Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kopen is kiezen.
Advertisements

Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Hoofdstuk 1: Wanneer is een onderneming succesvol?
9.2 Productclassificatie
Optimaliseren van het assortiment
Productdossier-Breechpocket
Kopen en verkopen les 74.
Marketing introductie
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
De marketing-instrumenten
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
10.1 Functies factor prijs (p. 164)
Ford cargo T.
Commercialisatie Fietsen
Breechpocket-productdossier
De ijsjesmarkt 13 december 2012 De kern De 4 p’s.
Productdossier Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra.
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
NHTV - 21 maart 2003 Marketing Mix. Achtergrond Erasmus Universiteit Rotterdam – Bedrijfseconomie, afstudeerrichting Marketing – Michigan State University.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Business Marketing Sabine Vermuyten
Product, merk en assortiment
H8: Distributie.
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Marketing presentatie
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
KRITIEK op MCM 1) Hogere prijs 2) Beperking van de concurrentie
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Reclame.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Product Product = goed of dienst Kernproduct = oplossing
GiffGaff.
Productdossier-Breechpocket
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Hoofdstuk 10 Prijsbeleid
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
College 4 Video Kotler (25min) Bespreken video (20 min)
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Aanvullen voorraad Betalen Lezen en bewaren Monitor waarde Verkopen Bestellen Drinken Check: datum Monitor collectie Stock Wijnadm. Wijninfo Order info.
MARKETINGMIX.
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Commercieel beleid en recht
Marketing 5 havo.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Ron Weijens.  Lijst Lijst  20 minuten voor doornemen te leren stof  Daarna SO.
De marketing van kennis
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Les: H.3 Het marketingplan
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Transcript van de presentatie:

Breechpocket- productdossier Laura Danneels

Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie

Voorstelling product

Beschrijving  Een brutel met ipod oortjes door  Ipod-zakje vastmaken  Modieus  Mooie afwerking  In alle kleuren

Segementatie  Technologie en kledingstijl  En iets nieuws willen proberen  Geen last van draadjes

Positionering  Steden  Grote elektrozaken  Kleding zaken

POD

POP  Zelfde als een riem  Als accessoire

Product  Shopping goods  Minder verkoopspunten  Merknaam: breechpocket  Verpakking: doorzichtige verpakking.  Een zomer product: productie in de winter  Merk: een eigenmerk, huismerk

Prijs  Prijs eerste maanden laag zetten  Meer mensen zullen dit proberen  Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs  Herhalingsaankoop: korting

Plaats  Distributiekanaal  Conventioneel distributiekanaal  Tegenwoordiger die mijn product verkoopt  Industrieel distributeur:  Exclusieve distributie  Goede winstmarge  Producttraining  Promotie gegeven  Concurrentie: het is mijn eigen product

Promotie  Fictief bestaat het nog niet  Productcyclus: introductiefase  Doel: product naambekendheid geven  Persoonlijke verkoop  Vertrouwen kweken bij klanten  Pull stategie  Instrumenten  Reclame  sponsering

Conclusie  Blijven innoveren  Voldoende reclame en budget hebben