Shopping 2020
Inleiding Cor Molenaar Iskander Smit Lianne van der Wijst Joost Steins Bisschop & Bart Vijfhuizen Interessante Statistieken Eigen Ervaring
http://www.youtube.com/watch?v=B4FgX8hqLeA&feature=youtu.be
Cor Molenaar Amerika trip
Cor Molenaar
Cor Molenaar
Cor Molenaar
Iskander Smit Futere touchpoints in the Costumer Journey
Iskander Smit
Iskander Smit Wat voor Touchpoints kun je verwachten Tablets en passchermen in de winkels. Kleding passen thuis op je computer.
Iskander Smit Touchpoints op reis in je eigen gecustomides auto
Iskander Smit Etalages worden interactief
Wat voor mogelijkheden geven de PS4 op shopping gebied?
Wordt dit wat? Hapi Fork
Pop-Up Stores
Tips voor als jullie dit onderwerp interessant vinden. VPRO Tegenlicht
Lisanne van der Wijst De Shopper
De Shopper Hoe ziet de shopper er uit in 2020?
Ontwikkelingen in gedrag consument
De klant ontleden Welke consumenten kom je tegen bij je webshop of in de winkelstraat.
Hoe kunnen we de shoppers bedienen? Denk na om je website in te richten naar de klant. Dagelijkse boodschappen? Kleding? Electronica?
Joost Steins Bisschop & Bart Vijfhuizen Business Models CanvasModel Best Business Model
Interessante statistieken
Hoe staan we er nu voor?
Voorspellingen
Per Branche
Kledingbrache
Kledingbrache Orrientatieklanalen
Eigen Ervaring Opvallende opmerkingen van personen die ik gesproken hebt op het congres. Data verzamelen en vertalen naar beleid. Big Data. Professionals daarin? Wijze uitspraak Martin Newman
Anything, Anytime, Anywhere in 2020 You really can’t afford to take your eye off the ball…as things are changing so quickly.