Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Basisboek Interviewen 3e druk 2012
Advertisements

Organisatiekunde.
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
De zin en onzin van escrow
WORKSHOP. EEN CPU MAKEN VAN UW COMPUTER. Dinsdag 05 / 04 / Door; Tom Roef, bestuurslid. Sodipa Computerclub.
Marketing voor ZZP-ers
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
CMJ 2008 Promotie Adept en Bonne Aparte. Wat is CMJ/wat zijn showcases Bands spelen gratis (showcases) Publiek bestaat uit industrie (platenindustrie,
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
Presentatie nieuwe media
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Peter Schwartz The art of the long view stappenplan
ARVEVO Recreanten 3.
Business model puzzle Leer de mechaniek, ken je flexibiliteit.
Lezing door Kick de Wolff
‘Het talent bestaat niet. Het talent is de behoefte hebben iets te doen.’ ……. Wij als volwassenen willen graag dat kinderen zich goed ontwikkelen. Dan.
‘Het talent bestaat niet.
Koe & Ondernemer in Balans Jørn Kjær Madsen “Grote stappen veel resultaat”
Ondernemen(d) in het onderwijs
Verkopen van heldendom Ruud Dekker Directeur Marketing For All Finance.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Duurzaam Innoveren De Turbine-elektrische auto. Inhoud > Onderwerp > Onderzoeksvragen * Wat zijn de duurzame aspecten van dit idee? * Welke varianten.
Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.
QR Payment Dit is het startscherm van de app. De applicatie wordt ondersteund door het iOS platform en het Android platform. Ik wens u veel plezier met.
Visie & Strategie.
© VIGeZ 2013.
Door: Rajen Gadjradj Ivan Straver Floor Vierboom
Social media presentatie
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Hoe verantwoord je je Financiële positie ?
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Buy Your Pin | Why do it yourself? |. Koop de DIYs die je nooit zou maken Bij Buy your Pin kan je eindelijk al die leuke pins die je opgeslagen hebt maar.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Kiezen voor keuzedelen
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
+ E-Portfolio Laat zien wat je in huis hebt! Docentendag 14 januari 2016 Jeroen Bakker Paragin Roelf Jager Advimaco.
I NFORMATICA, IETS VOOR JOU ? Kies bewust Voorlichting HAVO-VWO Juf Greijmans.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Abstract I&I-conferentie Wat maakt een LeerlingVolgSysteem (LVS) tot een succes binnen de organisatie? Natuurlijk moet er worden voldaan aan tal van randvoorwaarden,
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
1 MijnABP Ministerie van Defensie. Agenda Gemaakte opmerkingen n.a.v. eerdere presentatie 1.MijnABP geeft weinig specifieke informatie 2.Meetellingswaarde.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Meer communiceren met een klein budget
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Welkom VWO 5..
What will you do to change the
Convergeren: keuzes maken
Kluwer The end of Publishing
Presentatie bedrijfsplan
Welkom VWO 5..
SUCCESFACTOREN BINNEN TOEGANKELIJKE VRIJETIJDSBESTEDING
Omgaan agressieve klanten
Kennissessie ‘Samen naar een groter publieksbereik’ - 14 juni 2018
Maak een site en onderscheid
Vernieuw je HR-cyclus.
Transcript van de presentatie:

Concept presentatie A3

1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek. Inhoud:

Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in het verleden Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in het verleden Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in het heden Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in het heden Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in de toekomst Onderzoek naar toepassingen van het product narrowcasting in de toekomst FuturePresentPast

Past, narrowcasting Wij zien het verleden niet als een relevante factor van het product narrowcasting. Wij zien het verleden niet als een relevante factor van het product narrowcasting. Technologie bestaat pas kort. Technologie bestaat pas kort. Over verleden is weinig te vertellen. Over verleden is weinig te vertellen. Verricht onderzoek is nieuw en moet zich nog bewijzen. Verricht onderzoek is nieuw en moet zich nog bewijzen.

Present, narrowcasting Nieuw, redelijk toegankelijk, onefficiënt, grote investering, rendement beperkt, flexibel maar kan veel flexibeler. Nieuw, redelijk toegankelijk, onefficiënt, grote investering, rendement beperkt, flexibel maar kan veel flexibeler. Grote risico’s gemoeid met succes factor. Grote risico’s gemoeid met succes factor. Zeker in non-profit sector Zeker in non-profit sector Moeite om de juiste boodschap over te brengen aan de juiste doelgroep. Moeite om de juiste boodschap over te brengen aan de juiste doelgroep.

Future, narrowcasting Ingeburgerd, zeer toegankelijk, Beperkte investering, rendement groot, zeer flexibel. Ingeburgerd, zeer toegankelijk, Beperkte investering, rendement groot, zeer flexibel. De succesfactor zal vrijwel gegarandeerd zijn. De succesfactor zal vrijwel gegarandeerd zijn. Juiste boodschap juist effectief bij de juiste doelgroep. Juiste boodschap juist effectief bij de juiste doelgroep.

Samenvoegen Het concept FuturePresentPast

Om wie draait het concept: De eindgebruikerDe Koper SCALADerden Het concept

Eindgebruiker: Een netwerk van touch-screens waar je persoonlijke informatie en informatie kan zien die jou interesseert. Een netwerk van touch-screens waar je persoonlijke informatie en informatie kan zien die jou interesseert.

