ONZE SAMENWERKING De afloop.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In ons land is er steeds meer weerstand tegen de vee-industrie. Het moet anders, maar hoe? In deze discussie spelen verschillende meningen en verschillende.
Advertisements

Autisme en Mindmap Thuis en op School
“Hoe kom ik aan klanten?”
Digitaal factureren/Digipoort Enschede
PRESENTATIETECHNIEKEN
T.R.O. doelstelling Doelstelling ?.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Vapro -D Month Year Givaudan.
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Voorstelling van mijn werk. Als verantwoordelijke van Fondation Baska.
Career Campus 2013 Fontys Hogescholen MVGM WINKELMANAGEMENT Vastgoedmanagement 2.0 De toekomst van Vastgoedmanagement Datum: 20 maart 2013.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Uw eigen paaswens geprint op een vers ei
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Hoofdstuk 12 Conflicthantering
Mijn Stage Joep van Aert ICT 2A.
De aanvaardbaarheid van een betoog
Hoofdstuk 13 Conflicthantering
Conflicten hanteren Leidinggeven Blz. 77.
- 1. Waar wordt u, als u naar onze jeugd en ons jeugdwerk kijkt, nu echt blij van ? Gesprekken met jongeren Samen dingen doen Veel kinderen naar de tienerdienst.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
Hrpuzzle. advisering detachering outsourcing Over Workwide WIE > een selecte groep specialisten met jarenlange P&O en managementervaring op het snijvlak.
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Social media.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
Vergaderen en onderhandelen
Groep 6A Wat is de gang van zaken in die groep?. ‘s morgens vroeg in de kring.
Handvaten voor een eerste gesprek
Vergaderen.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Nike Supply Chain Management
Wij, Jij & Ik! Een veilige school voor iedereen!.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
De kern van Projectmanagement
Aan gezondheid en de rol van de gemeente. 2  De gemeente moet zich niet met mijn gezondheid bemoeien  De gemeente mag zich niet met mijn gezondheid.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Opwekking voor Kinderen 62
Innovatienetwerk Mensen, netwerk, kennis impliciet vs. explicitet.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Walibi World(poster en folders)
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
Effectieve samenwerking
SP AFDELING VEENENDAAL ZONDAGOPENSTELLING SUPERMARKTEN KWANTITATIEF ONDERZOEK NAAR DRAAGVLAK VOOR DE ZONDAGOPENSTELLING VAN SUPERMARKTEN IN VEENENDAAL.
Groepsdynamica & Interactief communiceren
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 7 Onderdeel : conflicten
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
INTRODUCTIE Over Energieplein20 Welkom op Energieplein20 Het adres voor iedereen die sneller energiebesparing in de bestaande bouw wil realiseren. Ben.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Waarom InDrenthe? Wie kijkt er naar een livestream? Wat betekent InDrenthe voor uw evenement? Wat kost InDrenthe? Welke andere mogelijkheden biedt InDrenthe?
Samenwerking IGOV & Ministerie EZ  Innovatiemarkt:
Emine Osmanoglou  Examen spreken is een PPP  Het mondeling examen wordt opgenomen met een voice-recorder.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Raadsleden in soorten Ombudsman Partijpoliticus Bestuurder Coach
Thema 20 MZ 2 Onderhandelen.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Houd je aandacht erbij! Trainers: Jan de Groot Henk Torreman.
De betogende voordracht
Afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en Midden-Limburg Bijeenkomst 25 januari 2018 Presentatie onderzoek ‘afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en.
Laatste les: Donald Trump
Transcript van de presentatie:

ONZE SAMENWERKING De afloop

Notulen 1. Structuur: 2. Problemen: 3. Resultaat: Essentie per spreker verslag pro en contra argumenten 2. Problemen: productie op maximum te weinig financiele middelen krimpende markt Polen en Rusland 3. Resultaat: herorientatie naar Belgie en Nederland

Direct-mail Aandacht opwekken (Probleem-oplossing) Wie zijn we (Betrouwbaar netwerk) Waarom u als partner? (exclusiviteit, profiel) Voordelen samenwerking (standpunt klant) Wat moet klant doen? (bestelformulier)

Website Logo, bedrijfsnaam, slogan Rubrieken: Over ons Productieproces Assortiment Waar zijn we te vinden? Samenwerking Contact

Hoe verliep onze samenwerking? Pluspunten Taakverdeling sneller en effectiever Iedereen had zijn eigen inbreng Creativiteit van onze groep Verdeelde meningen - compromis sluiten Aangename sfeer

Hoe verliep onze samenwerking? Minpunten Moeilijkheden om in groep samen te werken Concentratieproblemen na lange lesdag Niet iedereen was altijd op de hoogte van wat anderen aan het doen waren

Hoe verliep onze samenwerking? Conclusie Minder conflicten, meer compromissen Meer luisteren naar elkaar Minder oplopende emoties Meer koffie

Bedankt voor uw aandacht