Mededelingen
afgehaald bij de balie van het kantoor?! Heeft ieder team de teaminformatie-enveloppe
Roparun Loterij loten beschikbaar Verplichte afname loten per team Teams moeten zelf de strookjes met namen van de kopers bewaren Het rechter gedeelte van het lot is het afhaalbewijs
Bestelformulier - Roparunpakket 8 Roparun T-shirts voor de lopers + eventuele extra bestelde shirts De maten moeten uiterlijk 1 december zijn doorgegeven via het bestelformulier
Roparun Slotfeest in Alcazar “20 Juni 2014”
Donatiemodule Doneren wordt interessanter en makkelijker Als deelnemend team is het leuk om te zien wie jouw team een bedrag heeft gesponsord Geldbedrag rechtstreeks aan Stichting Roparun overmaken, maar wel op naam van een team
Roparun teams vanuit Hamburg 243 teams vanuit Parijs
Belangrijke data om te noteren: 1 december - Uiterlijke datum insturen bestelformulier 15 maart - Teambijeenkomst 2 1 april - Uiterlijke datum betalen lotengeld 24 mei - Teambijeenkomst 3 7 juni - Start Roparun juni - Finish Roparun juni - Slotavond in Alcazar