CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studiecoachbijeenkomst 9
Advertisements

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en creativiteit module 8 Engagement
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Winter 2008 Storytelling Experience Economy Toine Nagel.
Def van Merk: naam, teken of symbool onderscheidend van concurrentie
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 1, Winter 2009
MEDMEC Les 1 Toelichting module
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
CREATIVE MARKETING WC 7, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2009
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Briefing V1, blok 3 Case CC.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
College 6, jaar 2, Zomer 2010 Pitch à la Dragons Den Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Welkom het is Lente. Jippie Medmec03
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2009 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
MEDMAR Werkcollege, jaar 3, Herfst
MEDMAR Werkcollege 4, jaar 1, Herfst
College 7, jaar 2, Zomer 2010 Nieuwe Businessmodellen Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
College 2, jaar 2, Zomer 2010 Waardecreatie Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2009 Waardecreatie en Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2009 Stadia bij Belevenisconcepten, Business case en Belevenisconcept Experience Economy.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent xxxx.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Coachen Maandag 14 juni 2006.
MedMec01-2 Les schema per week
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 5 – Goed doen 2.0.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Medmec04 les 1 Engagement.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Bijeenkomst 2. Terugblik  Wat is er tijdens de eerste bijeenkomst besproken?  Wat is ondernemerschap?  Wat hebben jullie geleerd?  Is het gelukt met.
Coachtraining DOEN?! DAG 2
Transcript van de presentatie:

CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel

Agenda Weekoverzicht Marketingvragen vanuit project Huiswerk – voortgang opdracht 1 Personal Branding, best practices Oefeningen Huiswerk

Weekindeling Winterkwartaal Werkcolleges WC 1: Verkenningsles, project vs les, product/merkstrategie WC 2: Personal Branding WC 3: Personal branding, best practices WC 4: Positioneren en pitchten WC 5: Personal branding + inleveren opdracht 1 + pitch WC 6: Online identiteiten + Brandactivation WC 7:Brandactivation WC 8:Samenvatting, presentaties opdracht 2 + inleveren opdracht 2 WC 9:FEEDBACKLES

Marketingvragen uit project Kom maar op

Presentaties huiswerk 50 vragen met antwoorden op de top 10 vragen die je aan jezelf zou willen stellen. Mindmap van je eigen merk Digitaal moodboard Deze uitkomsten kan goed gebruiken als uitgangspunt voor je 5 gesprekken.

Best practises

Soms ook onverwachts.... Inmiddels ruim followers

Kenmerken van een sterk merk Vraag: wat maakt in jouw ogen een persoonlijk merk sterk?  5 minuten om dat vast te stellen, collectief bespreken

Kenmerken Een merk is opgebouwd uit: –Mentale identiteit (innerlijk)‏ Authentiek Persoonlijke waarden Merkbelofte –Visuele identiteit (uiterlijk)‏ Zintuigen (zien, horen, voelen, ruiken, proeven)‏ –Waarneembaar gedrag Activiteiten Bij een succesvol merk zijn een sterk innerlijk, een onderscheidend uiterlijk en bijpassend gedrag in lijn met elkaar en worden consistent toegepast. Een succesvol merk levert toegevoegde waarde voor de doelgroep

Oefening Kies in tweetallen een persoonlijk merk wat jullie erg aanspreekt of neem een van de genoemde voorbeelden Analyseer en beschrijf het merk op innerlijk, uiterlijk en gedrag. Bereid een korte presentatie voor, inclusief visuals Een aantal presenteren de bevindingen Tijd: 25 minuten

Huiswerk Samenvatting in 100 woorden van de uitwerking van 5 gesprekken met klasgenoten. Werk aan de formulering van de door jou gekozen positionering voor jou als merk.

Afsluiting Vragen? Tot volgende week! PP te downloaden van: