Indeling: - eerst filmpje laten zien - tijdens 2 e slide voorstellen, Mirjam eerst met reden van aanwezigheid, chantal 2 e plus dialoog aangaan - 4 e slide.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Geen nuts – (g)een zorg”
Advertisements

Het is vandaag Girlsday!
Wat kan een multifunctioneel agrarisch bedrijf met marketing? Adriaan Polderman RM LTO-Noord 31 oktober 2013 Swifterbant.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
Dialoog huisartsen & ziekenhuis- medewerkers Miranda Gramser Marieke van Bommel 15 november 2012.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Online Marketing in het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Werk-privé balans.
Talenten ‘vinden & binden’
Facebook Zie de kansen!.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Social Media.
Social Media.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
[  Gefeliciteerd met de Arbowet!] Miriam Smits 19 december 2005.
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
SOCIAL MEDIA in Business
PREVENTIE VAN WERKSTRESS. IEDER BEDRIJF HEEFT ER MEE TE MAKEN 30% van de nieuwe WAO-gevallen wordt veroorzaakt door psychische klachten 40% daarvan is.
Het nieuwe solliciteren:
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
@tweetkliniek.
OPMERKING: To change the image on this slide, select the picture and delete it. Klik vervolgens in de tijdelijke aanduiding op het pictogram Afbeeldingen.
Meer dan 200 loopbaanprofessionals doen mee! Dag van de Loopbaan Wat is de Dag van de Loopbaan? Op 27 september zetten ruim 200 Noloc erkend (register)
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
TwitterKliniek “Anesthesie en toepassing van
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?
1 Mijn Geldzaken. EVEN VOORSTELLEN… Weet jij hoeveel geld je op dit moment hebt op je rekening?
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Social Intranet: een ‘ver van mijn bed’-show Intranet Congres Sonja de Vries - ilionx.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Sociale media bij HR & jobs
IntoSaxion: voor en door studenten Jeffrey van Rossum Dienst Interne en Externe Betrekkingen, Saxion.
E MPLOYER BRANDING Katrien Put. O VERZICHT Wat is employer branding? Waarom employer branding invoeren? Hoe employer branding invoeren?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Nieuwe kansen voor oudere werknemers
‘Boost je Business met LinkedIn’
Vertrouwen en Talentontwikkeling Flexibel en Veilig
Social Media & Sport Deel I
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Sociale media.
Fairtradegemeente Schijndel
Personeel en organisatie
Monitoren & Verbeteren
Waarom HR en Marketing moeten blenden
Democratische vernieuwing Nijkerk
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Social media voor statenleden/politici
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Redactiekwartier 23 augustus 2018
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Transcript van de presentatie:

Indeling: - eerst filmpje laten zien - tijdens 2 e slide voorstellen, Mirjam eerst met reden van aanwezigheid, chantal 2 e plus dialoog aangaan - 4 e slide Mirjam, plus inleiding van de stelling - 6 e slide kansen Chantal plus 2 voorbeelden rabo en ford - 9 e slide bedreigingen Mirjam plus voorbeelden - Stelling Chantal plus voorbeelden samen - succes en failure, chantal oppakken samen aanvullen

This it it

Social media op de werkvloer Een andere manier van dialoog Een andere verantwoordelijkheid Een gedragsverandering van medewerkers

Stelling Elke organisatie zou social media- uitingen van personeel moeten voorschrijven aan de hand van een social media gedragscode.

Kansen Personal branding/employer branding Vergroten bereik Eenvoudiger contact zoeken /genereren leads Monitoren van de markt en merksentiment

Rabobank en Twitter, zo kan het ook:

Ford Explorer Facebook Reveal

Bedreigingen Imagoschade Missen van signalen Versnipperde huisstijl

McDonald’s mislukking :

Stelling In privé-uitingen hoef je uiteraard geen rekening te houden met je professie of werkgever, je persoonlijke naam staat er tenslotte onder

Success Failure - Authenticiteit -Energie -Originaliteit -Opleidingen -Digi CV op orde!! -Liegen -Copy-Paste -Nonchalance -Overpromotion -Slijmen

Houd er rekening mee: What happens on the internet stays on the internet!

VRAGEN?