Productdossier-Breechpocket

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Optimaliseren van het assortiment
Productdossier-Breechpocket
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
10.1 Functies factor prijs (p. 164)
Breechpocket-productdossier
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Consumentengedrag bij communicatie
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Marketing presentatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Segmenteren en Positioneren
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Reclame.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Herfst Kleuren-& Vruchten
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
ACCOUNTANTS IN DE MARKETING WORKSHOP SRA, Nijkerk 22 Juni 2012 Camillo Spratt.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Positionering Transformationele positionering
De geschiedenis van een belangrijke en grote winkelstraat in Rotterdam
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Imago het beeld dat van een persoon, een organisatie of gebied bestaat; reputatie.
Nike + Vera, Martje en Gaby.
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Thema: mijn Schepper is mijn Vader
Detailhandelsmarketing
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Marketing 5 havo.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Webshop Jul’s juwels. Verkoop Jul’s juwels is een webshop gespecialiseerd in leuke juweeltjes voor een betaalbare prijs, deze zijn bestemd voor dames.
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Theo Thomas “Waarom gezamenlijk met de markt communiceren?”
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Jongeren & geld. Zakgeld Hoeveel zakgeld krijgen jongeren? leeftijdzakgeld (per maand) 12€ 19 13€ 23 14€ 25 15€ 30 16€ 31 17€ 36.
Entrepreneural Landscape of Suriname Een toelichting op het commercialiseren van Intellectuele Eigendom.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
GGD West-Brabant Annemieke Noor Ornella Bilthoven, 4 september 2012 Make up your mind ! Praat, deel en doe!
Waarom Samobiel? Leefbaarheid en vitaliteit door bereikbaarheid – Minder voorzieningen – Sluiting winkels Ontstaan in Zweden.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Deze les nieuwe opzet Instructietafel links in de klas
Jongeren laten zich horen
Marktsegmentatie en positionering
Internationalisering
Dit is onze bedrijfsnaam
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Economie en ondernemen
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Marketingcommunicatie
Transcript van de presentatie:

Productdossier-Breechpocket Laura Danneels

Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels Kwaliteit: modieuze winkels met een betaalbare prijs voor deze doelgroep

Merk Breechpocket voor betaalbaar en sportieve mensen Convinience goods

Aanleiding Een reportage over kleding. Vrienden die mij op het idee brachten Shoppingcenter/winkelstraat

Product

Lancering Apple speciale oortjes, hoesjes. Winkels van bretellen Productie van het hoesje

Kernvoordelen Heel functioneel. Het hoesje kan u manueel van de bretel halen. U kan op een handige manier uw telefoon opnemen. Alles binnen handbereik

Merk Breechpocket BP  zakje neutraal Bretellen: mensen moeten er direct een beeld van kunnen scheppen, moeten een goed gevoel bij hebben, Fantastische kleuren Moet direct in het oog springen

Product Bretellen met een touche of music Deze bestaan in Y-vorm of X-vorm. Het ontstaan van lederhose: *word nog steeds gedragen als feestkledij. *werd gedragen bij de lagere klasse.

Plaats

Promotie

Prijs