anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
Advertisements

De schaduw van Jan Harrie Geelen Querido.
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Wat kan een multifunctioneel agrarisch bedrijf met marketing? Adriaan Polderman RM LTO-Noord 31 oktober 2013 Swifterbant.
Wat is interactieve marketing?
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
DE 4 KAARSEN.
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
CREATIVE MARKETING WC 7, jaar 1, Winter 2009
WAAROM IK MIJN LIEVELINGS JOB VERLOREN BEN? Ik begon ooit als heftruckchaufeur in het leger….
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Wie is de baas?.
WAAROM IK MIJN JOB BEN VERLOREN? IK WAS EERST VORKLIFTCHAUFFEUR BIJ HET LEGER….
Social Media.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2009 Stadia bij Belevenisconcepten, Business case en Belevenisconcept Experience Economy.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Redactionele content Lily Knibbeler, 27 maart 2013.
DE 4 KAARSEN.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. Strategie en advies. Uitvoeren middelen, persberichten schrijven,
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Project Management Fails
Mijn verjaardag..
Lessons learned in Enterpreneurship Een persoonlijke ervaring... Mijn 10 tips en trucs uit de praktijk.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Mobile content billing
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Visie & Strategie.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Thema 4.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Marketing voor Starters GRONINGEN, 9 NOVEMBER 2011 Welkom! 1.
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
Red de verlorenen! Lucas 10,30-37 "Een man reisde van Jeruzalem naar Jericho. Onderweg werd hij door rovers overvallen. Zij rukten hem de kleren van het.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Mensen wordt wakker Mensen wordt wakker voordat het te laat is
Brood op de plank Adinda Keizer
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Inbound marketing en bloggen
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Bussines Model Innovator
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Marketing in sociale media
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

anno 1995 realisatie concept Marketing Creative strategie websites animaties Direct Online brand activation

Innovatie: Creative Branding

Innovatie: Viral Marketing in ’98

Innovatie: ‘Online Experience’ ism x-ingredient

Innovatie: Video Marketing voor HP

Marconi Awards... Innovatie: Crowdsourcing, Social Media en in 2000; first time SMS

Web-TV + SMS +...

Gouden Radio Oortje... Radio werd interactief: 0654-radio3 > 3333

2 x EVA Event Award Mobile kreeg de overhand. Website werd bijzaak

anno nú crowdsourcing co-creation creative branding brand activation zeg je dan viral marketing online marketing social media marketing mobile marketing content marketing En héél veel innovatie!

en toen kwam... En met KPN kwamen >

Wat in 1995 begon als creative & online marketing bureau

was uitgegroeid tot een specialist in mobile...

Leuk? Voor Mathon wél. Hij is gek op SMS... Voor mij wás het leuk, in de (creatieve) begin fase...

Als we nou allebei eens doen wat we leuk vinden, maar wél onder één naam: Dus...

één website met voor iédere SMS aktie een pasklare oplossing 10 jaar ervaring vervat in één totaaloplossing

10 jaar ervaring vervat in één totaaloplossing

Lessons learned: De Pytch tips...

Lessons learned: klein bedrijf, grote klant... Oppassen! Al was het maar omdat het afleidt van wat je eigenlijk wil...

Biggest Challenge: problemen vóór blijven, herstellen van schade, leren van de lessen... Grote klanten bewust of onbewust, bedoeld of onbedoeld ‘can chew you up and spit you out’

‘Biggest’ lesson: Bigger ain’t always better... Het gaat niet om groot noch om veel. Het gaat om ‘meaning’: Een goed gevoel, blije mensen, tevreden klanten

Business Model: Wat KPN liet liggen is nu de core business van De applicatie is vaak gratis. Geld verdienen doen we sámen met de klant...

Greatest Hits: Kippenvel... voor Toine ‘s nachts Giel aan de lijn... voor Mathon

Ondernemerschap: Ik vind er geen bal aan... Maarja, ik ben te eigenwijs om voor een baas te werken

De tip: Blijf dicht bij jezelf!!! Mathon’s passie is SMS én het servicen van klanten. Toine’s passie is mensen met elkaar én met merken verbinden... 2 x passie brengt meer dan 1 x opoffering Vragen?

SMS: GO [spatie] SMART naar 3010 en je ontvangt (gratis) het webadres en de contactgegevens Vragen, opmerkingen, feedback?