Consumer insights
Wie doet wat? Opening: David Reclame 1: Rick Reclame 2: David Reclame 3:Matthijs Reclame 4: Rick Reclame 5: Esther Opdracht minidiscussie: Matthijs
Opening 5 TV commercials analyseren de kantine consumer insights over “eten op de hogeschool”
Reclame 1 Funny Renault Clio Commercial_WMV V9.wmv Funny Renault Clio Commercial_WMV V9.wmv
Reclame 2 Heineken - Men With Talent_WMV V9.wmv Heineken - Men With Talent_WMV V9.wmv
Reclame 3 Durex Feeling Ultra Commercial Auto_WMV V9.wmv Durex Feeling Ultra Commercial Auto_WMV V9.wmv
Reclame 4 coca-cola zero reclame_WMV V9.wmv coca-cola zero reclame_WMV V9.wmv
Reclame 5 Generatie KPN_ reclame Sven Kramer _amp; Naomi van As_WMV V9.wmv Generatie KPN_ reclame Sven Kramer _amp; Naomi van As_WMV V9.wmv
Mini discussie welke insights zijn er? Studenten hebben weinig tijd en willen snel lunchen. Studenten willen niet een boterham ’s ochtends maken maar willen uitslapen. Studenten maken sinds de brugklas geen brood meer ’s ochtends, waarom zou dat nu veranderen?
Mini discussie Hoe zou je het aanbod van Sodexho relevanter kunnen maken voor de consument ? Mogelijkheid aanbieden om sneller eten te kunnen regelen tegenover een ‘studenten’ prijs.
Mini discussie Wat moet de boodschap worden van de commercial? Op snelle, ‘hippe’ manier moet mijn product afgeprijsd worden. Ideale klant: iemand met weinig tijd, met heel veel bezig is, maar wel houdt van een lekkere snelle lunch voor een leuk prijsje.
Zijn er nog vragen?