LOGO In gesprek De ontwikkeling van de telefoon. LOGO Inhoud Doel 12 Ontwikkeling 3 Proefjes / opdrachten 4 Locatie Media 5.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Advertisements

Augmented Reality in het groen onderwijs Peter Stadhouders Yvette van den Bersselaar.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Beroepsvereniging Recovery Verpleegkundigen
we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun.
Par. 4.1 Inleiding Communicatie 2HA
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Ken de omgeving van je school
Smartphone development Coopman Tom Adforce. Online communicatie en marketing agentschap Gevestigd in Brussel Aanbiedingen : – Online marketing – Juridische.
Het klaslokaal 2.0.
Narrowcasting.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Welkom! Presentatie Babbage6 Lunteren, 22 november 2006 Cees van Breugel & Karel Kats.
Filesharing via P2P Andreas Verhoeven Technische Informatica.
Smart TV woensdag 7 november Wat is een Smart TV? Smart TV.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Onderwijsvernieuwing Groep 4. Klaslokalen Omdat leerlingen in het vernieuwde onderwijs centraal staan, hebben we de klaslokalen ook centraal geplaatst.
Analoog en Digitaal. Geluid ToonToonhoogteFrequentie.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
NEMO Nemo wil een ontwerp voor een (cross-mediaal) exhibit.
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
Inhoud  Vroeger en nu  Draadloosheid  Heden  De toekomst is in zicht.
Lespakket Zoeken naar Leven Workshop Zoeken naar Leven Woudschotenconferentie 2009 Meie van Laar, science center NEMO.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Digitale peuter en kleuter Chantal, Jolanda, Rashida, SueSan, Soraya en Charissa.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Sterrenkunde in de praktijk Lespakket Zoeken naar Leven Workshop Zoeken naar Leven Woudschotenconferentie 2010 Meie van Laar, science center NEMO.
Presentatie Hotel West Made by Bas en Romano en Nemo.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Christiaan huygens college rachmaninowlaan Bèta aan de Basis 1.
Sessie 2: Acquisitie Programma Opdrachten krijgen met LinkedIn Opdrachten krijgen met Twitter Contentmarketing.
ALGEMEEN Werkdagen Kim en Shanta (7a), Hester en Judith (7b) Stagiair maandag en dinsdag Kim en Shanta Tijden Klassendienst Weektaak Zelfstandig werken.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Postbus 92, 5000 AB Tilburg Sportweg 15, 5037 AC Tilburg Jacco Schimmel Yvonne van der Steijn “Samenwerken via internet bepaalt hoe we in de nabije toekomst.
Holland Fit – J. van Zwieten e-Health; Social Media en Applicaties Abbs door Apps?
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Andy Warhol ( ) Popart  meer om het plaatje  herkenbare objecten  thema’s hadden te maken met reclame, stripverhalen en televisie.
Digitaal op stap Geïntegreerd werken aan digitale vaardigheden => sleutelcompetentie: integreren digitale vaardigheid als info verwerven, verwerken en.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Digitalisering in het SBO
De historische Toolkit
NAAM DOCENT | CURSUSNUMMER
Opdracht Technasium Techniekles in de vorm van een Escaperoom met experimenten voor 16 basisscholen over gas als energiebron voor de Canon van Meppel Garry.
Sociale media.
H1 Media en communicatie
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
H2 Soorten media.
Minor Digital Marketing
Welkom op mijn powerpoint
Inspelen op Innovaties
Consumenten-gedrag Online consument
Mediawijsheid Netiquette.
Schermtijd Mediabegrip week
Inspelen op Innovaties
Naam docent | cursusnummer
Inspelen op Innovaties
Antwerpen Telecomstad
Sociale media Beeldgebruik
Transcript van de presentatie:

LOGO In gesprek De ontwikkeling van de telefoon

LOGO Inhoud Doel 12 Ontwikkeling 3 Proefjes / opdrachten 4 Locatie Media 5

LOGO Doel Geschiedenis Telefoon De Ontwikkeling Futurephone Heden

LOGO Doelgroep  Een tentoonstelling in Nemo over de ontwikkeling van de telefoon.  Voor leerlingen van eind PO en begin VO.

LOGO Tentoonstellingsruimte Science Center NEMO- De Glazen Balzaal. Telefooncentrale Toen Toekomst Doe-tafel NU

LOGO Media Billboards Televisie (reclameblok) Internet ( Nemo-site, WebQuest, Facebook ) Nemo APP Experimenteerdoosjes

LOGO Proefjes

LOGO Praktijkboekjes

LOGO Blikjestelefoon

LOGO Maak van je stem een elektrisch signaal…

LOGO Levensgrote iphone

LOGO Schakelkast

LOGO Oud en nieuw

LOGO Onderweg to the future… Futurephone Smartphone mobile digital analog

LOGO In Cooperatie met een Fabrikant

LOGO Een ideeen box

LOGO De prijs

LOGO E. Jurjens en R. Singerling, B. Gausman,