Hoe overtuig ik mijn bezoekers? 30 september 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Elektrotechniek Elektrotechniek is een heel breed vakgebied.
Advertisements

Motivatie 3.0: motiverend coachen van ervaren medewerkers
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Usability analyse.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
AQUA LION Finance & Business Control
Medewerkers motiveren tot flexibele mobiliteit
ENHANCE SURINAME’S COMPETITIVENESS. Product The Human factor.
Stuurgroep BOL*ster 1 september Strategie: (Middel)lange termijn visie Wat is de (middel)lange termijn visie voor een gezamenlijk businessmodel?
Concept Development – 20 september 2010
BARMEDEWERKER MADNEZZ EVENEMENT By Niek Bessems. ONDERZOEKSVRAAG Wat zie je als bezoekers niet, en als medewerker wel?
Ondernemen na je studie!
ZXCVBNZXCVBN. HCI Human Computer Interaction HCI = Designing products people love to use.
: taakgericht & responsive Rein Zijlstra Wethouder, o.a. dienstverlening en ICT.
Genieten van kleine dingen ……….
Naam: Aylin Klas: 4a Jaar: 2010/2011
Motivational Interviewing ‘Praten in beweging’
Herders of HERDER.
Jongen van twaalf Op de drempel Op de drempel tussen kind en volwassen tussen kind en volwassen ontdekken wie je bent ontdekken wie je bent Jezus van twaalf,
Doet HR ertoe en hoe HR ertoe doet ?. HR is hot de komende tijd …
Persoonlijke Interesses
Public Design 2008 Andreas Pantelis, Irvin Appiah, Jacques Duerinck.
Multisite. Best of breed open-source CMS systemen. Content beheren vanuit 1 centrale bron en publiceren op verschillende domeinen. Content meertalig of.
Mijn antwoord op jouw vragen is dat Ik de schepper ben.
HAVE SOME FUN Ludo Luyck.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Sanne ‘t Hooft.
Dit kun je gaan lezen als je niks beters te doen hebt!
Pleased to meet you… in Stadsbibliotheek Zottegem.
CONNEXIE CONNECTIVITY GUIDE MEI opbouw Introductie Connexie Connectivity Guide (voorheen Jaarboek) Nieuwe concept Demo Additionele mogelijkheden.
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
Stevig in de sTEIGERS een educatief coaching instrument voor kortgeschoolde medewerkers Wim vroonen
1e gebod Ben ik echt de belangrijkste voor jou, elke dag van je leven?
Diversiteit in de techniek Niet vanzelf, wel vanzelfsprekend Sjiera de Vries.
Zondag 2 HC Franeker 13 september 2009
Een jongeman komt bij de kapper kapperenvraagt: Hoelang zal het duren voor dat ge mijn haar kunt knippen ?
Visie & Strategie.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Ik als docent Als leerling op school Als docent die mij inspireerde Als de docent die ik wou zijn Als de docent die ik niet wil zijn Wat mij het leukste.
Ik ben de eerste bij de Firma die een beker Wint.
London Online Information 4 december Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Zingen Vers 1 Ik ben de goede herder die zijn eigen schapen kent.
Connected Company & The Digital WorkSpace Roland Hameeteman 29 april 2015.
Genieten van kleine dingen … Muziek: Blue Mount Automatische Diavoorstelling. Niet klikken.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Het Nieuwe Werken eWerkplek Caroline Hovenkamp, Programma manager HNW September 2015.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Grammar Chapter 3 Part 2 – Relative pronouns. Some examples The man in the middle who is reading a newspaper is my father. The man in the middle that.
CMTONT01-1- Ontwerpen als dit goed doordacht is... CMTONT01-1.
Schoonzoon. Toen een vrouw langs de slaapkamerdeur van haar dochter liep,hoorde ze daarbinnen een vreemd zoemend geluid. Ze opende de deur en zag dat.
Pollepelsessie 16 september 2014 Tijdens het heerlijke koken bij Koksgasten in Driebergen hebben we input ontvangen voor het programma Bijgevoegd.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Greet Valck Raadgever sociale economie Kabinet van minister Homans, Vlaams viceminister-president Naar een toekomst met meer samenwerking en doorstroom.
Bella is wanhopig op zoek naar mij. Hierdoor gaat ze gevaarlijke dingen doen, hou jij haar tegen?
Mobile Fun Hoi, ik ben Mobie en ik ga samen met Ronnie jullie deze PowerPoint presentatie presenteren. Op de volgende dia staat wat deze opdracht inhoud.
Workshop ‘s Heerenloo Zorggroep Ontwikkeling veerkracht.
User Experience Design Rogier van der Linde, 2015.
Veilig bij God – uitroepteken of vraagteken? Psalm 91: veilig ben je bij God! Maar het uitroepteken kan ook een vraagteken worden…
Craft je eigen inkoop impact!
I NNOVATIEVE A RBEIDS O RGANISATIE (IAO) Kristel Steegmans – vzw Spectrum Van een functionele organisatie naar procesgericht organiseren Flanders Synergy.
Processing Structured Hypermedia
Les 1: Brainstorm en kennismaken

Vormgeving van experimenten voor beter beleid
International experience
Maak een site en onderscheid
Project display Julia obdeijn mtd1a4.
Transcript van de presentatie:

hoe overtuig ik mijn bezoekers? 30 september 2011

eigenaar Concept7 hoi, ik ben

we design digital products, inspired by the people who use them

onze klanten

Human Centred Design Klant Techniek Organisatie

zet je klant centraal, betrek hem of haar bij het ontwerpproces!

ability, verlaag drempels, maak dingen makkelijk en verhoog de conversie

Zoek de N MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Zoek de O MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMOMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

motivatie, neem onzekerheid weg, motiveer mensen en vergroot de kans op conversie

autoriteit (vertrouwen in de onafhankelijke expert)

fun (een lach zorgt voor conversie)

tailoring (maak het persoonlijk) low Emotion high slow Time fast spontaan methodisch humanistisc h competitief

MM SS HH CC