Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Adbridge, wat is het? ADBRIDGE™.  Statische QR codes;  Geen (overzichtelijke) statistieken;  QR codes kunnen niet worden beheerd waardoor campagnes.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
ManagementStart.nl Het begin van zakelijk succes..
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Adwords RemarketingAdwords Remarketing
Welkom. De stand van zaken Steeds meer mensen zitten in de schulden De kans op een baan wordt steeds kleiner Uitkeringen worden steeds verder ingeperkt.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
Hoe maak ik een Adwords campagne? Adwords campagne.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Auteurs: Howard Moskowitz & Alex Gofman Presentatie: Kelly van Loon & Twan Burghouts Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Minor Internet Marketing
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Inbound marketing en bloggen
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Maak je website beter vindbaar!
Google Analytics Statistieken over je website
INSPIRATIESESSIE.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Leven Lang Leren Gids Digitale wegwijzer
By Dionne, Nadia en Danielle
Online Marketing voor het MBO
Maak een site en onderscheid
Maak een site en onderscheid
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
De website.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten

Hoe succesvol is uw website?

Wat maakt een site succesvol?

Zichtbaar?

Bruikbaar?

Doelgericht?

Bezoekers of klanten?

3 offertes per maand 100 downloads per week 30 Euro omzet per klant Strategie Werken aan Succes

management intakeverwerkingoutput P&O Doel Strateg ie Werken aan Succes

Kenmerken van success

Maak van bezoekers klanten Google tools (Analytics) Relevante vermeldingen Herkenbare verwijzingen Optimaliseer de inhoud Adverteer bij campagnes Segmentatie Doelgroepfocus Aanzetten tot actie! Attractieve content Makkelijk maken Duidelijk zijn Hou het simpel Verzamel adressen Update de site regelmatig Blijf relevant Betrek doelgroep Meten Online Prestatie Monitor

Succes meten Meetbare doelen Periodiek meten Analyseren Verbeterplan Toewijzen actie’s

CongresbureauVeluwe.nl

Van bezoekers Eerste optimalisatie gericht op vindbaarheid van de site Start advertentie campagne via Google

Naar klanten

Nalezen?