Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagne ‘Roken kan echt niet meer’ Roy Meerburg, projectleider RookvrijNL NCVGZ 4 april 2013.
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Strijd mee tegen digibetisme! In 15 vragen weet u waar u staat! Gebaseerd op studies van M. Prensky, CEO Games2train Uitgewerkt door prof. Dr. Knoikl,
Generation €uro Students' Award Een wedstrijd voor leerlingen uit de laatste graad van het secundair onderwijs Concept, organisatie, ondersteuning,...
The customer centric software company
BIM vraagt om integraal samenwerken
Groeien in rendement VAB regiobijeenkomsten oktober 2012
Sponsorpakketten PAKKET A Centraal €15.000,-  Eilandstand 4 zijden open standnummers A5, A6, A8, A14, A16, A17  Pakket idem aan pakket A Sponsorpakketten.
Welkom! Seniors We gaan dit jaar met de Seniors op buitenlands kamp naar… Slovenië !
Prokkelen Professionele kracht, vrijwillige kracht, eigen kracht: samen voor jeugd.
Bouwbeurs Wat is NBD-online? •NBD-online, de meest volledige en actuele kennisbank met product-, leveranciersgegevens en vakinformatie.
Branche: music.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
LANCERING VAN DE NIEUWE SCANNER 2014: Verbeterde S3 Scanner
MMT.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
Marketingcommunicatiemix
Branche-analyse Boekenbranche
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Even kennis maken: Gerard Schomaker:
+. + Over Bram: 24 jaar Ondernemend Geek Alles wat online is Half opgegroeid met internet Lekker eten & drinken.
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening De burger CENTRAAL Interactieve verwijzingen Toegankelijkheid Ranking Sep 2009 Vergeleken Gemeenten.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SPONSORLOOP BASISSCHOOL : DE VELDHOF 18 APRIL Moeder met een Missie Jolanda de Groot-Gravee.
Voetbal International1 Nationale uitgeefdag 2011 Dick Holstein directeur/uitgever
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
ONDERNEMERSCHAP 2010 TOT 2012 EN VERDER>>>> INTRAPRENEUR ENTREPRENEUR ROELF JAGER EUROPESE AWARDS VOOR ONDERNEMERSCHAPSBEVORDERING 2013.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Spreekbeurt over de NASA, door Vincent
Pincode Naam spreker 4/4/17.
Engelse Taal en Cultuur
Pincode 5de editie vmbo bovenbouw
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
H 36 (Havo)/H 43 (Vwo): Rentabiliteit
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Voedingscentrum Bachelors Award 2011 Datum:……. Opleiding:….
TED ted BasisonderwijsVoortgezet Onderwijs Hoger Beroepsonderwijs Wetenschappelijk Onderwijs Kidsweek Junior in de Klas Groep 5,6 en 7 Oplage
TERUGBLIK HOCKEYSPONSORING 2011 donderdag 7 augustus 2014 © 2010 BDOPage 1.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Groeien in rendement Hulpmiddelen om rendabeler te groeien Onderwijsdag 27 november 2012 Jelle Zijlstra, Wageningen UR Livestock Research / Van Hall Larenstein.
Voorlopige overslagcijfers 2009 Hans Smits President-directeur Havenbedrijf Rotterdam 30 december 2009.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Breda MENSEN Organisatie Gemeente GEBRUIKER Portal Bezoeker STAD Ondernemers.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
Aan de slag met Stelselpedia
Welkom. Welke producten Welke diensten en producten zijn er via mlm.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Jaarbijeenkomst 2014.
17 talen Duits – Engels – Frans – Italiaans – Portugees – Spaans
Crossing borders with ROC Flevoland Internationale activiteiten
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
2.2 Bevolking Levensverwachting = vrij hoog Analfabetisme = vrij laag Scholarisatie-index = vrij laag.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Bits & Bytes Magazine Media.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Transcript van de presentatie:

Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen

Nationale Uitgeefdag 2011 PrintDigitaalEvents Cursus- sen Website Nieuwsbrief Mobiele site Twinkle100-app Magazine Bijlagen Twinkle100 IDMK

Nationale Uitgeefdag 2011 Magazine Bijlagen Website Nieuwsbrief Events Digitaal Print

Nationale Uitgeefdag 2011 Magazine Bijlagen Website App Mobiele site Nieuwsbrief Events Cursussen Events Digitaal Print Cursus- sen

 Magazine  10 x per jaar  Oplage (laatste 3 jaar p/j)  Gemiddeld 76 pagina’s /22 adv.  Bijlagen  Met partners  Starters Kit > PostNL  Online Betaalgids, Affiliate Gids  Twinkle100  1 x per jaar  200 pagina’s / 50 adv.  350 losse verkoop Nationale Uitgeefdag 2011 Print

 Website   pageviews p/m  Roxen CMS  Nieuwsbrief  wekelijks  abonnees (4% groei yoy)  Mobiele site  op het punt van lanceren  Twinkle100-app  iOS en Android  volgers op Twitter Nationale Uitgeefdag 2011 Digitaal

 Website   pageviews p/m  Roxen CMS januari 2010 Nationale Uitgeefdag 2011 Digitaal

 Online Betaal Congres  Webanalytics Congres  Social Media Congres  De E-commerce Dagen  Affiliate Dag  Nationale Marketing Conferentie  Thuiswinkel Awards  Search Engine Strategies Amsterdam _____________________________________ = bezoekers jaarlijks Nationale Uitgeefdag 2011 Events

Nationale Uitgeefdag 2011 Buitenland Events Print/ online

 Vierde editie in 2012  450 bezoekers  40 sprekers  20 sponsors  2 dagen  In Barcelona Nationale Uitgeefdag 2011 Events

 Tweede editie in 2012  10 Europese landen  2 prijzen  Beste Europese webwinkel  Beste Cross Border webwinkel  Tijdens de Global E-commerce Summit Nationale Uitgeefdag 2011 Events

Nationale Uitgeefdag 2011  Alleen online  Frans, Engels en Duits - over grensoverschrijdende e-commerce  Gelanceerd op 25 mei jl. In 5 maanden naar 6000 bezoekers p/m Online

Nationale Uitgeefdag 2011 Spaanse e-commerce titel Gemodelleerd naar Twinkle (digitaal, print en events) Nog dit jaar te lanceren Print / online

Vragen? Marieke Verdonk Nationale Uitgeefdag 2011