Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
10 tips voor een gouden start Groeitips
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
1StepToExcellence - SalesOnRoad Liesbet Janssens Anna Selivanova.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Hoe kan het jou veranderen?
Jeroen Meurs 3 BO.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Social Media.
Opdracht 3 Spironello Hélène Een geslaagde campagne plannen.
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Leren in de regio Marc van Rooden, 26 mei Wat is RegioLeren Regio Leren is het ontwikkelen, uitbouwen en onderhouden van een regionale kennisinfrastructuur.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Uitdagingen in de 21-ste eeuw
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Marketing H4 Macro-omgeving Junior Accountmanager.
Zingen Heer, onze Heer, hoe machtig is uw naam op heel de aarde.
Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
WapliX Webdatabases New generations of applications.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Test die teksten! Of (toch) niet!? Testen bij de Belastingdienst Jac Brouwer Landelijk Huisstijlcoördinator Taal Centrum voor kennis en communicatie, Utrecht.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
CiviCRM vrijdag 29 mei 2009 Bram Wiercx. Page  2 civiCRM  CiviCRM is –een web-based relationship management systeem –open-source, geen licentiekosten.
De factuur.
Les 5: Het marketingplan
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoe omarmen Nederlandse non-profit organisaties informatietechnologie?
Voorbeeld presentatie
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova

Inhoud Wat is CRM? Waarom CRM? Voor wie is CRM bedoeld? Hoe werk je met CRM?

Wat is CRM? Customer Relationship Management C  Sociale contacten van het bedrijf (Potentiële) klanten Medewerkers Sociale netwerken R  informatie verzamelen M  informatie modeleren en beheren

Make your CRM social

Waarom CRM? Één tool voor alles Goed overzicht van de klantenaccounts Orders en producten beheren Concurrenten Marketingcampagnes Facturen opstellen Agenda In welke regio’s ben ik actief? Contacten blijven in het bedrijf Wie koopt wat? wat zijn hun capaciteiten? Doelgroepen? Hoeveel levert een klant mij op?

Voor wie is CRM bedoeld? Iedereen die met klanten in aanraking komt Voor kleine en grote bedrijven

Hoe werk je met CRM? Demo Marketing campagne voor een specifiek doelpubliek (marketing list)

? ? ?

Dank u voor uw aandacht!!!