Communicatieplan.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
maar… dilemma groeicontrol flexibiliteit familiebedrijf.
Analyse klantgerichte websites
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
MMNM 2011 Marketingcommunicatie.
Conclusie (1) 1.Klanten zijn zeer positief over de dienstverlening van de WZSW 2.Uit analyse van de file ‘telefonische nabel actie’ blijkt dat personen.
Wat is interactieve marketing?
Presentatie BSI dag 27 mei 2004 vitalisering van sportverenigingen ViT-bar Wim van ‘t Westeinde (Sportbytes) Martin Booiman (NHV)
NHTV - 21 maart 2003 Marketing Mix. Achtergrond Erasmus Universiteit Rotterdam – Bedrijfseconomie, afstudeerrichting Marketing – Michigan State University.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Pers & Publiciteit Sjaak Koolen Waalwijk, 12 mei 2009.
Welkom bij de presentatie van het
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
H14 – Persoonlijke verkoop, verkoop-management en direct marketing
Beleidsvoering naar groei
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Slotbijeenkomst Benchmark Publiekszaken
detaillistenpromotie
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Quality Function Deployment
“Omgaan met weerstand”
Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
Teamwerk. Heldere doelstellingen Teamwerk Heldere doelstellingen Initiatief tonen.
Analyse zwemdiplomabezit. Situatie Pas het meetinstrument aan aan de situatie –Wat is het probleem? –Wat is de (beleids)doelstelling? –Waar wil je op.
Marketingproject-communicatieplan
Basis communicatieplan
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
CASE STUDIE 15 Door: Van Looy Rob De Laet Hans. Doelstelling Problematiek bij Viewcolor vastellen en eventuele oplossingen voorstellen.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Uit in Brabant Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Historische Vereniging Raalte en Omstreken
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
4. Online strategie Internet scorecard
'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Relatie tussen het PI en bedrijven Anne van Opijnen (2015)
Communicatie is de basis
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
EXTERNE COMMUNICATIE Een ‘force multiplier’! Bart Bams / NHC Utrecht 25 januari 2014.
Dienstenmarketing Week 4.
Managen analyseren 6 adviseren creëren organiseren begeleiden In kaart brengen Organisaties communicatieve r maken Iets doen ontstaan Mensen.
Zaterdag 21 november 2015 Niet-leden als vrijwilligers, Een uitdaging NTB congres zaterdag 21 november 2015.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Inbound marketing en bloggen
THE URBAN MOBILITY NETWORK
Een goed product maken is niet genoeg …
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Belettering Almelo Zwierink Reclame is de specialist als het gaat om belettering. Voertuig belettering is één van onze kernactiviteiten. Opschriften en.
Indeling van hoofdstuk 2
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Internetmarketing en oefentoets
Visie en strategie Eindopdracht.
Opdracht 1 communicatietheorie
Stagepresentatie Joris Sport
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Regel nu de beste zorg.
Transcript van de presentatie:

Communicatieplan

Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie

Situatieschets Wensen en Eisen Situatie analyse Vaste klanten Tevreden Nieuwe klanten

Communicatie analyse Communicatie via: Krant Internet – zoekmachines Website Mond op mond reclame

Doelstellingen Eisen en wensen van potentiele nieuwe klanten Adviesrapport Eisen en wensen uit te voeren Affiche

Doelgroepen Autobezitters in Noord Brabant Mensen opzoek naar een auto / garage in Noord Brabant

Boodschap Begrijpen en aantrekkelijk. Eenvoudig en duidelijk Aanleiding geven voor nieuwe klanten om naar Popma te komen. Affiche klantvriendelijk Schreefloos, licht

Strategie en Tactiek Iniatief Direct Product Open communicatie 1 doel 2 doelgroepen Emotioneel uitdagend Lange termijn

Communicatiemiddelen Affiche Bedrijfsnaam Wat er aangeboden wordt 8 weken tijd Voorafgaande onderzoek

Organisatie Autobedrijf Popma is opgericht in 1981. Eigenaar Eigenaresse 1 Monteur part time 2 Stagiaires.

Bedankt Vragen?