De kinderen komen ervaringsgericht in aanraking met klassieke muziek, opera en operette, musical, jazz en diverse uitingen van popmuziek. Zij maken.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
School Coach Student Docent/ Professional Lerende Persoon.
Advertisements

Music start on the next dia
 Cultuur- en kunsteducatie Cursus D.H.O.S
• Architectuur • Interieurvormgeving • Productdesign • Scenografie • Theaterkostuumontwerp • Modeontwerp • Ontwerp modeaccessoires • Schoenontwerp Vormgeving**
TOPklas ICT presentatie-avond Hartelijk welkom op de presentatie-
© team 3 Ouderavond 2013 Dinsdag 24 september 2013.
Vooral de liefde Gemeenteproject Vooral de liefde.
Bart Jan van den Brink coordinerend Docent NHL
Leiderschap en HR Meerkat Relatiedag 2010.
Informatieavond groep
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 2000 Kingsway's Thankyou Music 1/11 HERE I AM TO WORSHIP (Tim Hughes) 1. Light of the world.
Naschoolse activiteiten Basisschool De Vonder 4Events.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 2000 Hillsong Publishing 1/7 SAVIOUR OF THE WORLD (Katia Bowley) 1. In the stillness of the.
Welkom op de informatieavond van groep 7/8
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Kingsway's Thankyou Music 1/4 POUR OVER ME (YOUR LOVE) (Stuart Townend) Your love shining.
I wanna grow old with you Music: Westlife Another day Without your smile Another day just passes by But now I know How much it means For you to stay.
Ik zou je graag enkele dingen willen zeggen…
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1994 Shepherd's Heart Music 1/12 JOY! JOY TO THE WORLD (Dennis L. Jernigan) 1. And this is.
Wijs of eigen-wijs.
Abstract expressionisme
In de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West Welkom.
Informatieavond 28 augustus Voorstellen leerkracht(en)
Muziek & (beeld)taal een goed verhaal!
Vragen stellen Vormen van ‘to be’ kunnen de enige werkwoorden in de vraagzin zijn. Ben ik je beste vriend? Am I your best friend?
Grammar 3 Must = moeten (van jezelf) Should = Zou moeten (van jezelf) It’s getting late. I must go now. It’s getting late. I should go now. Mustn’t = moeten.
Tonny.
VIDEO MARKETING Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Informatieavond Groep Het Baken
Welkom in groep 7M Koffie/thee vooraf!.
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
The future  vorm 1: een voorspelling doen  Will + hele ww : I will see you soon  Let op: will + not = won't  Shall + hele ww: Shall I help you? 
Waar gaat mijn spreekbeurt over?
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Hillsong Music Australia 1/6 THIS IS HOW WE OVERCOME (Reuben Morgan) 1. Your light broke.
‘WAIT FOR ME’ Lees met elkaar de songtekst Klik door naar volgende scherm.
Liedboek 434 : 1, 2 en 5 Lof zij de Heer,
TPO NA1a&b
Lesson Friday 27th September 3Ke3. Plattegrond Mededelingen  SO cijfers Lesson 6 krijgen jullie maandag  SO’s inhalen en toetsen inhalen na.
D E BIKKELHARDE PRAKTIJK Presentatie over het conservatorium.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 2000 Darlene Zschech/Hillsong Publishing 1/7 GLORIOUS (Darlene Zschech) Your love endures forever.
Informatieavond 9 september 2014.
Mid Year Assesment Van lon van keulen Groep 1B Game disign
Workshop: Digitale bordlessen. Even voorstellen. Anthony Verwijst I-Coach en leerkracht op bs. de LenS. Ervaringen: bordwerkprogramma's, coachen/begeleiden.
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Coach’s Eye: sometimes all it takes is looking at a specific moment to improve your performance.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1996 Integrity's Hosanna! Music 1/4 AND THAT MY SOUL KNOWS VERY WELL (Russel Fragar & Darlene.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1994 Mercy Publishing 1/4 DRAW ME CLOSE TO YOU (Kelly Carpenter) Draw me close to You Trek.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Hillsong Music Australia 1/6 DWELLING PLACES (Miriam Webster) 1 Lovely are Your dwelling.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Joel Houston/Hillsong Publishing 1/6 EVERYDAY (Joel Houston) 1. What to say Lord it's.
 Inloop van maandag t/m donderdag 8.15 – 8.30  ‘s Middags mogen de kinderen fruit meebrengen  Gymles: Maandag- en donderdagmiddag ( ) sporthal.
Welkom bij de Raketten en de Ruimtevaarders.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Hillsong Music Australia 1/5 FREE TO DANCE (Darlene Zschech) 1. This song in my heart.
Vragende/ontkennende zinnen. 1.Met behulp van to do Betalen wij de rekening? Do we pay the bill? Wij betalen de rekening niet. We do not pay the bill.
Welkom in groep 4. Voorstellen Ilze Arts: maandag, dinsdag en om de woensdag. Marian van Rengs: om de woensdag, donderdag, vrijdag.
Informatie groepen 1 Schooljaar Inhoud Even voorstellen… Groepsindeling Binnenkomen en uitgaan Dagindeling Werkwijze Doelen Klassenknuffel.
Welkom op de informatieavond Het Hooghuis Stadion Jan van Vucht, locatiedirecteur.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen aangeplakte vragen? 2. Aangeplakte vragen na am, is, are, can, could, will, have 3. Aangeplakte vragen na andere.
DIY MET KUNSTENAARS MAAK EEN POSTER MET PHILIPPE APELOIG Zie notities voor meer informatie voor de docent.
ME, YOU: KUNSTCREW! KUNSTPROJECT MET MUSEUM KRANENBURGH IN BERGEN
This is my brother. He lives in London.
Woordvolgorde in Engelse bevestigende en vragende zinnen.
Vragen in de Present Simple (t.t.)
Much / many / a lot of (a) few / (a) little
Het combo bestaat uit: Eric: piano, keyboard Suzanne: dwarsfluit, zang
Toekomende tijd: met “will”
OPEN THE EYES OF MY HEART (Paul Baloche)
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
Who/which voornaamwoorden
Transcript van de presentatie:

