Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst I 9 februari 2006 Amsterdam
Benchmarking Publiekszaken 2006 Kringbijeenkomst Agenda Kennismaking Verkenning van vraagstukken Keuze van thema’s Instructie / handleiding invoer gegevens Afspraken 2e en 3e kringbijeenkomst Hoe gaan we verder Rondvraag en afsluiting
Benchmarking Publiekszaken 2006 Kennismaking Wie ben ik ? Welke ervaringen heb ik met Benchmarking Publiekszaken? Wat hoop ik dit jaar te vinden?
Benchmarking Publiekszaken 2006 Verkenning van thema’s Bespreek met elkaar de volgende vraag over Publiekszaken, zet de resultaten op een flap en presenteer deze plenair. Welke puzzel of nieuwe ontwikkeling houdt mij in het bijzonder bezig? ófwel Waar lig ik wel eens wakker van? U heeft er 20 minuten de tijd voor.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Afspraken Kringafgevaardigde bepalen Stuurgroep Checken data, tijd kringbijeenkomsten Wie wordt gastgemeente? Mini-experiment, graag in ieder geval in elke kring 1!
Benchmarking Publiekszaken 2006 Waar staan we nu? Start + eerste kringbijeenkomst9 februari Start dataverzameling 13 februari Mini-experimenteneind februari Klanttevredenheidsonderzoekapril Deadline I dataverzameling24 maart Discrepantieanalysebegin april Validatiegesprekken april/mei Deadline II dataverzameling31 mei Kringbijeenkomst 2week 25 (19-23 juni) Deadline III dataverzameling7 juli Conceptrapport25 augustus Kringbijeenkomst 3 week 36 (4-8 sept.) Slotbijeenkomst eind november
Benchmarking Publiekszaken 2006 Vervolgafspraken Acties: Checken/aanmelden medewerkers Invoeren gegevens Klanttevredenheidsonderzoek Validatiegesprekken Mini-experimenten Tot slot: sheets, verslag, foto’s via