Spiegelinformatie voor kraamcentrum

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Advertisements

Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Cliëntwaarderingsonderzoek september - oktober 2011.
Improving Mental Health by Sharing Knowledge Opvang landelijk toegankelijk? Onderzoek regiobinding 29 oktober 2013 Vicky Gijs Christien Muusse.
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
60+ Gezond en Wel in Drijber, Spier en Wijster 9 NOVEMBER 2012.
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
Landelijke Open Imkerijdag 13 en 14 juli 2013 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de Ingezonden enquêtes. Ze.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Fysiotherapie en Kwaliteit. Presentatie RGF-AMA op 15 juni 2011 Zorginkoper Paramedie Tot 1 juli 2011!
Wat een feest! Paul Zuijdgeest.
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
Passend Onderwijs Noord-Limburg November 2013
Tevredenheidsonderzoek 2007
© Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag onderzoek 2009.
Regio Awards à € per regio belangrijke data: 1 maart: inleveren aanvraag Regio Award 7 en 8 maart: PETS 17 maart: nieuwe leden avond Heinkenszand.
Meten bij marktonderzoek
Meten bij marktonderzoek
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Hoofdstuk 12 Beoordeling en ontwikkeling van medewerkers
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Zeewolde.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 7 september 2006 Enschede.
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
Speerpunt veehouderij en Luchtkwaliteit Stand van zaken: Brabantbrede toezichtsaanpak voor luchtwassers 31 mei 2012.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
INFORMATIE AVOND VWO 6 MAANDAG 9 SEPTEMBER. WELKOM INFORMATIE EXAMENJAAR INFORMATIE VERVOLGONDERWIJS.
Resultaten WMO Enquête Uitgevoerd door de Trotse Tijgers John F. Kennedy.
Wat willen we vandaag doen?
Arboteam 13 oktober 2009 Karen de Groot Agis en stressmanagement.
Klanttevredenheid onder cliënten van trombosediensten aangesloten bij Cliëntenraad Trombosediensten Drs. Hans H. Muis, manager Juni 2004.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Landelijke Open Imkerijdag 12 en 13 juli 2014 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de ingezonden enquêtes. Ze.
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Spreuken: De nederige wijze.
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Vragenlijst groepje 3 Wiki.
Nationale Studenten Enquête (NSE)
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Monitor aansluiting onderwijs en jeugdhulp Bas Wijnen (NJi) Tweedaagse passend onderwijs oktober 2015.
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Opbouw van de enquête 1. Tevredenheid over bureau extern en het raadplegen van de website van bureau extern 2. De start van het werkplekleren op de school.
Onderzoek beeldvorming Smart-Coach Cliënten & medewerkers Oktober 2012.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
WonenBreburg Energie Januari I.Achtergrond & het telt! Panel II.Profiel panelleden III.Resultaten onderzoek Inhoud rapport 2.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
1 Onze cliënten aan het woord – onderzoek naar cliëntervaringen Leekerweide en Ipso Facto Ipso Facto beleidsonderzoek Postbus AG Gouda T:
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Wmo 2015 Ingrid Hildenbrant, Marianne de Kok, beleidsmedewerkers Zorg.
Verschil offerte/factuur
Programma ouderavond Opening/welkom Oudertevredenheidonderzoek
Kraamzorg op maat met GIZ-methodiek Remy Vink
Rapportage Kwaliteitsmeting huishoudelijke ondersteuning
Vertrouwen in zorgorganisaties
Bevorderingsrichtlijnen van de Bernardus: soepel of streng
maatwerkrapportage Nicolien de Pater
Monitor Freelancers en Media 2017
Kraamzorg Randstad Gemaakt door: Tayshawn Sedoc
Kraamzorg Randstad Dione Gravesteijn Zo waarborgen we onze kwaliteit.
Kraamzorg randstad Door Abigail Cheung Zo waarborgen we onze kwaliteit.
Aanmeldingen schooljaar
Personen met een beperking Samenwerking met de FOD SZ – DG HAN
MANAGEMENT RAPPORTAGE
Transcript van de presentatie:

Spiegelinformatie voor kraamcentrum 33005303 LANCELOT kraamzorg KTO vragenlijst 2 KTO resultaat Ronde II 2013 – per vraag 3 KTO resultaat Ronde II 2013 – landelijke cijfers 5 KTO resultaat Ronde II 2013 – vorige periode 7 Kraamzorguren 8 Partusassistentie en Intake 9

Klant Tevredenheids Onderzoek - Vragenlijst Vraag Welk rapportcijfer zou u geven voor (1 = zeer slecht; 10 = uitmuntend): Weging * 1) de (telefonische) bereikbaarheid van het kraamcentrum?  2 2) de manier waarop u te woord bent gestaan door het kraamcentrum?  1 3) de verstrekte informatie door het kraamcentrum? 4) de klantvriendelijkheid van de kraamverzorg(st)er?  5) de geleverde kraamzorg op het door u gewenste tijdstip?  6) het naleven van de met u gemaakte afspraken door het kraamcentrum? 7) de kwaliteit van de geleverde kraamzorg? 6   In welke mate (1 = in het geheel niet; 10 = in zeer sterke mate): 8) heeft u uw mening over de geleverde kraamzorg kunnen geven aan het kraamcentrum? 9) zijn u en, voor zover van toepassing, uw gezinsleden, respectvol bejegend? 4 10) zou u dit kraamcentrum aanbevelen bij goede vrienden of kennissen? *hoe zwaar het cijfer van deze vraag meeweegt voor het KTO cijfer

KTO – Resultaat Ronde II 2013 per vraag Rapportcijfer voor… LANCELOT kraamzorg (telefonische) bereikbaarheid kraamcentrum manier waarop u te woord bent gestaan verstrekte informatie door kraamcentrum klantvriendelijkheid kraamverzorg(st)er verdeling uren over kraamzorgperiode naleven van afspraken door kraamcentrum kwaliteit geleverde kraamzorg

KTO – Resultaat Ronde II 2013 per vraag In welke mate… LANCELOT kraamzorg mening kunnen geven aan het kraamcentrum zijn u en uw gezinsleden respectvol bejegend zou u dit kraamcentrum aanbevelen

Resultaten vergeleken met landelijke cijfers Rapportcijfer voor… LANCELOT kraamzorg Landelijk 9,4 9,4 9,3 9,3 9,2 9,2 9,1 9,0 8,8 8,8 8,8 8,6 8,6 8,5 1 2 3 4 5 6 7

Resultaten vergeleken met landelijke cijfers In welke mate… LANCELOT kraamzorg Landelijk 9,7 9,3 9,1 9,0 9,0 8,6 8 9 10

KTO cijfer KTO cijfer – vergeleken met vorige periode 9,3 9,3 9,2 9,2 9,1 9,0 8,9 8,9 8,8 8,8 0,0 vorige periode Ronde II 2013 LANCELOT kraamzorg Landelijk gemiddelde

Kraamzorguren Gemiddeld aantal uren kraamzorg per cliënt in 2013 Gemiddeld aantal uren zorg LANCELOT kraamzorg Verschil 6,5 Landelijk

Partusassistentie en Intake LANCELOT kraamzorg 26,9% Verschil 6,5% Landelijk 33,4% Intake aantallen 2013 Intake telefonisch 11 (42%) 15 (58%) Intake thuis