BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November 2009
ARA
Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie - ARA Advertising -> Mercommunicatie - ARA Direct -> Zakelijke markt
Core Business Creatieve strategieën Concepten Adviezen Voor de consument en business to business
Visie “De weg naar resultaat is voor ons een ontdekkingstocht die we samen met onze klanten ondernemen. We proberen te zien wat nog niemand gezien heeft. Zowel strategisch als creatief willen we voor merken en mensen de plek vinden waar ze floreren.”
Klanten Koninklijke Luchtmacht Super de boer Politie Amsterdam Grafisch Lyceum Optimel en Vifit
IN10
Het bedrijf Opgericht in 1999 Ongeveer 30 professionals
Core business Creatief bureau Interactieve Merkcommunicatie Websites Games Evenementen Sales Promotions
Visie en Strategie Mensen verbinden aan Merken Betekenisvolle ervaringen toevoegen aan het leven van mensen Juiste acties/promoties op het juiste moment
Klanten Snickers Rotterdam Marketing Letterkundig museum Universiteit Nijmegen Boursin
Evaluatie
Wat viel mij op? ARA ARA -Grote organisatie -Ouder personeel -Trots op eigen werk IN10 IN10 -Kleiner bureau -Jong personeel -Open
Geleerd Duidelijke verschillen waarneembaar Indeling van een organisatie Beter beeld van een communicatiebureau