10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
MMT.
Verleden, heden en toekomst Presentatie aan het VCN Ed van Leeuwen, Jos Angevaare informatiemanagers LCI COVS en Website.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
Branche-analyse Boekenbranche
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Internettoepassingen waarmee we niet (zo) bekend zijn
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
PRIVATE DETECTIVE Koppeling met sociale netwerken Ontwikkelgroep “Private Detective”: Rutger Alders Jos van Bakel Stef Brugmans Jonathan Jetten.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Samen kunnen we meer … Partin-dag 22 september 2012 Het PI en de website.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Presentatie nieuwe media
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Duurzaam goederenvervoer in steden; verbinden van mensen met gedragsverandering als focus VerDuS 19 november 2012.
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
PVGE Computerclub Best
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
I like UNICEF Eefje Arts. Cijfers Facebook Wereldwijd: 1,23 miljard maandelijks actief Nederland: 9 miljoen accounts UNICEF Nederland ruim fans.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Facebook Hoe facebook te gebruiken?. Tot nu toe Hebben een bedrijfspagina Deze slaat nog niet echt aan Mensen komen niet naar onze facebookpagina toe.
Training voorbeeld voor
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Presenstatie: Social Media Door: Broos, Reeve, Roos, Willem en Romy.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
LET’s get Social.
Winkelstraat de Heurne
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
Sociale media inzetten
‘Boost je Business met LinkedIn’
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Internetmarketing en oefentoets
DMK – lesweek 10: Privacy.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Maak een site en onderscheid
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Korte inleiding + inhoudt
Transcript van de presentatie:

10 redenen om facebook zakelijk in te zetten Anne Raaymakers

Visitekaartje

facebook.com/anneraaymakers

10 redenen om facebook zakelijk in te zetten

1. Groot bereik 1,19 miljard gebruikers wereldwijd 8,5 miljoen Nederlanders 6,1 miljoen mobiel 4,6 miljoen iedere dag

2. Meer leads Likes is niet genoeg Connectie, contact, betrokkenheid, leads

FANKLANT BAND LEAD

FANKLANT BAND LEAD Facebook

FANKLANT BAND LEAD Facebook marketingFacebook marketing

FAN KLANTBAND LEAD Facebook marketingFacebook marketing Gebruik Facebook om relevante fans op te bouwen

FAN KLANTBAND LEAD Facebook marketingFacebook marketing Gebruik Facebook om relevante fans op te bouwen Gebruik promoties om adressen te verzamelen

FAN KLANTBAND LEAD Facebook marketingFacebook marketing Gebruik Facebook om relevante fans op te bouwen Gebruik promoties om adressen te verzamelen Gebruik s om vertrouwen en bekendheid op te bouwen

FAN KLANTBAND LEAD Facebook marketingFacebook marketing Gebruik Facebook om relevante fans op te bouwen Gebruik promoties om adressen te verzamelen Gebruik s om vertrouwen en bekendheid op te bouwen Gebruik aanbiedingen in de s en op je website om te verkopen

3. Lage kosten

€ 0,00

4. Zeer gericht adverteren

5. Statistieken

6. Branding

7. Meer websiteverkeer

8. Vindbaarheid

9. Internet (Facebook) word mobiel

Mobiel is het nieuwe TV kijken Dagelijks 4,6 miljoen mobiele gebruikers = 1,5 x de kijkcijfers van The Voice of Holland

10. Concurrentie

Graphsearch

facebookevent 23 januari Maarssen € 197,00 € 97