Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014
1.VERTREKPUNT 2.HET PLAN 3.DE OPENBARE RUIMTE 4.PARKEREN 5.SFEER EN UITSTRALING 6.DE IDENTITEIT INHOUDSOPGAVE
1. VERTREKPUNT
Opzet
USP’s 54,4% 40,4% 36,8% 33,3% 31,6%
2. Het plan
Voorkeur voor woonsfeer: Top 4 70,2% 35,1% 31,6% 45,6%
Geen duidelijke voorkeur straatprofiel 24,6% 8,5%23,4% 19,3% 17,5% 24,6%
3. Openbare ruimte
Gebruik openbare ruimte 22,8% 71,9% 57,9% 80,7% 1,8% Hond uitlaten Kinderen kunnen spelen Sociaal contact Uitzicht/Verfraaiing Anders
Wat zou u op of rondom het water willen doen? 80,7%75,4% 63,2%57,9%61,4%
4. Parkeren
Aantal auto’s per huishouden
Voorkeur voor parkeren voor of naast de woning 33,3%7%21,1%22,8%
5. Sfeer en uitstraling
Voorkeur voor woonsfeer 1 = 63%2 = 26% 1 = 19%2 = 47%
Voorkeur voor architectuurstijl Rijwoningen 23%-0% 12%-12% 23%-27% 15%-27% 12%-15%
Voorkeur voor architectuurstijl twee-onder-een-kapwoning 18%-18%-9% 18%-0%-18% 36%-27%-0%18%-36%-9% 0%-9%-45%
Voorkeur voor architectuurstijl vrijstaande woningen/ bungalow 8%-15%-23% 46%-0%-0% 8%-15%-15% 0%-8%-15% 8%-23%-15%8%-8%-15%
6. De Identiteit
Van huur naar koop Ander woningtype Wooncarrière
Voorkeur voor woningtype (huidige status)
Wat vindt u belangrijk? Top 5
Wat voor Buur zoekt u? Gezellige buur 70% Nette buur 60% Kopje koffie buur 37% BBQ buur 33% Stille buur 28% Oppasbuur 26% Sportieve buur 18%