3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Advertisements

M ET DE TREIN NAAR … Opdracht: Hoe geraken we op tijd in Brussel- Zuid?
Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen
Een introductie van De nieuwe website
Les 4 cursus WordPress. Wat gaan we doen (1) 1. Importeren via Word problemen 2. Alle pagina’s en berichten verwijderen, incl prullenbak leegmaken 3.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Workshop DCMR. Uitleg •Dit is een interactieve presentatie •Die loopt gelijk met je boek •Je bekijkt de pagina, ben je klaar klik je 1 x voor de volgende.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Website maken met WordPress
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Google Analytics. Google Analytics: waarom Google analytics meet hoeveel mensen er op de site komen, brengt in beeld wat we weten van dit mensen en wat.
Samen kunnen we meer … Partin-dag 22 september 2012 Het PI en de website.
Hoe vind je een vacature? 27 november Zoekmachine Marketing Vacature gerelateerde zoekopdracht Vacature gerelateerde zoekopdracht Dit soort zoekopdrachten.
WordPress les 3.
Weblogs en Wiki’s (in het onderwijs) Pierre Gorissen SURF SiX / Fontys Hogescholen 13 januari 2005.
De sitemap. Structuur? Ok, maar voor de rest……. S a a i !
Nieuw in LIPS VLUG 2 26 juni 2006 Kristof Brams. Overzicht Vernieuwde editor Printervriendelijke pagina Statistieken Variabele fontgrootte Grootte van.
Oefenen met de zoekmachine Google Deel 1 Zoeken op alle sites Zoeken op Nederlandse sites zoeken van afbeeldingen Arkelstein, School voor Praktijkonderwijs.
Arkelstein, school voor Praktijkonderwijs Oefenen met de zoekmachine Google Deel 5: Zoeken met meerdere trefwoorden.
Literatuur zoeken Workshop Literatuur Zoeken vrijdag 12 september 2014.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Stichting Seniorweb Zoetermeer Cursus WEB!Pro.
SEO Tools.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
Workshop 'Weblogs in het onderwijs' Sybilla Poortman Gerard Bierens Pierre Gorissen 14 april 2005.
De eerste pagina (home) toont een overzicht van de laatste nieuwtjes. Zoals de voorpagina van een krant.
Op onze uitgebreide en informatieve hypotheekrente site kunt u de hypotheekrente tarieven van de meeste hypotheekverstrekkers inzien. Ook vindt u er duidelijke.
Om willekeurig welke site en welk werk dan ook overzichtelijk te houden, moeten er eerst (sub)directories gemaakt worden: Bijeenkomst 2 online journalistiek.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Tips voor de blogger in spé.
Informatie architectuur Opdracht 1 & 2 Sven Vening Student Nr Klas: V1CC2.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Een website bouwen, hoe doe je dat eigenlijk?. Website bouwen Wat zet ik er op? Hoe deel ik mijn pagina’s in? Welke knoppen moet ik gebruiken?
Starten met PHP Dynamischer bouwen. PHP is een een scripttaal waarmee de server pagina’s in elkaar kunt laten zetten. Het verschil met HTML: Een php pagina.
SEO Basics Elke pagina unieke titel, merk achteraan
Freelancenetwork.be audit. SEO Basics Elke pagina unieke titel, merk achteraan Elke pagina één H1 tag Meta description (inhoud vd pagina) ALT tag op afbeeldingen.
Meer bekendheid via Facebook
HOFVANTWENTE.NL is vernieuwd! Bekijk in deze presentatie de nieuwe functies!
EhBIB Search Eenvoudig en geavanceerd zoeken Zoekresultaten weergeven.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Starten met PHP Dynamischer bouwen.
Online informatie zoeken via de bibliotheekwebsite Demo Nyenrode bibliotheek.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Welkom les 3 Overzicht vorige les  Terugblik op wat we geleerd hebben  Uitwisselen van ervaringen  Behandelen.
  Site onderzoeken en analyseren.  Korte scan website (quickscan).  Site toetsen aan requirements.
Ga naar Diavoorstelling bovenaan het scherm.
Hoe kan ik mijn persoonlijke instellingen in Digitale Bibliotheek bewaren In deze presentatie wordt voor twee onderdelen getoond hoe u dit kunt doen 1.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.

Wordpress websites Zelf uw site bijhouden Partindag Maarten Pors.
Sessie 3: Je bent wat je publiceert 1. Programma De kracht van weblogs Praktijkoefening: Zelf een weblog maken met Blogger Wat kan ik ermee? 2.
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Google Analytics Statistieken over je website
SEO Hoger in Google.
Ga naar chesskid.com en log in.
Workshop 2 Technische tips voor gevorderden
GEBRUIKSAANWIJZING Chris
Transcript van de presentatie:

3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3. Klik gedrag in google Komen mensen terug naar Google om verder te zoeken?

Goede content: Wat weet Google van mijn site? Ga naar google.nl en typ info:mijndomein.nl Bekijk de 5 functies

1. Cache: wanneer is uw home pagina het laatst bezocht?

Huiswerk 1. Zorg dat alle pagina’s unieke titel en omschrijving krijgen 2. Zorg dat u eruit springt!!

Welke pagina’s zitten in de index? Rechtstreeks site: Pagina’s staan op volgorde met de meeste pagerank Pagina’s die niet in de index staan krijgen geen verkeer

Dus: Zorg dat bezoekers lang op je site blijven en niet teruggaan naar Google. Gebruik hiervoor geen scripts! Google gaat dit een keer straffen