Hoe laten ze zien wat jij wilt zien? Kies zelf Wij kiezen Op het scherm zijn 2 onderdelen te zien

Kies zelf De gebruiker kiest thuis achter eigen pc na registratie welke informatie zei graag zouden willen zien. De gebruiker kiest thuis achter eigen pc na registratie welke informatie zei graag zouden willen zien. Principe van Apple app. store, alleen zijn alle applicaties gratis. Principe van Apple app. store, alleen zijn alle applicaties gratis. Om de drempel laag te houden word er nooit geld gevraagd aan eindgebruikers. Om de drempel laag te houden word er nooit geld gevraagd aan eindgebruikers.

Wij kiezen Door verzamelde informatie kan getoond worden wat interessant is voor de eindgebruiker. Door verzamelde informatie kan getoond worden wat interessant is voor de eindgebruiker.

Hoe doen we dat dan? Registratie Registratie Het gebruik (plaats, locatie) Het gebruik (plaats, locatie) Toegevoegde content bij zelf kiezen Toegevoegde content bij zelf kiezen Welke content word het meest gebruikt. Welke content word het meest gebruikt. Enz.. Enz.. Met deze informatie bouwen we een persoonlijke database op die met het systeem communiceert elke keer dat een gebruiker actief is. Met deze informatie bouwen we een persoonlijke database op die met het systeem communiceert elke keer dat een gebruiker actief is.

De koper De juiste informatie aan de juiste persoon laten zien. De juiste informatie aan de juiste persoon laten zien. Gemeenten; Gemeenten; School; School; Conferentie/beurs; Conferentie/beurs; kledingwinkel. kledingwinkel.

Derden Ontwikkelen applicaties voor zelf kies gedeelte. Ontwikkelen applicaties voor zelf kies gedeelte. Krijgen in ruil daar voor informatie over de gebruikers van die applicatie Krijgen in ruil daar voor informatie over de gebruikers van die applicatie Coca Cola Coca Cola

Scala Scala ontvangt het geld voor verkopen Scala ontvangt het geld voor verkopen Scala heeft een product dat als eenmaal in gebruik genomen is tot standaard verheven. (concurentie) Scala heeft een product dat als eenmaal in gebruik genomen is tot standaard verheven. (concurentie) Scala kan ook geld vragen voor informatie over gebruikers. In vorm van statistiek Scala kan ook geld vragen voor informatie over gebruikers. In vorm van statistiek

Checklist: De 5 grote punten: De 5 grote punten: Bekendheid Bekendheid Toegankelijkheid Toegankelijkheid Investering Investering Rendement Rendement flexibiliteit flexibiliteit

Bekendheid: Vernieuwend, persberichten. Vernieuwend, persberichten. Als eenmaal succesvol in gebruik, grote bekendheid. Als eenmaal succesvol in gebruik, grote bekendheid. Sluit concurrentie buiten. Sluit concurrentie buiten.

Toegankelijkheid Zeer groot Zeer groot Gebruikers kunnen alle tijden bij systeem, Gebruikers kunnen alle tijden bij systeem, Makkelijk te gebruiken door eigen selectie applicaties. Makkelijk te gebruiken door eigen selectie applicaties.

Investering Voor SCALA: Gering, het meeste ontwikkelingswerk word door derden uitgevoerd er dient alleen een basis te zijn. Voor SCALA: Gering, het meeste ontwikkelingswerk word door derden uitgevoerd er dient alleen een basis te zijn. Voor klant: eerst redelijk, later gering. Voor klant: eerst redelijk, later gering.

Rendement Bijna gegarandeerd. Zeker als het systeem ingeburgerd is. Bijna gegarandeerd. Zeker als het systeem ingeburgerd is. Komt door “personal branding” Komt door “personal branding”

Flexabiliteit Het systeem is eenvoudig naar klant aan te passen. Het systeem is eenvoudig naar klant aan te passen. Non-profit&Profit Non-profit&Profit

Succesfactor: Bekendheid + Toegankelijkheid+ Investering + Rendement + Flexibiliteit = De succesfactor Bekendheid + Toegankelijkheid+ Investering + Rendement + Flexibiliteit = De succesfactor In dit geval een zeer grote succesfactor. In dit geval een zeer grote succesfactor.

HET OPSTARTEN VAN HET CONCEPT Hoe krijg je een concept met zo’n enorme omvang van de grond?

Gemeente Veel geld, durven een risico te nemen, Veel geld, durven een risico te nemen, Hebben moeite met communicatie Hebben moeite met communicatie Concept is aanpasbaar op grote gemeente. Concept is aanpasbaar op grote gemeente. Belangrijkst: ze zijn geïnteresseerd. Belangrijkst: ze zijn geïnteresseerd.

Casus De eindgebruiker De Koper: Gemeenten SCALADerden Het concept Koper is als enige variabel

Gemeente Gemeente heeft nieuw voorstel aangenomen omtrent huursubsidie Gemeente heeft nieuw voorstel aangenomen omtrent huursubsidie Mensen rond 60 horen niet tot potentieel, dus zijn uit te sluiten Mensen rond 60 horen niet tot potentieel, dus zijn uit te sluiten Met dit systeem is dat mogelijk! Met dit systeem is dat mogelijk!

Gemeente Gemeente heeft een nieuwe website voor jeugd. Gemeente heeft een nieuwe website voor jeugd. Alle andere doelgroepen kunnen worden uitgesloten Alle andere doelgroepen kunnen worden uitgesloten

Gemeente Gemeente organiseert activiteit met betrekking tot teambulding. Gemeente organiseert activiteit met betrekking tot teambulding. Aan applicaties en omgang met systeem is te zien wie potentieel zijn geïnteresseerd. Aan applicaties en omgang met systeem is te zien wie potentieel zijn geïnteresseerd.

Vragen? Zijn er nog vragen? Zijn er nog vragen?