Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

De vrijwilliger van vandaag • wil zich niet binden. Wel; tijdelijke taak • wil afgebakend pakket, overzichtelijk • verschillende typen mensen passen bij.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
© 2005 natuurlijke partner voor jongerenmarkten Products, services & marketing for sustainable [youth]markets ¤
Presentatie nieuwe media
Uw energiezaken in goede handen! Presentatie Leids Sportcongres
Achterbancommunicatie2.0
Postduiven Houderij Waage. De postduif is onze Hobby
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Wie geef jij een glimlach?
Het Rekenkamerrapport en de Luchtkwaliteit Raadsinformatieavond, 6 sept Jan Korff de Gidts Kracht van Utrecht-initiatief.
(Persoonlijke) Fundraising Comeback to Life 2012.
Actieplan ‘Veilig Werken in de Zorg’.
Het kruisbestuivingsspel Ervaar de kracht van netwerken
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Evenementencommissie RCU Zwolle
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
 Opgericht in 2008  Moederclub: Rotary club Weesp, Vechtstreek Noord  12 actieve leden  Belangrijkste projecten: NL doet Restaurant tour Nationaal.
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
Ken je kracht…Deel je kracht…
2014 Realistischer dan ooit!. Waarom? Asielhonden: -Gemiddeld verblijf 45 dagen -Kennels -Uitlaten vrijwilligers -Saai/ stress -Energie die niet geuit.
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Het nieuwe solliciteren:
Les 5 – Goed doen 2.0.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
99%RIDE Amsterdam 15 maart Inhoudsopgave 99%RIDE Amsterdam Stichting 99%RIDE 3 projecten waarvoor geld ingezameld wordt Inschrijven Fondsenwerving.
Ketensamenwerking: trends & trucs Anja van der Aa
De Amsterdamse Lerarenagenda PO en VO
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Middelen voor je buurtproject 21 maart Sessie 1.
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Welkom bij de Week van het Succes! Workshop Elevator pitch
BBM workshop Educatie & Jeugdbeleid 20 april 2015 Tilburg.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
© MOVISIE Een leefbare samenwerking Door: Bora Avric (senior organisatieadviseur en o.a. projectleider van het project ‘Sportief Participeren’ binnen MOVISIE),
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Aan de slag… passend lezen in de bibliotheek
Maak je website beter vindbaar!
Meer communiceren met een klein budget
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Eventmanager: Gerdine Teerhuis
Laat ik mij voorstellen:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Rijk van Nijmegen Bondgenotenbijeenkomst
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Workshop Sponsorwerven

Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk en structureel verbeteren!

Doelstelling DOA heeft 15 hondenspeelvelden waarvan er nog 11 onder handen moeten worden genomen. Vervangen van drainage, bouwen van uitdagende en duurzame speeltoestellen, zwembadje etc. Kosten per speelveld: (life-time) Doel: 2 hondenspeelvelden Euro voor spel, hok en voerverrijking en meer gedragstraining Totaal:

Samen kan dit lukken!

Ingrediënten succesvolle fondsenwerving Lef, durf de stap te maken Durf te vragen: het is immers niet voor jezelf maar voor dieren die zelf niet in actie kunnen komen Enthousiasme Plezier Plan van Aanpak

Toolkit als handleiding (lees van a tot z!) Online actiepagina justgiving.nl Sponsorformulier Persoonlijke elevatorpitch – Waarom ga jij deze uitdaging aan? Waarom is het zo belangrijk? Plan – Doelstelling: wees ambitieus – Doelgroepen (collega’s, vrienden, familie, club) – Kanalen, etc.

Vragen en/of organiseren Sponsors benaderen (particulieren en/of bedrijven) – Justgiving.nl – of sponsorformulier Zelf actie(s) organiseren bv. Filmavond, diner, etc.

Social Media, en Justgiving

Extra hulpmiddelen Inspiratie actiepagina Facebookpagina omslag Voorbeeldmail + bedankmail (zie toolkit)

Extra tips Lees je goed in (website, Q & A) Durf te vragen Kracht van herhaling Oefen je pitch Stuur link justgiving met goede mail naar je social media contacten: liefst zo persoonlijk mogelijk Bedank je sponsors en houd ze op de hoogte Tijdens Event kan er ook nog gesponsord worden voor meer ‘extra’s’

Vragen?

Heel veel succes!! En namens de honden alvast heel veel dank!