Social media kans en/of bedreiging?
Zin en onzin?
Het aantal beschikbare Nederlandstalige artikelen op Wikipedia. Juli 2009 Bron: Multiscope
90% Van de consumenten geeft als de #1 reden voor een aankoop de positieve online aanbevelingen van andere consumenten. Bron: Nielsen Global Online Consumer, 2009
© 2010 Menno Lanting Een sociale trend waarbij mensen technologie gebruiken om dingen die ze willen hebben van elkaar te krijgen in plaats van organisaties
Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, N=2000
Geslacht% dat deelneemt Man8% Vrouw15% Leeftijd jaar8% jaar11% 50 jaar en ouder17% Gezondheidstatus Doorgaans gezond7% Chronisch ziek30% Bron: Raad voor de Volksgezondheid en Zorg, N=2000
2/
“LinkedIn: dat is toch vooral iets voor over het paard getilde baantjesjagers". Bestuursvoorzitter, 2007
We tend to overestimate the short term impact of a technology and underestimate the long term impact. — Dr. Francis Collins Peter Schwartz
Open Vertrouwen Content Authentiek Is niet zaligmakend Strategie Ervaren door te doen