Welkom!.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Praten met kinderen over de wereld !
Community Collecting Day in Ieper op Voorbereiding • Vergadering in Den Haag 28/11/2011 • Europeana Kick off in Den Haag 26 en 27/01/2012 •
Basispakket: Stappenplan Informatiemanager
M3F-MATEN - Tijd en Snelheid
NOB 1* instructeur, de voorlichting
ZIEHIER 36 REDENEN WAAROM BIER
INFORMATIE AVOND BOUW 4 19 AUGUSTUS WELKOM •algemene informatie en de dagelijkse praktijk op school •kijkje in het lokaal van uw kind tot
Uitvoeringsvormen medezeggenschap Resultaten van de inventarisatie van uitvoeringsvormen medezeggenschap bij universiteiten.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
DSH : praktische afspraken Leuven 2 februari 2009.
1 GRUNDTVIGPROJECT VORMINGSACTIVITEIT “GROOTOUDERS & KLEINKINDEREN AAN DE COMPUTER” Welkom!
Voorstelling van mijn werk. Als verantwoordelijke van Fondation Baska.
Stagedagboek IAB opleiding - 16/02/2013.
Onderwerp Datum - locatie 1 Infosessie Projectoproep voor innovatieve projecten voor laagdrempelig sporten 24/06/2013.
Studieloopbaancoaching
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Startsimulator Startinstructeur – Sessie 1
Welkom, ouders van groep 7!!
GIS-ondersteuning aan lokale besturen in Limburg
Programma vergaderingen per jaar: Di 11 sept - bij Nieuw Einde Ma 12 nov - bij Trinitas Do 6 mrt - bij Berix Wo 28 mei - bij Voerendaal Om.
Concept Opdrachtgever: Agentschap Ondernemen (AO). In het kader van ondernemingsplanwedstrijd (OPW) Vlaanderen, dé officiële ondernemingsplanwedstrijd.
Zoeken Reservatiesysteem lokalen. Terug Blok B RESERVEER B5 Datum: 16 maart 2010 VRIJ 8:00 – 9:00 VRIJ 9:00 – 10:00 BEZET 10:00 – 11:00 VRIJ 11:00 –
Zoeken Reservatiesysteem lokalen. Terug Blok B RESERVEER B5 Datum: 16 maart 2010 VRIJ 8:00 – 9:00 VRIJ 9:00 – 10:00 BEZET 10:00 – 11:00 VRIJ 11:00 –
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
Kennisnetwerk Informatiemanagement, sessie 11, november 2013
Kennis delen is kracht HR-deelnetwerk 23 mei 2014 Video ants
Onderwijsconferentie
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
User management voor ondernemingen en organisaties
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Beatrijs Vandecasteele & Luc Lemarcq
Ouderavond klas 2 24 september 2013
Ouderavond klas 1… Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 24 september 2013.
Dia 1 Productencatalogus: technische sessie Samen beter informeren.
Dia 1 Productencatalogus: Infosessie provinciale en lokale besturen 24/11/11.
1 Project “volkstuinen” bij VLM 2010 Behoeftebepaling buiten de steden 2010 Handleiding voor gemeenten 2011 Prefinanciering grondaankoop 2012 Projectsubsidies.
Vandaag instructie WikiTalks bespreken aanpak jullie WIKI groep 3: voorbereiden speeddate donderdag as. met Sanne Roemen.
Van Vensoc tot Biztax Vennootschapsbelasting Aj 2011.
Opleiding Brandveiligheidsadviseur
WELKOM OP PLEINCOLLEGE NUENEN
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Het werken met portfolio
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Programmering voor het hele dorp? Neem het heft in eigen hand! Kennisnetwerkdag L&G 20 juni 2014 Anja Slendebroek Gerrit Kapteijns.
Daar ben je op je best !. U6 speelt enkel 2V2 Verplichte vervanging na time-out Speeltijden zijn 4 X 15’ tot U13.
Doelstellingenmanagement Ronde tafel - 23 oktober 2014.
ontdek wat jij kunt bereiken
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
PARA NIÑOS Ferinio Asandikromo Ibrahim Kondu Jurgen Schouten Jasper Lammens Renée van IJperen.
1 BOTTOM UP FEEDBACK - WERKJAAR Infosessie BUE werkjaar Intro BUE-kader Verloop BUE-traject en technische instructies Rol als BUE-begeleider.
1 SLIMME SAMENVATTINGEN. Samenvatting ex ante Uw vraag Onze suggestie Analyseer de functionele specificaties Maak een format Implementeer dat format Leer.
AutiWorks start open training ‘Autisme Werkbaar’
Een catechesejaar plannen.
onder controle! Trashweek 17 tot 21 maart.
ZijActief Koningslust
Startmoment Master Politieke Communicatie 24 september 2007.
Doelstellingenmanagement
Ontdek je talenten bij de brede school Bekijk de nieuwe activiteitenkalender.
Ouderavond klas 1 Hartelijk welkom 1 Ouderavond klas 1 23 september 2014.
Intverantwoordelijke 28 April 2015 INFOSESSIE. BEDANKT Voor de verdeling van geschenken en waardebonnen WELKOM Aan de Sintverantwoordelijken van.
Evaluatie Train Je Collega 2015 Vrijdag 4 december 2015.
Broodje Train je Collega Maandag 19 september (12:00 -14:00) Boudewijngebouw, lokaal 2B36.
Blik op de toekomst.
Transcript van de presentatie:

