Communicatieplan
Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie
Situatieschets Wensen en Eisen Situatie analyse Vaste klanten Tevreden Nieuwe klanten
Communicatie analyse Communicatie via: Krant Internet – zoekmachines Website Mond op mond reclame
Doelstellingen Eisen en wensen van potentiele nieuwe klanten Adviesrapport Eisen en wensen uit te voeren Affiche
Doelgroepen Autobezitters in Noord Brabant Mensen opzoek naar een auto / garage in Noord Brabant
Boodschap Begrijpen en aantrekkelijk. Eenvoudig en duidelijk Aanleiding geven voor nieuwe klanten om naar Popma te komen. Affiche klantvriendelijk Schreefloos, licht
Strategie en Tactiek Iniatief Direct Product Open communicatie 1 doel 2 doelgroepen Emotioneel uitdagend Lange termijn
Communicatiemiddelen Affiche Bedrijfsnaam Wat er aangeboden wordt 8 weken tijd Voorafgaande onderzoek
Organisatie Autobedrijf Popma is opgericht in 1981. Eigenaar Eigenaresse 1 Monteur part time 2 Stagiaires.
Bedankt Vragen?