Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Backlinks • Verhoog uw ranking • Meer Pagerank • Meer Trustranking Mits u het goed doet!
thema's weinig over puur “onderwerpsontsluiting” onderwerpsontsluiting full-text zoeken user / looser generated content catalogiseren / titelbeschrijven.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Normalisatie Relationeel databaseontwerp:
SEO Tools.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hoe werkt een zoekmachine?. In feite als een gewone browser Zoekmachine discrimineert niet; álles wat geïndexeerd mag worden, wordt geïndexeerd Ranking.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Introductie.
Tips voor de blogger in spé.
Wat is WordPress en hoe installeer je het?. Wat is WordPress? WordPress is een CMS (Content Management Systeem) net als Joomla; Met een CMS kan een gebruiker.
Hoofdstuk 5 Vijfkaart hoog, eerste verkenning 1e9 NdF-h1 NdF-h5 1 1.
Eric Waardenburg Jacky Schouwenburg Dinsdag 15 januari 2013.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
SEO Basics Elke pagina unieke titel, merk achteraan
Freelancenetwork.be audit. SEO Basics Elke pagina unieke titel, merk achteraan Elke pagina één H1 tag Meta description (inhoud vd pagina) ALT tag op afbeeldingen.
Meer bekendheid via je Website
EEN KLEINE DRAMATURGIE Van video’s en zoekmachines.
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
Hoe krijg ik volk op mijn site? Keywords Titles Descriptions.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Inhoud Presentatie 1. Probleemstelling onderzoek 2. Wat is een search engine? 3. Geschiedenis van search engines 4. Hoe werkt een search engine? 5. Welke.
Advanced Business Information Solutions Zoekmachines en andere vormen van webmarketing.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Minor Internet Marketing
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 2. Adwords.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
G OOGLE A DWORDS : HOE MAAK JE DE PERFECTE ADVERTENTIE ? Luna Lamers.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
Online Marketing Plan Search Engine Optimalisation OW 3.
Voor bibliotheken. Training AquaBrowser Zoetermeer, 20 mei 2010.
SEO Hoger in Google.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Zoeken op internet
Zoekmachinemarketing
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
SEO Seminar.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Nieuw Beter zoeken met Kenniswijzer.
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!

Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van de totale zoekresultaten! De volgende factoren kunnen een rol spelen: Geen waardevolle teksten op de webpagina. De teksten zijn slecht geschreven en bieden de bezoeker geen meerwaarde. Gekopieerde teksten. De teksten zijn niet uniek. Content biedt weinig tot geen meerwaarde. Is er unieke user generated content aanwezig. De webpagina heeft een hoge bounce rate. Bezoekers brengen weinig tijd op de pagina door. Veel advertenties op de webpagina. Ontbreken op social media.

Google Penguin Zomer 2012 Doel: spammer straffen Straf x keer 6 posities naaar beneden Geldt voor pagina’s, niet voor een site. Dus per pagina wordt bekeken of deze straf krijgt 1. Geen zoekwoord spamming op de pagina. Laat een woord niet bewust te vaak voorkomen 2. Geen spamming in de tags, zoals: keyword, description- title, link en image tag. 3. Geen links naar de pagina van sites die volgens Penguin straf hebben. Oftewel: Strafpunten worden doorgegeven.

Penguin - 2 Pas op dat Niet meer dan 60% van de links exact het zoekwoord in de anchor text heeft Niet meer dan 30% van de links van sites komen die niets met je onderwerp te maken hebben Oplossing 1. Pas anchor text aan (indien mogelijk) bij bestaande links. Zet bijvoorbeeld bedrijfsnaam er bij. 2. Verwijder links indien er meer dan 60% dezelfde anchor tekst bevatten 3. Zorg voor natuurlijke links door goede content en social media