= Integraal klachtenmanagement & klantervaring 8 februari 2012.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een bron verbinden aan een bestemming...
Advertisements

GfK Supermarktkengetallen
Veilig naar school een zorg voor ons allemaal
11.00 – uur Artsen zonder Grenzen: Karline Kleijer
Themabijeenkomst Gevaarlijke stoffen in de bouw Workshop ‘Asbest: een adembenemende stof’ Nieuwegein
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Foto impressie Conferentie brede buurtschool 20 februari 2014 De Haagse Hogeschool.
Minsom (type 45-19=) Groep 4 t/m 8.
Mobiele telefonie in films
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Veranderingen in de zorg
Case Zeesluis Ijmuiden
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten HRM mee-veranderen.
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Welkom! Cultuur wint altijd!
Business Marketing Sabine Vermuyten
Werkconferentie Duurzaam vlees herkenbaar en betrouwbaar in het schap
Beleving van kwaliteit en service in de fotovakhandel In opdracht van SNF/HBD Door Renske Wolfs.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Netwerk Zorglogistiek
Schilders- en Waddenbuurt Informatieavond 26 februari 2009
Sociale Innovatie als ondernemingsstrategie WORKSHOP uur
Donderdag 2/12 Brieven : - nijverheidtechnieken - Nederlands
Thema HACCP
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
WELKOM.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Marketing vandaag en morgen
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Nederlandse Vereniging voor Brandweerzorg en Rampenbestrijding NVBR GIS-dag 22 november 2005 Dagvoorzitter Frank Schumacher, als GIS-verantwoordelijke.
Stichting Projecten Speciaal Onderwijs Informatieronde wetsvoorstel kwaliteit(v)so 1, 8, 9 en 29 maart 2011.
Vergadering Stuurgroep ICT Donderdag 19 december 2012.
Informatieavond Waterdonken 15 februari 2012
In de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West Welkom.
Ito Congres ITO 13 november 2008 Jan van der Weijden.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Klantgericht klachtenmanagement, hoe maak je het verschil?
Globaal Horecaplan Relancestrategie 18 juli 2012.
Gezondheidscentrum ‘t weeshuis. Samen beter…
13.15 uur Introductie uur Start 1 e Workshop ronde uur Pauze uur Start 2 e Workshop ronde uur Start 3 e Workshop ronde uur.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
Krachtige stem van de zorgconsument Innovatie in de zorg, techniek biedt oplossingen!
priemgetallen priemgetal:
Foto impressie Conferentie brede buurtschool 20 februari 2014 De Haagse Hogeschool.
Economie Paragraaf
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Onsight Managed Security Services
DE JUISTE SCHOOL VOOR ELK KIND
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Europa Expertmeeting – de Agenda 18:00 – 18:50 Maaltijd + kennismaking 18:50 – 19:00 Welkom / introductie sprekers 19:00 – 19:15 Inleiding door Karel.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
WELKOM OP HET. DALTON IN THEORIE kiezen in verantwoordelijkheid zelfstandigheid samenwerking.
Programma: uur Inloop met koffie/thee en wat lekkers uur Opening door Angelique de Wit uur Verlies, afscheid en rouw door Ineke Koedam.
ZijActief Koningslust
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
3.2 Hoe beslis je wat je koopt?
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Walther Ploos van Amstel Maart 2012
Den Haag 13 november 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
|Datum | 1 Bibliotheekinstructie Zoeken naar Literatuur februari 2015.
MANTELZORGQUIZ.
BIJZONDERE KLANTVERHALEN. AGENDA 1. Opzet onderzoek Bijzondere klantverhalen 2. Klantprocessen en klantverhalen 3. Essenties van B2B cases 4. Emotioneel.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
HOOFDSTUK 3 Wat koop je ervoor?. Consumentenorganisaties Komen op voor de belangen van de consument (klant) Voorlichting geven Waarschuwen tegen misleidende.
Regel nu de beste zorg.
Transcript van de presentatie:

= Integraal klachtenmanagement & klantervaring 8 februari 2012

Agenda uur Jessica Jonasse, Service Check Belang van klachtenmanagement uurEric de Haan, Seven en van IKM 3000 De verbindende principes van service recovery uurJeroen van Dam, Robeco Direct Invoering integraal klachtenmanagement uurHans Molenaar, Beeckestijn Ronde tafel discussies: Beeckestijn cases uurDiscussie en napraten

Hoe beter de klachtafhandeling, hoe sterker de band “Juist op het moment dat een relatie op spanning staat, kun je er het beste kleur aan geven”

menselijkheid

Klachtenmanagement HOT?

Ontwikkelingen Consumentenbond Infofilter Goede Waar & Co Kassa Tros Radar Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken Consumenten autoriteit Jurofoon Keurmerkinstituut Stichting consument en veiligheid Consumentenadvies ConsuMed De WegWegWijzer E-consumer Nibud Opzeggen?

Een klacht een cadeautje?

Streven naar klantwaarde (waarde voor en waarde ván de klant)