Welkom!

Verhalen en (minder) goede praktijken delen. Wat wil je nog weten? Praktische afspraken Resultaat: Indrukwekkende cijfers Vernieuwing in methode: webconferencing (nieuwe Lync-tool toegepast) Opleidingen op terrein Kennis! Goed gespreid over Vlaanderen Leidinggevenden tot arbeiders Samen op de foto

20 entiteiten die deelnemen 1000 deelnemers initiatieven in elke provincie

Het gaat er niet om wat je allemaal weet Het gaat er niet om wat je allemaal weet. Het gaat erom wat je allemaal deelt.

Praktische informatie! Antwoorden op …… Hoe worden initiatieven voor TJC bekendgemaakt? Hoe schrijven cursisten zich in? Kunnen we gebruik maken van Vlimpers? & alle andere vragen waar u nog mee zit.

Heb je gedacht aan? Het motiveren van collega’s om opleidingen te geven.

Datum en uur voor de activiteit Heb je gedacht aan? Het maken van praktische afspraken met de trainer. overh Vraag uw trainers om voor elke opleiding het sjabloon in te vullen. (www.bestuurszaken.be/train-je-collega ) Datum en uur voor de activiteit Doelgroep Lokalen

Titel, code en informatie op het sjabloon. Start de titel van de opleiding steeds met ‘Train je Collega:’ en vervolgens het onderwerp van de opleiding. Voorbeeld: ‘Train je collega: de toolbox werkvormen’. Ben je zelf beheerder in Vlimpers talent gelieve je code op te starten met Int/naam_entiteit/TJCnaamopleiding. Meerdere sessie van de activiteit kan je aangeven in het vakje: datum en begin- & einduur.

Verdere timing. Zie www.bestuurszaken.be/train-je-collega. -> voor trekkers -> timing.

Sept 24 september: de trekkers hebben alle sjablonen doorgestuurd aan vorming@vlaanderen.be. Trekkers die de opleidingen zelf beheren geven een lijstje met titels door aan trainjecollega@vlaanderen.be ten laatste op 26 september. Okt 1 oktober staan alle initiatieven online zowel op het vormingsweb als op de site van Train Je Collega. Trekker kan nu ruchtbaarheid geven aan alle initiatieven: posters, teasers, brochures, nieuwsbrieven, sociale media ... Deelnemers kunnen inschrijven tot 24 oktober. Week van 27 oktober: deelnemerslijsten worden bezorgd aan de trekkers. Nov 3-7/11/14: Train Je Collega-week van de Vlaamse overheid. AgO organiseert op vrijdag 14 november (van 11u30 tot 14u30) een evaluatie- en bedankingsmoment voor de trekkers.

Hoe inschrijven? De inschrijvingen gebeuren via AgO Vlimpersgebruikers kunnen zelf inschrijven. Niet vlimpersgebruikers kunnen inschrijven via een inschrijvingsformulier. Een entiteit die enkel opleidingen aanbiedt voor eigen personeel kan de inschrijvingen zelf beheren. Via eigen systeem. Via Vlimpers. Code: Int/naam entiteit/TJCnaamopleiding. De opleidingen komen in Vlimpers . De trekker stuurt het sjabloon ‘activiteit indienen’ naarvorming@vlaanderen.be De entiteit stuurt de naam, datum en locatie van de opleiding naar trainjecollega@vlaanderen.be. De trekkers ontvangen de deelnemerslijsten in de week van 27 oktober. De trekkers zorgen zelf voor de deelnemerslijsten. De entiteit is verantwoordelijk voor de deelnemerslijsten in de lokalen.

Verder informatie? Www.bestuurszaken.be/train-je-collega Yammer-groep Train Je Collega Trainjecollega@vlaanderen.be