Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Is een kwartier genoeg? Communicatie, zo doe je dat!
Advertisements

Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen
De rol van ouders in de ontwikkeling van alcoholgebruik onder adolescenten Door Elisa De Jonghe Engels, R. & van der Vorst, H. (2008). De rol van de ouders.
T USSENTIJDSE PRESENTATIE CV202D Milou Remeeus en Laurence Enting.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Uw persoonlijke creatieveling:
Energiebesparing in bestaande koopwoningen Marijke Menkveld, 10 september 2009.
Vitamine G1 Effecten van een groene omgeving op gezondheid, welzijn en sociale veiligheid J. Maas.
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Gezond oud worden KLANKBORDGROEP Donderdag 6 juni 2013 AANVANG 13:30 UUR RECREATIERUIMTE.
Levensvragen Over geluk…..
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Europees Jaar In de EU : leven 85 miljoen mensen in armoede;
Aquarellen van Marcel REYNAERT
Concept Air Blades. Premisse Precisie Snelheid Efficiëntie Vrijheid.
Sittard, 30 juni 2009 Het geheel is meer dan de som van delen. Een onderzoek naar de manier waarop NVP Limburg een afdeling van het NVP kan zijn, die voldoet.
Persoonsverkenner profilingsinstrument
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Geld verdienen met trends Les 1. Start Daniella Hefter
Gezondheidscentrum ‘t weeshuis. Samen beter…
plaats datum naam trainer
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Ledenenquête 2013 Uitkomsten. Statistieken 23 vragen 91 leden begonnen 50 volledig ingevuld.
Zorgdragen voor anderen: wat komt er in de praktijk van terecht? Femmianne Bredewold 3 oktober 2014.
Visie en strategie gemeente Huizen Aanpak gemeente Huizen
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
Lof der Oppervlakkigheid
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
Rebound Rivierenland Agenda: Voorstellen Dag op de Rebound
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.
‘Cultuur in de spiegel’ Een Culinaire ‘Trip down Memory Lane’ voor senioren.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Onderzoeks-project Pingjum “De rol van kunst en creativiteit in de veerkracht van dorps-gemeenschappen” Gwenda van der Vaart
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Evaluatieverslag coördinator ouderensteunpunten gemeente Landerd.
Onderzoeks- presentatie. Programma Algemene gegevens respondenten Resultaten o Plek van geloof o Prioriteiten o Godsbeeld o Beeld van de kerk o Sterke.
De lean startup, H5 Presentatie door Emma Bente Dekker
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Financiering van de zorg
Crowdfunding.
Omgeving Daar geef je om.
De toekomst van internationalisering: een afstemming tussen visies
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Marja Comajta Alkmaar, 16 oktober 2017
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Eenzaamheid NHN Doelgroep Jongeren Volwassenen Ouderen - 48%
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Opdracht bouw je eigen technologische huis van de toekomst:
Resultaten onderzoek Maatschappelijke Waarde Voorschoten Wassenaar
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
SUCCESFACTOREN BINNEN TOEGANKELIJKE VRIJETIJDSBESTEDING
Mijn Positieve Gezondheid
Uitkomsten onderzoek (2018)
Saban, Koen en Thijs Tha4d
Omgeving Daar geef je om.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Gelukkiger ouder worden
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Vier het Leven 2019.
Transcript van de presentatie:

Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk Laurens van de Riet Charlotte van der Straten

Inhoud Introductie onderwerp Inspiratie artikel Inzicht consumentengedrag Het idee/ concept Toekomstvisie 2015 Wat moet nog gebeuren? Moodboard

Introductie onderwerp Ouderen met leeftijd van 50+ Vrijetijdsbesteding en hobby’s Afbakening Liefhebbers van reizen Welgesteld, redelijk wat geld te besteden Met het idee om in de laatste jaren zo veel mogelijk dingen te doen die eerder niet mogelijk waren tijdens de werkjaren.  Reizen op basis van infotainment of juist rust Met oog op singles/ weduwnaren met behoefte aan nieuw contact

Inspiratie artikel Kbo provincie Utrecht Genietende ouderen Actief met kleinkinderen of alleen elkaar In eigen land of verre uithoeken op vakantie 1 miljoen eenzame ouderen in NL Deze eenzame mensen uit de sleur krijgen met reizen met personen met dezelfde behoeftes

Inzicht consumentengedrag Meer reizen en steeds verder weg Verloren tijd inhalen, begin van “2e leven” Actieve en positieve benadering De meesten ouderen hebben genoeg tijd en geld om deze reizen te ondernemen Ouderenreizen hebben bij een deel van onze doelgroep een stoffig imago: Stien en Thijs

Het Idee / Concept Reizen organiseren voor welgestelde, hippe en actieve ouderen Veel nadruk op het sociale plaatje, in een vernieuwd jasje Toegespitst op alleenstaanden, weduwnaars maar ook echtparen Niet zozeer gericht op daten, maar op het onder elkaar komen van leeftijdsgenoten op mooie, nieuwe locaties.

Toekomst visie 2015 Doelgroep in 2015 = 60 jaar oud Weinig verandering Product in 2015

Wat moet nog gebeuren? Het beeld van de ideale indeling van het leven van onze doelgroep Goede concurrentie analyse, onderscheid maken

Bedankt voor uw aandacht Wordpress blog: ouderenreizen202e Moodboard: