Team CorCom presenteert:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

De Paradox van onze Tijd
Workshop ‘De eerste indruk’
Ruimte voor vertrouwen Rob Vink
Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
n Leo presenteerd De voorstelling loopt vanzelf verder
maar… dilemma groeicontrol flexibiliteit familiebedrijf.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Marketing voor ZZP-ers
“Hoe kom ik aan klanten?”
Een dag uit het leven van Plotseling Waar je als Lord al niet druk mee kunt zijn …
Welkom bij de 4e workshop over:
Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Gertjan.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Beroepsgeheim en cliëntperspectief
 100 bezoekers  300 euro ophalen voor het goede doel  Weinig medewerking van eventuele sponsoren  Zeer goede sfeer  Alle kosten terug verdienen 
POP Implementeren Mobiliteitsfonds HBO Inleiding Els Frigge.
Workshop Positioneren
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Bleu Mount.
Christus’ opstandingskracht doet ons opstaan
Welkom op TOV! GOEDE VOORNEMENS??.  Afvallen…  Stoppen met roken…  Beter mijn best doen op school…  Minder ruzie maken thuis…  Invullen….  God.
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
Basisboek marketingcommunicatie
de balans opmaken Rom 8: Wat moeten wij hier verder over zeggen? Zondag 1 Wat is je enige troost/houvast?
De Heer is waarlijk opgestaan!
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Ontwerp steekfiets J-Design.
Even voorstellen 250 medewerkers, 4 vestigingen
STUDIECOACHBIJEENKOMST 5 dd
RFID Klas: CDM1A Vak: Communicatie Teamleden: Devron Hasselnook
Reuel Gregorius Aza Lemmer Quan Vu
Team CorCom presenteert:
DE VIERDE STELLING Team CorCom presenteert:. Stelling: ”Extern winnen is intern beginnen.”
Van ICT-coördinator naar ICOACH
Er zijn momenten in het leven dat men de anderen mist…
Hoofdstuk 1 Waar blijft je geld?
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Bruggen bouwen, is elkaar vertrouwen.
Welkom Bij de onafhankelijke partij voor elke Bestenaar.
Marketing & Logistiek 6 atheneum.
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
Zinnen die doen nadenken !
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
1Korinthe OM NIET 18 Wat is dan mijn loon? Dit: door mijn evangelieprediking HET EVANGELIE OM NIET te mogen brengen, en zo van mijn bevoegdheid.
Websites. Een succesvolle website Een succesvolle website bevat: Een goede usability Een mooie lay-out Een goede kwaliteit.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Organisatie analyse en concrete vervolgstappen
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
NorthgateArinso Nederland. Kernwaarden NGA "Onze opdrachtgevers worden ondersteund door mensen die niet alleen weten wat het is om in een bepaalde regio.
Wij ziin oud, maar voelen ons jong !!
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Welkom ik maak me sterk.
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Stellingen. ‘Energiebesparing stimuleren is niet zo moeilijk als gemeente. Gewoon een goede wijkaanpak opzetten’.
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Communicatie Het hoe en waarom.. Communicatie Er zijn verschillende vormen van communicatie. Één van de meest gebruikte vormen is . Deze vorm roept.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
Team CorCom presenteert:
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
DMK – lesweek 10: Privacy.
IHT in opbouw en IHT (af?)
Bedrijfseconomie, Ondernemerschap en Financiële Zelfredzaamheid
Don’t be ‘sneaky’, use a Wiki!
Transcript van de presentatie:

Team CorCom presenteert: DE DERDE STELLING

Stelling: “Geïntegreerde communicatie is een mooi fenomeen, maar marketing-communicatie is toch belangrijker voor een organisatie dan interne communicatie of concerncommuni-catie.”

Wij zijn het hiermee ONEENS!

Het is van groot belang dat alles in balans is.

Je kunt een product niet verkopen zonder goede marketing Je kunt een product niet verkopen zonder goede marketing. Maar ook als het niet goed draait binnen een organisatie kunnen de kwaliteit en kwantiteit van een product niet gegarandeerd worden.

Zelfs als het maar één persoon betreft, zal deze alles goed op een rijtje moeten hebben.

Hoe groter een bedrijf is, des te beter moeten de interne communicatie en concern-communicatie in elkaar zitten om het bedrijf staande te houden.

Bewijs: The Entertainment Group (TEG) kende geen enkel probleem wat betreft hun marketings-communicatie en toch zijn ze failliet gegaan.

En persberichten over ‘dat het binnen een organisatie niet lekker loopt’ zullen het bedrijf ook geen goed doen. (Dit bericht is niet bedoeld voor mensen die Marco uit meelij steunen.)

Conclusie: Interne communicatie, concerncommunicatie en marketingcommunicatie moeten een balans vormen. Ze kunnen niet zonder elkaar, noch is de één belangrijker dan de ander. Disbalans zal een organisatie doorgaans niet ten goede komen.

HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki (CDM1A)