BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November 2009. ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Advertisements

Wat is strategisch leren?
Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
10 tips voor een gouden start Groeitips
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Pieters Marketing Advies 1 Brand Positioning Statement Pieters Marketing Advies Henk Pieters Amersfoort, september 2009.
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Waarde creatie Van droom naar succesvolle onderneming Bedrijfsfilosofie Overview BV John Baken April 2008 To enrich the world …
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Werkconferentie Duurzaam vlees herkenbaar en betrouwbaar in het schap
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Hang je poppetje op de muur.
de werkgever van de toekomst
COMMUNICATIEMIX van een onderneming
H7: Productmanagement.
strategie als een proces
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Feedback bij de strategieën van de werkgroep drugs Gezondheidsconferentie dag 2 30 november 2006.
Wie zijn wij? Oprichters: Tarik en Fatima Begeleiders Juniorbegeleiders Deelnemers.
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Schitterende Organisaties®
ClearSense the first choice in local search and advertising.
WELKOM BIJ. WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
plaats datum naam trainer
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Wie zijn wij?. Visie: 3d printen zal onze wereld veranderen op gebied van product design, ontwikkeling en produceren. Door de steeds vernieuwende technologie.
Visie & Strategie.
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
Leren in een werkende omgeving
Stage bij “Het Licht”. Mijn stage bij “Het Licht” begon een beetje rommelig want ik kreeg op het laatste moment te horen dat ik mijn stage bij een ander.
ArchiValue: de APG-Case
Rabobank …… en AOC-plaatsnaam
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Major/Minor Marketing 18 maart Thema’s Plannen en strategieën uitwerken om markten te selecteren Producten en diensten: - ontwikkelen - prijs bepalen.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
10 tips voor een gouden start Ivo Bols 10u30 – 11u15.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
 A-94 A-94.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
50.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1 Thema 1 - Marketing Business IT & Management
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Dr. Patrick Vermeulen GITPMoed & Vertrouwen Moed en Vertrouwen Workshop 1 Motivatie 1.
Bedrijfsstijlen in de Multifunctionele Landbouw. Multifunctionele landbouw Afbouwstrategie? Toekomst van de Nederlandse landbouw? Leuk voor erbij? Uitlaatklep.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Visie en strategie Les 3: Visie verdieping.
Visie en strategie Eindopdracht.
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
JAN HOLSAPPEL.
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November 2009

ARA

Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie - ARA Advertising -> Mercommunicatie - ARA Direct -> Zakelijke markt

Core Business Creatieve strategieën Concepten Adviezen Voor de consument en business to business

Visie “De weg naar resultaat is voor ons een ontdekkingstocht die we samen met onze klanten ondernemen. We proberen te zien wat nog niemand gezien heeft. Zowel strategisch als creatief willen we voor merken en mensen de plek vinden waar ze floreren.”

Klanten Koninklijke Luchtmacht Super de boer Politie Amsterdam Grafisch Lyceum Optimel en Vifit

IN10

Het bedrijf Opgericht in 1999 Ongeveer 30 professionals

Core business Creatief bureau Interactieve Merkcommunicatie Websites Games Evenementen Sales Promotions

Visie en Strategie Mensen verbinden aan Merken Betekenisvolle ervaringen toevoegen aan het leven van mensen Juiste acties/promoties op het juiste moment

Klanten Snickers Rotterdam Marketing Letterkundig museum Universiteit Nijmegen Boursin

Evaluatie

Wat viel mij op? ARA ARA -Grote organisatie -Ouder personeel -Trots op eigen werk IN10 IN10 -Kleiner bureau -Jong personeel -Open

Geleerd Duidelijke verschillen waarneembaar Indeling van een organisatie Beter beeld van een communicatiebureau