Welk type experience is het? Red Bull Knock Out Significance Meaning: mensen een onvergetelijke ervaring brengen die ze koppelen aan Red Bull. Status/identity:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
24 h Zolder the Corvette Village De echte racefans toonde hun kunsten op de playstations.
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Een website voor je buurt… Wat je wil weten, lees je hier!
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Hoe kunt u een reactie plaatsen en het forum volgen? U kunt een reactie plaatsen onder elk bericht. U kunt het Forum volgen door op de knop rechtsonder.
Ophoging strand Scheveningen
V O E R T U I G N V E R K Marga van Bommel.
Technisch ontwerp.
De inkoopoplossing voor kleine en middelgrote incidentele behoeftes
11 SENSES TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN. 22 ONS ASSORTIMENT •HEREN PARFUMS •DAMES PARFUMS •EAU DE TOILET •VERZORGENDE DEO’S.
SHOOS Paul Glorie, Koen Schaft, David Oldenburger | Klas Lila | Ondernemen.
“The Heineken way of life”
Blackboard Forum Observatieonderzoek 06 februari 2009 Projectgroep 7.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
CREATIVE MARKETING WC 7, jaar 1, Winter 2009
Scheveningse Strand Kurhaus Rechts van het Kurhaus worden er diverse winkels ge- en verbouwd.
Thema Hoe maakt kennisdelen je werk/functioneren: leuker Efficiënter Beter Meer gedragen.
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Dag en Nacht van Weert Dag en nacht van Weert Zaalvoetbal toernooi.
Van concept naar realisatie
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Concept Air Blades. Premisse Precisie Snelheid Efficiëntie Vrijheid.
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
Roncalli en Mas. Inhoud 1.Wat is maatschappelijke stage 2.Urenverdeling 3.Wat kun je van je stage verwachten 4.Stageplaats 5.Wat moet je zelf regelen.
Maandag 27 augustus 2012 Station Hoek van Holland Haven.
De Olympische spelen.
anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.
Event Scan/Haarlem Lex Kruijver & Michael Struis VSG Congres Scheveningen 5 maart 2009.
She is beautiful/beautifully.
Presentatie studiecoaching
Techniek voor de basisschool LPI 27 november 2013
TRENDY GEUREN VOOR SPANNENDE MOMENTEN
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
In de spotlights bij Uw bedrijf…. Extreme sport Zware competitie.
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Gilde principe 2014 door Erik Kolkman en Nanja Flikweert
Nike + Vera, Martje en Gaby.
Inhoud Context? Wat is VoetZoeker? Demo! Praktische info Q&A.
Vraaggericht aanbod creëren. Lage Mierde, 13 november 2012Albert van Schendel 1.
Stage draait door Paul, Lieke, Niels en Anna
Transmedia Lisa, Leontien, Lisanne, Sebastiaan en Cynthia.
Panorama Mesdag, Scheveningen in 1881 met de bomschuiten op het strand Panorama Mesdag, Scheveningen in 1881 met de bomschuiten op het strand.
10-maart-2011Qquest, Gastcollege PDRE aan HRO 1 Requirement Van pizza's moet de voedings- waarde te zien zijn. Nr 1 Kenmerk 27 Versie 0.1 Kenmerk 28 Proces.
Fondsenwerving Webinar 14 april agenda 0. Een webinar….. 1.Afdeling particulieren 2.Fondsenwervende mechanismen 3.Wat resulteert tot wat 4.Proces.
DE NIEUWE SPORTCONSUMENT? HET NIEUWE SPORT CONSUMEREN! Ontwikkelingen in 'passieve' sportbeleving vanuit het perspectief van een marketeer. Nationaal Hockey.
Doelgroepen in de Spotlights Elfde van de elfde 2003.
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
Created by BM|DESIGN|ER Business model Schoonmaakrooster.com default 2e.
TENNISKIDS T MMY Tennis Organisatie Mike Martin (TOMM)
* Het gaat over allemaal sporten veel plezier. Scheenbeschermers, voetbalschoenen, voetbal- truitje, voetbalbroekje, voetbalsokken, bal.
Uit de knoop Evaluatie.
Themaweek sport en bewegen
Sport Eventbeleving met Data
DE LEAN STARTUP HOOFDSTUK
Rots of zand? Matteüs 7:24-27 “De verstandige man bouwde zijn huis op stevige grond. Op een dag gaat het hard regenen en waaien. Maar het huis blijft staan,
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Volksuniversiteit Zwolle
Masterclass Event Academy Kampen SPONSORBROKER-MATCHMAKER
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Titel van de presentatie
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Ons symbool: de fakkel.
Transcript van de presentatie:

Welk type experience is het? Red Bull Knock Out

Significance Meaning: mensen een onvergetelijke ervaring brengen die ze koppelen aan Red Bull. Status/identity: stoer, extreme sports Emotion/lifestyle: affectie met extreme sports Price: gratis Function: Red Bull brand exposure

Product: event, ervaring Service: organisatie, aanbieden van het event Brand: Red Bull Names: Steve Ramon (winnaar) Channel/environment: RTL 7, Scheveningen Promotion: Red Bull producten Price: gratis Breadth

Intensity Reflex: platform op de site waar foto’s, filmpjes en reacties op staan. Habit: het event wordt niet meer jaarlijks georganiseerd Engagement: verschilt per interesse per persoon. Er komen veel dagjesmensen, er komen ook veel liefhebbers.

Duration Initation: Immersion: Conclusion: Continuation: 1 keer per jaar met uitzondering van 2009

Triggers senses: Sight: vanaf de pier (betaald) vanaf de boulevard (gratis) Sound: hard motorgeluid, verslag uit luidsprekers Smell: 2tact olie Taste: Red Bull energiedrink Touch: zand, motoren Concepts: 600 motorcrossers in een race over het strand van Scheveningen Symbols: 2 rode stieren + motorcrosser

Interaction Passive: TV commercials Active: tijdens evenement via luidsprekers Interactive: Forum op de site