De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: " Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie."— Transcript van de presentatie:

1

2  Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie

3  Onderzoek Het vondelpark is minder makkelijk te bereiken door de afsluiting van de hoofdingang. Door de verbouwing is er meer ongemak. De wegen zijn modderig, het aanzicht kaal en de grasvelden niet groen genoeg. Opvallend was het hoge aantal hardlopers en mensen met een hond.

4  Onderzoek Om de bezoekers toch naar het vondelpark te krijgen is er iets nieuws en fris nodig. Iets dat de bezoeker afleid van het park of juist de bezoeker trekt tot het betere deel van het park.

5  Facts & figures 1864 Start Vondelpark 1866 Plaatsing beeld van de dichter Vondel 1875 Eindfase voltooiing vondelpark 1877 Park voltooid (huidige omvang – 47 hectare) 1953 Park overgedragen aan gemeente 1996 Vondelpark rijksmonument Jaarlijks bezocht door 10 miljoen mensen Jaarlijks bezoeken ongeveer 150.000 mensen het Museum in het Vondelpark. Bekendste park in Nederland

6  Doelgroep Hardlopers voornamelijk maar ook bezoekers die actief in het park zijn (denk aan: mensen met honden, kinderen die spelen etc.)

7  Concept 1: Een interactieve paal waarbij voor hardlopers de duur kan worden berekend en de snelheid waarmee ze lopen. Een overzicht te zien is van de snelste hardloper in het park (gericht op een specifieke route). Via het internet zien wie de snelste is en zo een soort wedstrijd creëren tussen hardlopers. In de muziekkoepel een overzicht van de beste tot nu toe.

8  Concept 2: Een puzzel weergegeven op meerdere schermen waarbij een bepaald beeld van het vondelpark wordt vervormd. Bezoekers kunnen het beeld juist neerzetten via een site en kijken wat er gebeurd in het vondelpark. Ze kunnen ook hun webcam aanzetten zodat in het vondelpark op schermen is te zien wie er kijkt.

9  Concept 3: De gebruiker kan zijn eigen vondelpark creëren via een internet website. Het resultaat van de creatie wordt weergegeven in het vondelpark en mogelijk zelfs echt uitgevoerd. Mogelijk in combinatie met “Koop je favoriete stukje Vondelpark”

10  Locaties: De locaties die ik heb gekozen zijn overzichtelijk en goed te vinden. De locatie is centraal en wordt daardoor door de meeste bezoekers ook bezocht. Locatie 1. Openlucht theaterLocatie 2. MuziekkoepelLocatie 3. Café

11 v  Inspiratie: Als inspiratie heb ik een drietal projecten gekozen die in de openlucht werden uitgevoerd en succesvol waren. Body MoviesAlzado rafael lozano-hemmer

12 - La Fin - - Vragen? -


Download ppt " Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie."

Verwante presentaties


Ads door Google