Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digital Playground Programma workshop 4 april
Advertisements

PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Wiki’s in het Hoger Onderwijs Pierre Gorissen Fontys Hogescholen
Jong Ondernemen Een manier van leren !.
Businesstoepassingen
Wat is interactieve marketing?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
BattleBots The school battle.
Blackboard Forum Observatieonderzoek 06 februari 2009 Projectgroep 7.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Workshop Informatievaardigheden
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
Een dialoog met klanten opbouwen
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
Workshop 'Weblogs in het onderwijs' Sybilla Poortman Gerard Bierens Pierre Gorissen 14 april 2005.
Bordboeken Van .pdf naar HTML5.
Bibliotheek vredespaleis digitale bibliotheek
Tips voor de blogger in spé.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
VERWONDERING. VERWONDERING start met waarnemen Wat klopt er niet aan dit plaatje?
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Vision 2020 Project 3e klas. Hoe ziet het Europa in 2020 van de toekomst eruit?
Hypertekst schrijven als schrijfvaardigheid-didactiek
DMK – lesweek 1.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
Minor Internet Marketing
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
DMK – week 9. Onderwerpen week 9 Tio Minor Digital Marketing Onderwerp DMK: Omzet, winst en kosten; hoe te beïnvloeden juist bij een informatieve website.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 1 – les 1 Rotterdam, September 2014.
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Inbound marketing en bloggen
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Les 4 De Docent: Voorbereiden op de les.
Laaggeletterdheid en de BPV
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
DMK – lesweek 10: Privacy.
Les 1: Introductie Marketing
lesweek 5 content online
E-learning E-health & Domotica
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Les 2: Van productie tot verkoop
E-health en Domotica Les 5.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Transcript van de presentatie:

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm: Klassikale lessen met discussie (vak DMK) In groepen werken aan projecten (project PDM) I

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Klassikale lessen (DMK) Tio Per week behandelen we een onderwerp binnen het vak Digital Marketing (DMK). Zie lesschema. De theorie die behandeld wordt heb je nodig voor het uitvoeren van de projectopdracht van die week.

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Project (PDM) Tio In groepen van max. 2 personen werken aan een online project 1.Online onderneming Hoe kan je van een idee een succes online maken ?! Projecten zelf verzinnen Geen product verkopen, wel informatie aanbieden/verkopen 1.Weblog: opdrachten project bijhouden op een weblog

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Doel Project (PDM): Online ondernemen ervaren tio - werken met internet scorecard - businessmodel bepalen - bezoekers werven en ontvangen op je website - interactie met bezoekers op gang brengen (social media) - samenwerkingen starten - fans/ambassadeurs maken

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Tio Project (PDM) Website ontwikkelen met Wordpress of ander gratis programma (pas op reclame!) - Of een app ontwikkelen Content management systeem Hosting Bestudeer: Chaffey hoofdstuk 1 en 3

Belang van domeinnaam en trefwoorden/Zoekwoorden Google account aanmaken Zoekwoordenplanner Wat gaan we doen? Minor Digital Marketing

Belang van domeinnaam Wat gaan we doen?

Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Tio Weblog maken met wordpress of ander blogprogrmma Op weblog moet internet scorecard komen en de opdrachten zoals beschreven in lesplan en docentenhandleiding Content van de weblog: Schrijven voor het web is iets anders dan een werkstuk maken Weblog (onderdeel van DMK)

Minor Digital Marketing Wat gaan we meer doen? Te presenteren boeken Tio Discussie en presentatie gedurende de lesweken 1.Conversation Company, Steven van Belleghem 2.The new rules of marketing & pr; David Meerman Scott 3.Don’t make me think, Stev Krug (usability) 4.Interactieve Marketing, 2 e ed. Marenna van Reijsen, Theo Zweers en Huub Janssen 5.Online marketing expert (in een week), Jeroen Bertrams 6.Mark Zuckerberg, George Beahm 7.Verleiden op Internet, Aartjan van Erkel 8.eigen suggestie, i.o.m. docent -

Minor Digital Marketing Wat gaan we meer doen? Monitor Online Hospitality Tio uitgangspunt is de customer journey

Rezi.com Eindopdracht lesweek 1: Groepen maken Titel kiezen van boek dat gepresenteerd gaat worden door de groep. Data presentaties plannen Online Hospitality Monitor invullen voor een erkende e-commerce organisatie/aanbieder online Start van de te ontwikkelen website/app Weblog online over jouw project en de deelnemers. Maak een ontwerp voor je aan de slag gaat. Maak afspraken en een planning Bestudeer Chaffey: hoofdstuk 1 en 3 lees artikel: met-generatie-z.html Afsluiting lesweek 1 Minor Digital Marketing