Productdossier-Breechpocket Laura Danneels
Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels Kwaliteit: modieuze winkels met een betaalbare prijs voor deze doelgroep
Merk Breechpocket voor betaalbaar en sportieve mensen Convinience goods
Aanleiding Een reportage over kleding. Vrienden die mij op het idee brachten Shoppingcenter/winkelstraat
Product
Lancering Apple speciale oortjes, hoesjes. Winkels van bretellen Productie van het hoesje
Kernvoordelen Heel functioneel. Het hoesje kan u manueel van de bretel halen. U kan op een handige manier uw telefoon opnemen. Alles binnen handbereik
Merk Breechpocket BP zakje neutraal Bretellen: mensen moeten er direct een beeld van kunnen scheppen, moeten een goed gevoel bij hebben, Fantastische kleuren Moet direct in het oog springen
Product Bretellen met een touche of music Deze bestaan in Y-vorm of X-vorm. Het ontstaan van lederhose: *word nog steeds gedragen als feestkledij. *werd gedragen bij de lagere klasse.
Plaats
Promotie
Prijs