Het hele luxe 5 sterren hotel in de zomervakantie. Gemaakt door : Dylan, Sammy, Tess, Laura,Amber en Romy.

Slides:

Advertisements
Verwante presentaties
Vakantie aan de rivier.

Door Dennis. indeling  Schiphol en heenweg  De eerste schooldag en wat gedaan na school  De tweede schooldag en wat gedaan na school  Zaterdag  Zondag.
”Het grote dierenspel”
IJsje is het zachtste beertje van de hele wereld. Voel maar in het boek!
Joringel keek naar Jorinde.. Het was een mooie avond.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
Verslag Bomen kappen groep 8, georganiseerd vanuit het IKL
en toen werd ik weer wakker en toen hoorde ik ook gegrom, nou het was wel hmm, ik dacht hmm.
De beloning van de dwerg
Reisverslag Spanje Gemaakt door Dagmar, Ilse en Jellina.
Dag 6 Dag 6 van het dagboek Halihalo lieve kindertjes, Brrr… wat was het koud vannacht op de daken. We zijn de hele nacht op pad geweest met onze zakken.
Digitaal Beeldverhaal
GEMAAKT DOOR THOMAS EN JARNO
Suriname Soraya van Lomwel.
De sok van Lientje.
Bezoek een tv studio opname met publiek JENSEN. OPDRACHT Op 17 april 2013 zijn Lisa, Elllen, Kylie, Kimberly, Vanja en ik naar Weesp afgereisd om een.
De Krokodil De Krokodil is geen zoogdier de baby wordt in het ei van de Krokodil grootgebracht als ze uitkomen dan gaan ze meteen het water in om te leren.
Gemaakt door:Amanda Sevil, Jeroen, Sofie, Daniel en Esmeralda !!!!!!!!
Hey jongens en meisjes dit is de presentatie van Daan en Davey.
IKL project door: Kiki Pappers
Gemaakt door: kim, anouk h, jesse, valentijn
“Highligh” Footbridge Rio Cualle River als het hoog water is moet je wel over de brug Na het lunchen in het jungle restaurant zijn we weer naar beneden.
ZEEKLASSEN LARA MAUD.
Zeeklassen Noor Fie alicia.
Speciale dieren.
Wanneer iemand binnen honderd meter van het kasteel kwam, moest hij stilstaan en kon zich niet meer verroeren.
Pen en Vriend België vs Zuid-Afrika
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
Joringel ging weg en kwam uiteindelijk in een vreemd dorp.
Wat overigens niet zo eenvoudig is, omdat 't in die zin toch wel echt 'n nationaal park is waarbij de commerciele voorzieningen tot een minimum beperkt.
o ja, de laatste vakantie was wat dat betreft interessant omdat we alleen op wrakken gedoken hebben.
met 'n bus bij 't bezoekerscentrum wordt je losgelaten en dan wordt gezegd dat je over twee uur terug moet zijn.
dat hebben wij, wij op vakantie naar kreta in september en wat hebben we, we zitten hier in de regen.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
we zaten op 'n boot, 'n week lang op 'n boot, van alle luxe voorzien.
dus dat zag je inderdaad zo af en toe gebeuren. dus we gingen 's-morgens om zes uur in de bus en toen waren we daar dan om 'n uur of half tien bij die.
De uil vloog in een struik en direct kwam er een kromme, oude vrouw uit tevoorschijn.
maar het uiteindelijk doel was canada, dus ben ik maar weer verder gegaan met de trein richting vancouver, ook een hele mooie stad, omringd door bergen.
we moesten de auto nog afgeven, dus daar hadden we ook al een probleem, van ja, waar dan te slapen.
toch via altijd dagen september afgelopen wordt opgelost m'n dus.
Dit digitale prentenboek staat op
Van groep 1 tot 8 Door: Sanne.
