Klanttevredenheidsonderzoek 2012

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Business mapping Business model canvas.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Navigatiebalk met vakken met foto’s voor home, huur airco, ventilatie, verwarming, droging bevochtiging/ontvochtiging, aanbiedingen, webshop Breadcrumbs.
Presentatie Centrum voor Jeugd en Gezin Hattem
Verslag Jaarlijkse Boomplantdag Gehouden op 1 maart ’08 Hendriks Platteland Makelaardij.
Website voor bewonerscommissies
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Rien Boskeljon.
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Vapro -D Month Year Givaudan.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
‘’Een beetje tijd!!! Kamunyak.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Tuin en Timmer management
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven."
Hoe word ik uitgenodigd voor een gesprek?
Hoe motiveer ik mijn hypotheekadvies?
Herkennen en omgaan met levensvragen door verzorgenden
EEN VERRASSING KRIJGEN
Programma anticonceptie
Prestatiemeting en coachen van commerciële medewerkers.
met 'n bus bij 't bezoekerscentrum wordt je losgelaten en dan wordt gezegd dat je over twee uur terug moet zijn.
meten - weten - verbeteren - meten - weten -
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Workshop bejegening en informatievoorziening
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Steeds verder met een muisklik. Twee nonnen verlaten hun klooster om gebakjes te gaan verkopen. De ene is bekend als Zuster Bezorgd (ZB) en de andere.
Een klein gebaar Een glas melk Op een dag, toen een een arme jongen huis aan huis kleding probeerde te verkopen om zijn studie te kunnen betalen realiseerde.
Medewerkersonderzoek
nou, ik ben dus inderdaad naar la defense geweest.
Welkom bij deze mini-beurstraining.
Spiegelinformatie voor kraamcentrum
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
2014 EVALUATIES N+1.
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Het leukste verhaal van cars.. Morgen is het het belangrijkste race van het jaar. Daar moet ik naar toe.
Presenteren en communiceren
Onze doelen en visie in beeld
BIJZONDERE KLANTVERHALEN. AGENDA 1. Opzet onderzoek Bijzondere klantverhalen 2. Klantprocessen en klantverhalen 3. Essenties van B2B cases 4. Emotioneel.
Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw een baby te baren.
Mijn vrouw en ik.. Eerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Hendrik.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
ATAG ETNA Pelgrim Home Products B.V.
NeutraliteitspolitiekNeutraliteitspolitiek Nederland kwam net buiten het Von Schliffenplan te liggen. Duitse troepen trokken onder Zuid-Limburg door Belgie.
“Laat de Heer uw vreugde blijven”
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Resultaten “Waar staat je gemeente.nl” Najaar 2011.
P.1 © Store Support BV Klanttevredenheidsonderzoek Accommodaties Kardinge MANAGEMENTRAPPORTAGE Naam: WSR Gemeente Groningen.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Wat weet jij van hoeden en pruiken? De grote Quizzzz.
Uitkomsten van de enquête van ouders Maart 2014 De stelling was: Oudergesprekken vind ik belangrijk, ik ga daar naar toe. Gemiddelde score t.o.v. het.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Jaarverslag Inleiding 2.OR en communicatie 3.Onderwerpen 4.Advies en instemmingsverzoeken 5.Kennis en scholing OR 6.OR en samenwerking met andere.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Winkelstraat de Heurne
Zoom in.
Zoom in.
Transcript van de presentatie:

Klanttevredenheidsonderzoek 2012 Stannah Trapliften

Inhoud Distributieoverzicht Onderzoeksresultaten Algemene Indrukken Communicatie / Marketing Telefonisch contact Persoonlijke verkoop Montage Koopmotieven Conclusies

Distributieoverzicht De cijfers

Algemene indrukken Algemene indrukken van Stannah

Algemene indrukken Wat valt op? Medewerkers worden vrijwel unaniem vriendelijk gevonden. Citaten ‘Algemene indrukken Stannah’ +/+ “Hier komt veel bezoek over de vloer en we raden het iedereen aan” “Ik ben tot nu toe keurig geholpen en begeleid” -/- “T.a.v. de onderhoudscontracten vind ik dat u wel prijzig bent”

Telefonisch contact Telefonisch contact met Stannah

Telefonisch contact Wat valt op? Ook hier worden medewerkers vrijwel unaniem vriendelijk gevonden. Citaten ‘Telefonisch contact met Stannah’ +/+ “Een probleem werd door goed meedenken op een logische manier opgelost” “Nou ik kan alleen maar toevoegen dat ik zeer tevreden ben” “Telefonische bereikbaarheid is goed” “Gewoon goed” “We zijn heel tevreden” -/- “Informatie over richtprijs wordt vooraf niet gegeven” “Niet altijd komt de boodschap/klacht goed over. Techniek is niet voor de telefoniste bestemd” “Er wordt erg veel gevraagd door telefoniste, daarna doorverbonden en dan kwamen een aantal vragen opnieuw voorbij”

Adviseur aan huis Het bezoek van de adviseur aan huis

Adviseur aan huis Wat valt op? Hier scoort wederom “vriendelijk, netjes en verzorgd” het beste. Citaten ‘Het bezoek van de Stannah adviseur aan huis’ +/+ “Het adviestraject is goed verlopen” “Zeer correct en volgens afspraak” “Uw adviseur heeft ons geweldig geholpen, alle lof” “Ik kreeg een bevredigend antwoord op gestelde vragen” “De adviseur daar ben ik reuze tevreden over, onze trap moest verbouwd worden en hij heeft zelfs de timmermannen regelmatig te woord gestaan” -/- “Informatie en prijs volgden pas na twee uur”

Installatie planning

Installatie planning Wat valt op? “Goed geïnformeerd” en ”Op het juiste tijdstip” scoort hier goed. Citaten ‘Installatie planning’ +/+ “Installatie is goed verlopen” “We zijn vooraf goed geïnformeerd” -/- “Graag vooraf aangeven dat de trapliften ook een onderhoudscontract hebben” “Er was niet veel marge voor het tijdstip van plaatsen”

Installatie & onderhoud

Installatie & onderhoud Wat valt op? Ook hier levert “vriendelijkheid” de hoogste score! Citaten ‘Installatie en onderhoud’ +/+ “Goede installatie en service zorg door twee monteurs” “Tevreden over uw monteur” “Proces is goed verlopen”

Koopmotieven Klanten die voor Stannah gekozen hebben.

Aanschaf Heeft u uiteindelijk een traplift aangeschaft.

Conclusies Uit dit onderzoek zijn de volgende conclusies te trekken: Stannah presteert goed op klanttevredenheid; Met name de vriendelijkheid van alle medewerkers scoort hoog De klantbeleving is gedurende het gehele proces overwegend positief Om de kwaliteit verder te optimaliseren is aandacht gewenst voor: Informatieverstrekking aan de klant in alle processtappen Belangrijkste koopmotieven voor de aanschaf van een Stannah traplift zijn: Het professionele advies van de adviseur heeft mij overtuigd De levertijd De prijs