Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Overdracht (grote) bestanden
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Uw Onderwijsportal inrichten met PortalCMS Integratie > Profielen > Communicatie > Communities > Blogs > Referenties.
BLOGGEN met GOOGLE Een onderdeel van het “Goochel” avontuur… BLOGGEN met Google presentatie van Seniornet Vlaanderen VZW Lesgever: ……………….
BLOGGEN Op School.
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cloud Computing.
ICT in Marketing & Communicatie Hoe gebruiken wij de ICT middelen binnen de afdeling marketing & Communicatie.
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Netwerken. Wat is een netwerk? Je spreekt van een netwerk van zodra twee of meer computers met elkaar verbonden zijn. Je kan thuis een klein netwerkje.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
Hulp in de aanpak bij CyberPesten.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Het klaslokaal 2.0.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
ASCC clubmiddag 20 december 2011 Ruud Vloeimans 2011 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Presentatie nieuwe media
Arteveldehogeschool Office management
Agenda workshop e-mentoring Vraag Inleiding e-mentoring in internationaal perspectief. Karin Vaessen, Kennispunt mentoring Introductie Skolarz, Nederlands.
Studielandschap Tilburg PenA Sebastiaan van der Wal 09 november 2006.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Web 2.0 Social Software Toolkit 1/21 Introductie tot Social Software Patrick Klaassen RU
Deze presentatie mag noch geheel, noch gedeeltelijk worden gebruikt of gekopieerd zonder de schriftelijke toestemming van Seniornet Vlaanderen VZW Een.
Google Apps Implementatieproject binnen het team Toerisme ROC Aventus.
7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
De Zilvervloot crowdfunding
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Visie & Strategie.
KLANTENDAG GVT – TILBURG Bert Pijnacker ICT Manager Sluyter Logistics B.V.
Kennismanagement & Sociale media
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Opzet presentatie nieuwe communicatiemiddelen.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
Ambassadeurs 30 oktober 2014 Agenda Mededelingen Notitie Ambassadeurs Vraagstuk OLHoS Inventarisatie De Bono’s (Hannah)
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Overzicht Leergang 1.Slimmer werken 2.Opdrachten krijgen met LinkedIn 3.Je bent wat je publiceert 4.Opdrachten krijgen met Twitter 5.Maak een plan! 2.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Google Photo’s /Picasa. 4 Alternatieven Google Photo  Handleiding op Internet Handleiding op Internet  App in de Google play  App in de App store.
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Omschrijf wat je nu aan het doen bent in 140 #tekens.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Downloaden en opslaan = bestanden van een computer op afstand overdragen naar uw eigen computer Software = Programma’s die u op uw PC kunt uitvoeren (gratis.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Inleidende Module Waarom Web 2
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Klik op een app voor meer informatie: -ZermeloZermelo -Its LearningIts Learning -OneDriveOneDrive -Kahoot!Kahoot! -QuizizzQuizizz -QuizletQuizlet -Aura.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Waarom Google slide handig of onhandig is
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Versturen van data naar meerdere mensen
Cloud Oplossingen Bastiaan Ludeking Consultant M
Case: Nieuwe website Anne Heining (M&C
Korte inleiding + inhoudt
De website.
Transcript van de presentatie:

Communicatie en Digitale media, Hogeschool Rotterdam

 Wat is Intranet?  Wat zijn Google Apps?  Wat is Twitter?

 Intranet is een besloten netwerk binnen een organisatie en gericht op een selectieve doelgroep. Zoals personeel van een bedrijf of studenten van een school.  Dus een:  Privenetwerk binnen de organisatie

 Alle informatie op 1 plek te vinden  Snel en eenvoudig zoeken  Snel en eenvoudig Informatie verspreiden

 Informatie zal zelf toegevoegd moeten worden en up to date blijven.  Kost tijd en geld om op te bouwen.

 Google Apps korte introductie film Google Apps korte introductie film

Bestaat uit:  Gmail  Google Docs  Google Calender  Google Talk

Gmail:  Reply's komen in 1 bericht te staan Google Docs:  Bestanden delen en bewerken met andere gebruikers. Google Calender:  Verschillende agenda's aan te maken die ook met anderen te delen zijn. Google Talk:  Snel en gratis communiceren via een ingebouwde messenger.

 Google Account nodig  Google Docs kan traag werken  Onduidelijk wat Google met je bestanden doet.

 What are you Doing?  Micro bloggen  Informatie verspreiding

 Sneller informatie overdragen  Informatie wordt direct gelezen  Informatie is ten alle tijden beschikbaar

 Kan teveel gebruikt worden in bedrijfstijd(voor privégebruik)  Vertrouwelijke informatie ligt sneller buiten  Nutteloze mededelingen