De 2 e keer DE HOOFDSTUKKEN: VERTREKKENMIRTE STRUINEN DOOR HET BOS VERVOLG STRUINEN DOOR HET BOS 2 e OPDRACHT RESULTAAT 2 E OPDRACHT WENSKAART DIE MIDDAG.
muizemuis was zo alleen dat hij op weg ging om ‘n vriendje te zoeken.
Donna en haar vader en moeder zijn op het strand toen kwam ze een meisje en jongetje tegen. Hoe heetten jullie. Birthe en Rodenchill. Zullen we gaan zwemen?
Power Point excursie Hallo lezers, dit is onze Power Point over de excursie naar het van Gogh museum.
In die tijd kondigde keizer Augustus aan dat alle mensen zich moesten laten inschrijven in de stad van hun familie.
Gemaakt door: Jorn van Sisseren
Tom en de pony Door Mathias Benoit. Tom ging met zijn mama en papa op reis naar Nederland. Ze gingen naar een huisje waar ze een pony kregen tijdens hun.
Op een warm strand, Vlak bij een groot oerwoud, kwamen vijf krokodilletjes uit hun ei.
De Sint moet verhuizen 1 (Zie ginds komt de stoomboot)
Kerst © wilma. Kerst © wilma Heel lang geleden in een land dat we nu Israël noemen Maar dat vroeger Palestina genoemd werd, waar Koning Herodes, koning.
De bijzondere baby Tobias Dit verhaal is geschreven door: Jerusha Suze &Lisa.
Zeeklas!!! Laura –andrea EnRuth. Eerste dag van zeeklas!!! We vertrokken in Genk met de trein naar zee. De treinreis duurde lang het was ook warm maar.
Het safaripark. Door: Tom. Het begin Eerst werd ik thuis door Mirre en haar ouders opgehaald. Toen gingen we naar het safaripark Beekse bergen.
Welkom in de jungle van groep 3. Jip maakt eerst een schets en daarna verft hij zijn aap in de jungle!
Dieren in Zuid-Afrika..
Kamp dag een Er was eens een klas groep 5/6 Die gingen op kamp in Helden.
Naam: Florian van Rijsbergen Groep: 8 Reis Noorwegen 27 mei-31mei 2015
Dictee 5.13 Succes.
De robot en de uitvinder! Geschreven door de kinderen van groep 3 en 4a!
Techniek uitje 17 maart 2015 SBO het tangram. Prokal stoomtechniek bv We zijn bij de stoomtechniek geweest en we hebben geleerd wat stoom kan produceren.
Hoi allemaal, ik zit achter de computer. Opa is jarig en ik wil hem feliciteren. Ik ga hem bellen via Skype.
De geheimen van het bos Thema Groep 5/6 Pinguïns.
Psalm 8 Heer, wat bent U goed! U ziet alles en iedereen op de aarde.
A Hoi ik ben Rosanne en ik ga vandaag naar de dierentuin met Loes.
Anders is leuk.
Zeldzame foto`s die je nooit ziet of mee maakt En toch gebeurt het
Transcript van de presentatie:

Op reis gaan. Wij gaan op vakantie naar Zuid-Afrika. Daar zijn heel veel dieren. Dat zijn: Olifant, zebra, giraf, kangaroe, tijger,leeuw, aap, krokodil. Wij gaan met het vliegtuig.

Wij gaan naar het 5 sterren hotel. Wij zijn bij het 5 sterren hotel aangekomen. We gaan meteen zwemmen. Er is een grote glijbaan van wel 80 meter hoog. We zijn er wel 5 keer afgegaan.

Het bos ingaan. We gaan naar het bos toe. En het is heel donker. Je ziet vlindertjes en vogels. We zijn op hertenjacht en hebben 105 herten al gezien.

Het strand. We gaan naar strand. We hebben daar een haaientand gevonden en we hebben een dolfijn gezien. We gingen vissen en hadden een kwal gevangen en weet je welke kleur die heeft ….. Paarse kleur.

Wij gaan weer naar huis. Het was ontzettend leuk in Zuid-Afrika, we vinden het heeeellllll jammer dat we weg moeten. We waren op het vliegveld en toen moesten we wel 5 uur lang wachten tot het vliegtuig vertrok. We kwamen aan in Nederland en we gingen meteen slapen.