Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Active ageing en social media Evert jan de Voogt.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
E-Collage presents.
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
1 Weblogs, RSS en tweets zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 20 mei 2010 Wageningen.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
1 realtime and social: blogs & tweets, FB & G+ Jeroen Bosman VOGIN, 17 november 2011 Wageningen.
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Social Media Reputation.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
(social) media monitoring bij De Nederlandsche Bank
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Debbie Vandekerckhove
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Inbound Marketing Plan
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
Online filmpjes maken. (
Cassandra Vergote 1BaSW B
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Online filmpjes maken. (
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
PRESENT.ME PRESENTATIE ALS VERVANGING VAN DE LEERKRACHT?
Sociale media bij HR & jobs
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Social media Van: Niene, Juliette, Bram, Niels en Mathijs.
Monitoring Beluisteren van sociale media. Dagelijks verschijnen er ruim 5 miljard berichten in alle media. Dat kost je 250 miljoen uur per dag om door.
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Analyse Analyseren van sociale media
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media & Sport Deel I
Internetmarketing en oefentoets
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
Viral Marketing Groep A.
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Social Media Revolutie

Welke logo’s ken je niet?

Social Media -Zijn gebruiksvriendelijk -Brengen mensen in contact -Zijn een plek om uitting te geven aan onze identiteit -Gratis

Social Media als verlengstuk -LastFM -Flickr -Wakoopa -Friendfeed

De Revolutie zet door!

Marketing Pioneers, LET’S ROCK! 1.Dialoog monitoren 2.Participeren in de dialoog 3.Waarde toevoegen 4.Dialoog faciliteren

Online reputatie zelf verknallen! Monitoren

Gebruik de juiste tools Technorati Blogsearch Google Alerts Twitter (search) Monitoren

Participeren SOCIAL SPAM

Participeren Bloggen

Youtube filmpje uploaden ≠ succesvolle viral Waarde toevoegen

Dialoog faciliteren Marketeer: “Wij moeten een social network”

Dialoog faciliteren

Omarm de Revolutie 1.Begrijp je doelgroep 2.Formuleer je doelstelling(en) 3.Ontwikkel een strategie 4.Gebruik de juiste technologie

Social Media Marketing Linkedin.com/in/michieldenijs