De kinderen komen ervaringsgericht in aanraking met klassieke muziek, opera en operette, musical, jazz en diverse uitingen van popmuziek. Zij maken ook kennis met diverse orkesten, leren kritisch luisteren en leren muziek om te zetten in beelden. De kinderen worden creatief en receptief uitgedaagd en reflecteren op eigen werk en op dat van anderen. De lessencyclus vormt een gedegen voorbereiding op de theatervoorstelling Swing- iT zodat deze ‘Een feest der herkenning’ wordt

De muziekstukken In the mood America – West Side Story Maria – West Side Story I will follow him – Sister Act L’homme d’harmonica – Once upon a time in the West Ouverture - Barbier de Sevilla Figaro – Barbier de Sevilla Ben – Michael Jackson Thriller – Michael Jackson She loves you – Beatles Help – Beatles Close your eyes – Beatles Love me do – Beatles Sir Duke – Stevie Wonder All that jazz – Chicago Singin’ in the rain Happy – Pharell Williams

Les 1 Klassieke muziek Barbier van Sevilla Luisteren en tekenen Verhaal

Les 2 De Bigband muziek In the mood – Glenn Miller Informatie over de bigband Opdracht Stop-motion video Filmpje insturen

Les 3 Filmmuziek en Musical Informatie over filmmuziek en musical Links – kijken en luisteren Optreden orkest (les 7) Opdrachten met een uitdaging

Les 4 Van Beatles tot Michael Jackson The Beatles Stevie Wonder Michael Jackson Optreden Swing-iT

Les 5 De POP muziek van nu Luisteren Musiceren (zingen & klappen) Kijken en luisteren Ontwerpen (optreden Swing-iT) Onderzoeken

Les 6 Thriller Dans met L-Joy Video-instructie Refrein Thriller

Les 7 Optreden orkest Maandag 29 september Heilig Hart of Sint Jan Muziekstukken les 3 Interactief

Les 8 Drama les Les door docent Het KunstPodium Eigen school Volgens rooster

Les 9 Swing-iT De Voorstelling Donderdag 30 oktober aanvang uur Victor Boeren Music Dome Dongen Fietsenstalling Begeleiding

Les 10 De Uitdaging En nu zelf aan de slag…