstelling iAddress Delen is het nieuwe hebben Trendrede 2014

13 iAddress.nl biedt de consument hulpmiddelen om in de digitale wereld ‘Baas Over Eigen Gegevens’ te worden en dmv verbinden altijd up-2-date persoonsgegevens vanuit de ‘bron’ aan derden aan te bieden en hiervoor beloond te worden.

14 iAddress verbindingen dashboard Klik op het plaatje!

15 Gerelateerde thema’s Privacy Veiligheid / Authenticatie Belonen

16 Privacy (1) - Persoonsgegevens

17 Privacy (2) – Artikel 10 uit Grondwet NL Privacy is binnen Europa grondrecht! 1. Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op eerbiediging van zijn persoonlijke levenssfeer. 2. De wet stelt regels ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer in verband met het vastleggen en verstrekken van persoonsgegevens. 3. De wet stelt regels inzake de aanspraken van personen op kennisneming van over hen vastgelegde gegevens en van het gebruik dat daarvan wordt gemaakt, alsmede op verbetering van zodanige gegevens.

18 Privacy (3) - We nemen het niet zo nauw …..

19 Privacy (4) – beschermd en beloond Privacy als concurrentiemiddel

20 Veiligheid / authenticatie Klik op het plaatje!

21 Ben ik wie ik zeg dat ik ben? Gebruikersnaam / wachtwoord Diversiteit? Extra sleutel? Lokale opslag? Centrale opslag (in the Cloud)? DigiD / eID Authorisaties TAN code / Random reader (met name banken) Authenticatie Specifieke toepassingen (bijv. AET)

22 Uitgangspunten iAddress Eigenaar van gegevens ‘aan het stuur’ (overzicht / privacy) Alles maar één keer en in één keer goed (gemak, altijd en overal) Validatie gegevens bij invoer en door het gebruik (kwaliteit) Alle structuur (bv adres) en syntax controles bij initiële invoer Dmv algoritmes vanuit gebruik kwaliteit van data bepalen ‘Ongemerkt’ dagelijks gebruik van de eigen gegevens (gedrag) Vanuit gemeenschappelijk belang werken (win-win-win) Eigenaar van gegevens belonen (€ verdienen) Gebruiker van gegevens belonen (€ besparen) Voldoen aan de hoogste standaard (veilig)

23 Sturen als je wilt, ingrijpen als het moet!

24 Voordelen Consumenten Al je gegevens altijd binnen handbereik (multi device) De eigenaar bepaalt welke gegevens voor wie bestemd zijn Op 1 plek te onderhouden (direct voor alle betrokkenen beschikbaar) Altijd overzicht (wat, waar bij wie gebruikt mag worden) Middels single sign-on inloggen (veilig / gemak) Webformulieren met 1 druk op de knop invullen (1-click shopping) Is zelflerende omgeving vanuit gebruik iAddress ‘Crowd’ Op maat koppeling toestaan met derden (delen in verbinding) In klinkende munt beloond worden bij ‘shoppen’ via iAddress en toestaan van verbinding (verdienen) Intuïtieve interface die aansluit op menselijk gedrag (leuk)

25 Voordelen organisaties (1) Verhoging kwaliteit data (klanten / leden / gebruikers) Altijd in verbinding met de ‘klant’ (up-2-date / ‘realtime’) ‘MijnXXX’ is altijd op orde Structurele verlaging van administratieve lasten (  €) Op onderhoud ‘klantgegevens’ (> 50%) Terugdringen retourpost (ontvanger bepaalt) Druk- en papierkosten Draagt bij aan MVO Elimineren introductiefouten door veelvuldige data entry Minder redundantie

26 Voordelen organisaties (2) Secure Single sign-on inloggen (authenticatie) 1-click shopping Minder ‘afhaakmomenten’ en verhoogt de omzet Innovatief (1 centrale klantoplossing) ‘Klant’ staat centraal (klantvriendelijk)

27 Belonen Consument Bij toestaan verbinding, korting op aanschaf (boter bij de vis – prikkel!) Bij ‘shoppen’ via iAddress interface extra korting in klinkende munt iAddress heeft affiliate programma’s, waarbij de korting in euro’s aan consument wordt doorgegeven. Maximaal 100%, mede afhankelijk van de kwaliteit van de data (algoritme) Verbinding is hierbij niet noodzakelijk Bedrijven Structurele verlaging van administratieve lasten (incl. abonnement iAddress) Kan oplopen tot > 60% (business cases ANWB en KWF Kankerbestrijding) Verhoging omzet door 1-click shopping VIPcode B.V. (iAddress) Percentage affiliate fee dat niet aan consument wordt uitgekeerd Bedrijfsabonnementen (jaarlijkse fee op basis van bedrijfsgrootte) Afrekening op basis van werkelijk gebruik (staffel)

28 Tot slot ….. Klik op de foto!